Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

nå er jeg teit, idiotisk og barnslig, jeg vet det. men jeg kan ikke hjelpe for det. E har plutselig fått 19 000 kr inn på kontoen, feriepenger fra et tidligere arbeidssted. jeg har 4 kr på kontoen, og får en temmelig liten lønn neste uke, som jeg skal leve på til 5 mars igjen. det gjør meg så utrolig grinete. i tillegg har jeg bunker med regninger som bare ligger der, tør ikke åpne de fordi jeg blir så deprimert når jeg vet jeg ikke har penger til å betale de. hadde jeg fått 19 000 kr nå, så hadde det faen meg løst temmelig mange av mine problemer. blæ.

har ingen rett til å føle det sånn, men jeg skulle liksom ønske at han f.eks tilbød å låne meg penger så jeg kunne få noen ting litt unna. han vet jo jeg får penger og at han får de igjen.. blææ

:sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nei vi har ikke delt økonomi. har veldig hver vår økonomi.. selvom vi selvfølgelig deler huslige utgifter, og mat osv. jeg forventer ikke at han skal betale mine regninger, men jeg skulle liksom ønske at han ville tilby seg å låne meg penger til jeg f.eks får aksjeutbyttet mitt i mars.. men jeg kommer ikke til å spørre han om det. no way.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man føler det man føler, LekeHusmor. Kan du ikke spørre han om han kan låne deg litt penger? Han er jo ikke tankeleser - selv om det hadde vært kjekt noen ganger, og det motsatte de fleste andre gangene... :fnise:

Si "Lån meg litt penger, din gamle sopp ellers så blir det ikke noe på deg". :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

du altså alice.. stadig vekk kommer du å gjør meg lettere til sinns når ting ser meget grå ut :fnise:

sa det til E, og han sa at joda, klart det! så sånn var nå det da :ler:

det enkle er ofte det beste, er det ikke det det heter?

takk anyways, alice.. :hjerte::hug:

jeg burde vel igrunn legge meg, skal opp kl 8 i morgen, hurra! men det er siste dag på jobb, fri fredag og så jobbe på B&M lørdag, og så fri søndag. så i morgen skal jeg unne meg å sove på sofaen etter jobb :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper du brukte replikken min. :nigo: Jeg investert mye i de velvalgte ordene.

Så bra at det løste seg. Det er igrunnen veldig enkelt å se løsninger på andres problemer men jeg skal love deg at jeg ganske så garantert hadde vært en blåkopi av deg hadde situasjonen vært motsatt. :ler: Men kall meg gjerne O Store Orakel. :Nikke: mens du :pls: Det er en fantasi som egentlig involverer meg, Daniel Craig (kun iført lendeklede) og Clive Owen (i ditto antrekk).... mmmmm....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hvis du spør meg 1/6-2009; ja :jepp:

men hvis du spør nå, så håper jeg for din del at du ikke plages av at jeg ser ca lik ut som deg bare at jeg har underhudsfett i magen min, og ikke en bolle.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:riste: føles ikke helt sånn. blir jo ikke noe særlig opphengt i det heller når jeg jobber i en butikk med 14452423 speil rundt omkring :fnise:

nå må jeg legge meg før jeg dauer. guten nicht everivånn! :kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dessuten skylder jeg på deg for at jeg nå er hekta på Gordon Ramsay. Shame on you! :ler: Nei, faktisk har mannen og jeg omsider funnet et program som vi begge liker å se på. Mannen ble så engasjert her om dagen at han måtte ta seg en tur inn på kontoret fordi han syntes det var direkte smertefult å se på. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:Gjesp:

så utrolig bittert å våkne 07:15 når man egentlig skal opp 08:30. hvertfall når man i tillegg sovnet 03:30..

det nytter ikke for meg å ha det sånn her altså. jeg må klare å sovne før halv 4 om natten, og jeg ORKER ikke bli vekket av han trampejon som bor over her! :kjefte: han var bortreist i går, for første gang på to år, og det er faktisk førsten natten jeg har sovet godt på en evighet..

kommer til å bli en tung dag på jobb ja... :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja jeg vet. og det begynner virkelig å plage meg! jeg er ofte trøtt som bare det rundt 9 tiden, men når klokken nærmer seg 12-1 og vi skal legge oss, så er jeg våken.. står jo opp tidlig og gjør ting hele dagen omtrent, så forstår bare ikke hvorfor jeg ikke er trøtt.. :roll:

eller jeg er ofte trøtt, men jeg er ikke søvnig. å sovne tar liksom 2 timer for meg ca.. og jeg vil ikke tvinge meg selv til å være et A-menneske, ved å stå opp før 8 hver dag liksom, bare for å komme inn i en god rutine.. jaja.

nå har jeg spist frokost, og skal straks gå å sminke meg og så gå til jobb. jobber heldigvis bare til 16, tenker å droppe pausen og heller gå 15:30 i tillegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg begynner om en og en halv time og jobber til 17 i dag. :sukk: akkurat i dag hadde vært greit å kunne gå før, men det er jo ikke mulig i min jobb.

Ha en fin dag på jobb lekis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Apropos soving, så drømte jeg om deg i natt, Lekehusmor! Bortsett fra at du hadde byttet nick da, og het Lekehusbestemor. Jeg var på besøk hos deg i Bergen for å se Coldplay (som jeg ikke liker en gang) men du og E lå bare på sofaen og klinte hele tida, så jeg ble sittende og drikke vin med moren din.

En drømmetyder kunne sikkert sagt mye interessant :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg trodde E gikk opp med et brev til han derre dustetramperen jeg?

Godt at E ville låne deg penger da :klemmer: Av og til må man bare satse litt selv og spørre. Ikke sikkert at han husket at du hadde så lite på konto, og regninger som måtte betales :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...