Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Hvordan føler du deg idag?

Egentlig burde du lagt deg tidlig igår om du ikke føøte deg i form!

:fy_fy:

...og det der var med streng-mamma stemme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hellu new book owner! :danse::skaal:

Hvordan er formen og hva er planene for helgen? Håper du skal noe kult som du kan fortelle om, for jeg skal ingenting og selvom det er kjempe deilig så lever jeg litt gjennom deg og Janne :ler:

:kyss2: på beste husmora!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bloggen er så morsom forresten! :ler: lo så jeg nesten ramlet av stolen på skolen da jeg og bestiss plutselig kom over den!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

god morgen :vinke:

har sovet lenge i dag, til tolv, deilig.. og så har jeg ligget å lest i en time etterpå. også deilig! så har jeg vasket opp :nigo: og nå spiser jeg choco pops. skal være på jobb om tre timer, så før det skal jeg rett og slett bare SLØVE..

håper alle har en fin lørdag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan føler du deg idag?

Egentlig burde du lagt deg tidlig igår om du ikke føøte deg i form!

:fy_fy:

...og det der var med streng-mamma stemme!

:sjenert:

ja jeg vet det.. men jeg var ikke noe trøtt. og jeg haaater å ligge i sengen og ikke få sove, blir så bekymret jeg da.

:klemmer: fint at du passer på meg, hehe.

står til husmora? er halsen bra? :kose:

joda jannis, det står til! har fått sovet ut hvertfall. litt vond i halsen, men mest på ene siden? :klø: er liksom øm inn i øregangen ogsånn, men bare på høyre side. merkelig.

skal ta meg en tur inn til deg og se om du har fått handlet deg noe fint!

Hellu new book owner! :danse::skaal:

Hvordan er formen og hva er planene for helgen? Håper du skal noe kult som du kan fortelle om, for jeg skal ingenting og selvom det er kjempe deilig så lever jeg litt gjennom deg og Janne :ler:

:kyss2: på beste husmora!

:vinke: du fant meg! det var bra.

formen er OK, og planene er nada.. :ler: jeg skal jobbe i kveld. boring. men trenger så absolutt pengene! i morgen skal jeg ikke noe spesielt heller, men sikkert være med noen venner av oss og bare sløve.. veldig interessant liv :gjeiper:

Den bloggen er så morsom forresten! :ler: lo så jeg nesten ramlet av stolen på skolen da jeg og bestiss plutselig kom over den!

jeg veeeeeeeeeeeeeeet. jeg dauer av latter av han der! han er jo en ekte person, men vi får håpe at han tar litt i på den bloggen sin :fnise:

alle andre måå gå inn å se på den uhyre morsomme bloggen :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Tro meg, jeg vet nøyktig hvor mye som kan gjøres i photoshop... Jeg har en gang tatt et bilde av meg selv, som sondre tok på badet, usminket og i bare undertøyet. Og gjort det om til skikkelig glamourmodellbilde, med perfekt hud over hele kroppen, tjue kilo lettere og fire cupstørrelser større osv... Sånne bilder blir så SINNSYKT retursjert at det skulle ikke vært lov.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sliten. i hodet og i kroppen.. jobbet fra 16:30 til 04:00 igår. og så kom jeg hjem, og klarte å begynne å krangle med en særs lite edru samboer. dustete krangel, men som gjorde så vondt, siden jeg var så sliten og i dårlig form. den ene mandelen min er så utrolig hoven :klø:

han sovnet jo ganske momentant, men jeg ble liggende våken til rundt 7.. veldig slitsomt :sukk: var så sliten og lei meg og lå bare helt stille og kjente tårene trille. var skikkelig vondt.. klarte ikke helt sette fingeren på hvorfor jeg var så lei meg heller. så våknet jeg rundt 10, og har bare vært helt sløv etter det.. snakket endel med min kjære, om hvorfor ting ble dumt og alt mulig annet.. godt å få pratet litt ut iblant.. men føler meg helt ør og tom inni hodet. i tillegg er vi begge to helt blakke, så er liksom ikke så mye å ta seg til. har lyst å sove, men må holde meg våken sånn at jeg sovner i kveld, siden jeg skal opp tidlig i morgen..

imorgen skal jeg jobbe først fra 9-16, og så fra 16:30-23 på B&M.. blir en lang dag. men jeg trenger pengene så..

blir mye klaging her nå, men må bare få det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Mye klaging du liksom :ler: Har du sammenligna med boka mi eller? :fnise:

Krangling er ikke noe ålreit :klemmer: Men det er ikke så rart i, du er jo i en ganske tøff situasjon for tida, og da kjennes alt så ekstra stort og vondt ut. Håper hjertet ditt har det litt bedre nå, vennen min :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du jo!

To dager hvor jeg ikke har vært på KG og alle har jo så mange nye sider. Og du har jo til og med en ny bok :ler:

Du...hva er alt det snakket om at jeg og du snakker så mye om proteiner???

:ler:

Er de bare misunnelige for at vi får i oss nok proteiner eller? :klø:

Ikke vet jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der var du jo!

To dager hvor jeg ikke har vært på KG og alle har jo så mange nye sider. Og du har jo til og med en ny bok :ler:

Du...hva er alt det snakket om at jeg og du snakker så mye om proteiner???

:ler:

Er de bare misunnelige for at vi får i oss nok proteiner eller? :klø:

Ikke vet jeg....

:vinke:

bra du fant meg!

var ikke meningen å gjemme meg, men jeg trodde en liten stund at min identitet var avslørt :ler:

nei si det du.. proteinmangel er jo en alvorlig tilstand :fnise:

:vinke: Fant deg jeg også :hoppe:

Så dumt med krangel og dårlig form, håper det går seg til!

:klemmer:

:hallo:

bra du fant meg!

ja ting ble litt dumt, men det går bedre nå.. er bare skikkelig sliten kjenner jeg, trenger å bare lade opp og slappe av. egentlig har jeg lyst å legge vekk dataen og sette meg å lese, meeeen det er så deilig å bare surfe rundt på nettet også :fnise:

nå har E vært å handlet for de få pengene vi hadde, og jeg skal lage Tom Kha Gai til middag :nigo: det blir deilig! skal lage den litt spicy, det trenger vi i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

koselig at du stikker innom Nòtt :klemmer:

jeg driver å surfer rundt etter treningssentere.. HVORFOR kan det ikke ligge et treningssenter med saltimer OG treningssenter i nærheten av meg? :sur: kjenner meg selv så godt at hvis jeg melder meg inn på SATS, som ligger helt på andre siden av byen og i en retning jeg aldri er, så vil jeg aldri gå dit.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt hva du mener med tanke på treningssenter, er det ikke i nærheten - blir det et tiltak å dra dit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...