Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Grafica

Her er forresten "måletabellen" jeg bruker (og jeg måler meg alltid naken, uten bh):

Bryst:

Liv (altså det smaleste punktet):

Mage (over navelen):

Hofter (breieste punktet):

Overarm:

Lår:

Vekt:

Husk at for å få riktig vekt skal du veie deg om morgenen, uten klær, og etter at du har vært på do. Da får du riktig vekt :) Klær og mat man spiser i løpet av dagen gjør at man virker tyngre kilomessig, men det er jo ikke vekt som faktisk blir konstant i kroppen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:tommelsmil: takk for mål grafis! samme som jeg brukte før. jeg tror egentlig mer på mål enn vekt.. og det er viktigere for meg å få mindre mål enn lavere vekt :ler:

skal skrive det ned i kalenderen min jeg også, og ha måledag en gang i uken. nå har jeg funnet et treningssenter jeg vil melde meg inn på også, så da skal jeg gå å gjøre det på mandag! og da er alt bare velstand :hoppe: så får vi håpe at resultatene kommer kjapt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn kropp vil jeg ha! hun har ganske lik kroppsbygging som meg.. samme hofter ogsånn. bare at jeg har litt mindre pupper da :ler:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg lurar meg på om eg ska kleppa meg kortare på håret eg..

har litt lyst til det. drømmer om sånn jessica simpson-hår, men det må jeg bare innse at det får jeg rett og slett ikke. jeg har for tynt hår. så må jeg heller prøve å finne ut hva som kan være fint til tynt hår! men jeg føler at frisøren jeg går til liksom ikke skjønner meg. :dry:

har lyst å snakke med en stylist jeg, som kan fortelle meg hvordan jeg skal ha håret best, til mitt ansikt og hårtype ogsånn. men det fins vel ikke :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

i dag ble en innedag ja :fnise: det kan man trygt si. sitter på nettet og har sett 5 episoder av The City :danse: jeg elsket det! men jeg elsker the hills også da. det som slår meg mest er hvor SYKT like alle er på håret :ler: dermed ble jeg jo meget hårfiksert og driver da og tenker på håret mitt :fnise:

nei.. skal man røre seg da? jeg må ta et standpunk vedrørende mat også.. skulle egentlig ha fiskepinner men ser ut som det bare blir meg til middag, så da vet jeg ikke om jeg gidder å lage egentlig.. :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

forøvrig; hvis dette blir en trend, så kan de bare glemme at jeg kommer til å fortsette å streve med å være trendy :ler:

Aldri i livet om jeg kommer til å tre bena mine inn i sykkelshorts!!

Men jeg sa forsåvidt det samme om tights.. :)

Har vel kanskje ikke vært innom om noen av bøkene dine før, så tjohei!

Driver også og prøver å gå ned i vekt, og synes også det er ganske frustrende for tiden. Men å gå opp 3,5 kg på to måneder, det er veldig mye, wii'en din må jo vise feil? Har jo sett at du lager mye hjemmelagde måltider og de inneholder jo garantert mye mindre mettet fett enn pizza og andre ferdigmåltider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg tror du hadde kledd kortere hår veldig godt, noe a-la det korte en av olsen-tvillingene har/hadde. Litt oppklipt og sånt.

Er jo ikke så stor forskjell på leggings og den skjortsen da, egentlig. Så lenge man har en tunika som dekker rumpa... (jeg hater, hater, hater leggingsrumper. Uansett hvor fin rumpe man har så ser det ikke bra ut ;P )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei, ikke noe mer tull nå. jeg skal spare!! spare luggen og spare håret. så jeg kan få meg sånn langt hår som jeg vil ha. sånn vestkant-berte hår :ler:

og så får jeg klemme litt sitron i håret og gå å ta sol, så det blir litt lysere.

End of discussion, LekeHusmor!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aldri i livet om jeg kommer til å tre bena mine inn i sykkelshorts!!

Men jeg sa forsåvidt det samme om tights.. :)

Har vel kanskje ikke vært innom om noen av bøkene dine før, så tjohei!

Driver også og prøver å gå ned i vekt, og synes også det er ganske frustrende for tiden. Men å gå opp 3,5 kg på to måneder, det er veldig mye, wii'en din må jo vise feil? Har jo sett at du lager mye hjemmelagde måltider og de inneholder jo garantert mye mindre mettet fett enn pizza og andre ferdigmåltider.

:ler: sykkelshorts er utelukkende for sykling! Ikke gate-vandring!!

tights var jeg også skeptisk til, men jeg har blitt helfrelst av min fantastiske skinntights :hjerte: men jeg bruker det IKKE som bukse, har alltid ting som dekker over foran og bak, for å si det sånn :fnise:

Jeg tror du hadde kledd kortere hår veldig godt, noe a-la det korte en av olsen-tvillingene har/hadde. Litt oppklipt og sånt.

Er jo ikke så stor forskjell på leggings og den skjortsen da, egentlig. Så lenge man har en tunika som dekker rumpa... (jeg hater, hater, hater leggingsrumper. Uansett hvor fin rumpe man har så ser det ikke bra ut ;P )

:tunge1: nå har jeg jo akkurat bestemt meg for å spare jo. hehe. vi får se. sånn som det er nå, med luggen min halvveis, så kan jeg ikke gjøre noe at all. og det eneste jeg er SIKKER på er at jeg ikke skal ha lugg lenger! orker ikke, vil ikke BLÆ :dry:

og joo klart det er forskjell på det! sykkelshorts er jo bare stygt! jeg bruker utelukkende LANGE tights, som går helt ned til bena.. hater de som stopper midt på leggen, det er så forbanna grusomt :ler: og jeg bruker ALLLLTID noe som dekker over mine edlere deler over.. tights er IKKE bukse. basta bom.

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er jo litt... festlig da, at det eneste jeg har SKIKKELIG lyst på til middag, er spaghetti carbonara med bacon :ler: det er nok en av de feiteste rettene jeg vet om, som jeg er glad i, og seff vil jeg ha den i dag. bare sånn for å feire min overvekt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er lov å bruke sykkelshorts - hvis man sykler.

Ja, du er nok inne på noe, LekeHusmor. Jeg tror vi lar håret vårt være i fred. Jeg gir deg dette til skrekk og advarsel. Erfaringsmessig har jeg alltid vært mest vellykket med håret når jeg lar det være i fred. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde det var en lov mot det å bruke sykkelshorts, jeg...

Det burde vært det!! :fnise:

spaghetti carobnara utgår anyways. vi har ikke parmesan, og det må jeg isåfall ned til byen for å kjøpe og DEEET gidder jeg ikke gitt. så.. får grave litt i fryseren. men jeg mistenker at det blir fiskepinner eller fiskeboller. eller så må jeg gå på butikken og kjøpe en pakke kjøttdeig.. og det tror jeg ikke jeg orker :dåne:

:fnise:

nei nu! Henge opp klær, vaske opp fort og så veie meg en gang til for å se om wii'en er gærn i hodet. det er ikke tull, men første gang jeg veide meg i dag, sa den at jeg veide 0,59 kg og hadde gått ned over 60 kg på en mnd og at den var redd for helsen min :ler: det hadde faen meg jeg vært også! men den var ikke ordentlig synkronisert.. tror jeg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nei nu! Henge opp klær, vaske opp fort og så veie meg en gang til for å se om wii'en er gærn i hodet. det er ikke tull, men første gang jeg veide meg i dag, sa den at jeg veide 0,59 kg og hadde gått ned over 60 kg på en mnd og at den var redd for helsen min :ler: det hadde faen meg jeg vært også! men den var ikke ordentlig synkronisert.. tror jeg :fnise:

:skratte: :skratte: :skratte.

Jeg tror det beviser en gang for alle at den wiien din ikke er til å stole helt på.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det er lov å bruke sykkelshorts - hvis man sykler.

Ja, du er nok inne på noe, LekeHusmor. Jeg tror vi lar håret vårt være i fred. Jeg gir deg dette til skrekk og advarsel. Erfaringsmessig har jeg alltid vært mest vellykket med håret når jeg lar det være i fred. :ler:

ja til sykling er det lov, men da har man jo sånn bleie inni for å ikke få vondt. og den bleia ville jeg hvertfall aldri gått med på gaten. og ikke vanlig sykkelshorts heller.. så.. støtter oppunder din konklusjon: sykkelshorts is made for sykling, that's just what it'll do :plystre:

:enig: ja jeg har nok det jeg også. bare la det gro. så nå sikter jeg mot denne frisyren.

:skratte: :skratte: :skratte:

Jeg tror det beviser en gang for alle at den wiien din ikke er til å stole helt på.

we will soon find out :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hermegås! :sur:

Nå lager jeg meg fiskeboller. nammmm.. sambo hater det, så jeg får lage det nå som jeg er alene hjemme :nigo:

Har vasket opp, og skal nå snart henge opp klær. flinkis. så skal jeg spise, det trenger jeg kjenner jeg. flaut å innrømme men jeg har ikke vært utenfor huset i dag.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...