Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg får helt komplekser av å lese om all vaskingen og ryddingen din. :ler: Her vaskes det og ryddes kun ved behov - og da bare overfladisk. Tror jeg vasker skikkelig bare et par ganger om året. Æsj, jeg vinner nok ingen årets husmor premie. :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ryddingen tar jeg i morgen, gidder ikke i dag!! nå skal jeg se om jeg finner en bra flm, legge meg på sofan og sikkert sovne 10 min etter filmen har startet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får helt komplekser av å lese om all vaskingen og ryddingen din. :ler: Her vaskes det og ryddes kun ved behov - og da bare overfladisk. Tror jeg vasker skikkelig bare et par ganger om året. Æsj, jeg vinner nok ingen årets husmor premie. :grine:

vel.. 23 kvadrat tar ikke all verdens tid å rydde :ler: og det skal heller ikke mye til før det ser bombet ut. derav hyppig rydding ;)

ryddingen tar jeg i morgen, gidder ikke i dag!! nå skal jeg se om jeg finner en bra flm, legge meg på sofan og sikkert sovne 10 min etter filmen har startet..

var ikke noe særlig gøy på TV i dag syns jeg.. hvorfor har ikke senkveld begynt enda? :klø: det er liksom fredag for meg.

jeg har nå spist og begynner rett og slett å føle meg i litt dårlig form. har litt vondt i halsen når jeg svelger og føler meg litt ør. håper og ber om at det går over, er ikke særlig kult å måtte sykemelde seg første uken i ny jobb liksom :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Jeg får helt komplekser av å lese om all vaskingen og ryddingen din. :ler: Her vaskes det og ryddes kun ved behov - og da bare overfladisk. Tror jeg vasker skikkelig bare et par ganger om året. Æsj, jeg vinner nok ingen årets husmor premie. :grine:

You and me both, honey ;) Og jeg kan ikke skylde på barn, graviditet eller karierre engang :fnise:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

mer pjusk enn dårlig. er bare halsen som er litt sår egentlig, og så er jeg litt ør. men jeg tipper nok at nattens søvn tar drepen på det :)

humøret fikk seg en liten løft - jeg ler SÅ mye av denne bloggen :ler:

dere må se!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det lille jeg fikk lest var morsomt, men så låste maskina seg.... hmpf! Skal lese mere senere... minner meg litt om jålemor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvem er jålemor? :klø:

jeg måtte le sånn, det er bare kødd da.. men allikevel:

Det var tusenvis av palestinere på Karl Johan som feiret nyttår eller noe. Det er ganske patetisk at de lager så mye bråk i byen i disse dager, bare fordi noen har tegnet Muhammed i en avis! De er også sure på Jan Thomas fordi han har råd til fete klær, og derfor ødela de studioet hans. Derfor tok jeg taxi hjem og erklærte hellig krig - mot dem som ødelegger det jeg tror på: Skjønnhet og mote.

:skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hah! var det milla?!? :ler:

da kan jeg sette i gang en intensiv overtalelsesprosess for å få hun til å (bokstavelig talt) ta opp tråden! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...