Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

puh :ler:

da er det ikke bare meg folk ikke liker lenger!

jeg er så sliten. jobbet 13 timer igår, og har vært på jobb fra 12-19 i dag. nå varmer jeg opp litt rester jeg fikk med fra jobben, hjort. som jeg lager med sopp, spinat og poteter, pluss en rødvinsaktig saus..

så skal jeg ikke gjøre noe som helst i hele kveld, utenom å henge på KG, surfe på nettet, drikke litt vin og kose meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags prevansjon går dere på jenter?

jeg lurer litt på å bytte.. går på Microgynon nå, p-piller.. men jeg glemmer de stadig vekk, pluss at jeg mistenker at jeg blir litt grinete av de.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
hva slags prevansjon går dere på jenter?

jeg lurer litt på å bytte.. går på Microgynon nå, p-piller.. men jeg glemmer de stadig vekk, pluss at jeg mistenker at jeg blir litt grinete av de.. :dry:

Jeg har også prøvt de og ble dødstrøtt, sur som ei sitron og med null sexlyst :overrasket: Kan si jeg bytta fortere enn svint :fnise:

Nå går jeg på Mercilon, og er fornøyd med de :Nikke:

Du må ikke glemme å ta pillene dine kjære du, det blir barn av sånt :gravid::hoho: Er det noe jeg aldri glemmer så er det pillen min :ler: Men så gir kroppen min beskjed også hvis jeg tar pillen ett par timer senere enn vanlig; jeg blir kvalm og får dødsvondt i hodet :klø: blir jeg sånn - ja da sjekker jeg alltid brettet sånn for sikkerhetsskyld :nigo:

Ellers..Hva med spiral da? Eller p-sprøyten for den del..?! Da slipper en jo å huske på å ta noe liksom...

Hadde tatt meg en prat med legen jeg :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg skal til legen i morgen :) er derfor jeg lurer!

håper forresten det er sånn hos legen at man kan ta opp mange ting på en gang.. for jeg må nemlig spørre om litt av hvert.

* fjerne føflekker

* prevansjon

* ny diskus

* psykologen

* soveproblemene

så håper hun har litt tid.. :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest madam_mim

Tror det er sånn at du har krav på 20 minutter :klø:

Jeg skal til legen på onsdag, og jeg har flere ting å ta opp jeg også - i tillegg til g.u *grøss* Hun får bare ta seg tid :regler::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tar opp mange ting til legen når jeg først er der. Samler opp :ler:

Jeg har brukt både p-piller, p-plaster og p-ring. Jeg liker p-pillene jeg går på nå best, selv om jeg må huske å ta dem. GÅr på Cerazette og jeg har ikke hatt mensen på to år...deilig :nigo:

Er spent på hvordan humøret blir når jeg skal slutte på dem i august....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er cerazette jeg vurderer å be om! får høre hva legen har å si. men i.o.m at det er første gangen jeg går til henne, så vet hun jo ikke akkurat mye om meg :fnise:

dessuten vet jeg ikke om det er det at jeg blir påvirket av p-pillene, eller om det bare er det at jeg er litt hissig av meg rett og slett. men på en måte så føler jeg ofte at jeg blir liiiitt vel hissig, uten at jeg helt skjønner det selv. og at jeg blir deppa og har lyst å gråte uten noen spesiell grunn.. samtidig så har jeg jo gått på ppiller siden jeg var 15, og nå er jeg.. jøss hvor gammel er jeg? 22? eller 23? jeg husker seriøst ikke :ler: i

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
Æsj, nei. Gummi er så ekkelt. Det gnisser så fælt :fnise:

Det blåser jeg i, jeg har vært av p-piller i litt over to uker, og merker allerede forskjell!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville ha prøvd de hvis jeg var deg. Det er jo en minipille, så den inneholder ikke østrogen.

Jeg er også en person som blir lett hissig, men jeg føler at etter at jeg begynte på disse pillene i sammenheng med at jeg er veldig oppmerksom på hissigheten min, så har det blitt bedre.

Det beste med pillene er jo at du ikke har mensen. Hvorfor ha den når den ikke er en indigasjon på om du er gravid selv om du får den når du går på andre piller.

Det irriterer meg litt at kvinner som går på pillen tror at når de får mensen så tror de at de ikke er gravid. Feil, feil, feil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det blåser jeg i, jeg har vært av p-piller i litt over to uker, og merker allerede forskjell!

kondom er uaktuelt for min del...HATER det :ler:

men jeg skulle gjerne likt å se om det er noe forskjell på meg med og uten p-piller. men folk sier jo at det tar 3 mnd ca før de er ute av kroppen.. så.. :vetikke:

Jeg ville ha prøvd de hvis jeg var deg. Det er jo en minipille, så den inneholder ikke østrogen.

Jeg er også en person som blir lett hissig, men jeg føler at etter at jeg begynte på disse pillene i sammenheng med at jeg er veldig oppmerksom på hissigheten min, så har det blitt bedre.

Det beste med pillene er jo at du ikke har mensen. Hvorfor ha den når den ikke er en indigasjon på om du er gravid selv om du får den når du går på andre piller.

Det irriterer meg litt at kvinner som går på pillen tror at når de får mensen så tror de at de ikke er gravid. Feil, feil, feil!

er det østrogenen som gjør en hissig?? :klø:

*prevansonsnewbie*

jeg fikk lønnslippen min fra B&M nå, det betyr at lønnen er på vei! hurra. fikk ganske så mye også, så er veldig fornøyd med det :) 5800 kr! pluss at jeg får ca 1500 i cash i tips. så daa... kanskje jeg skal unne meg Uggs? :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Men bør en ikke ha mensen?? Vet jo at det ikke er på "ekte" men jeg trodde kroppen hadde behov for det jeg :sjenert: I min alder har jeg fortsatt ikke skjønt dette :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hva slags prevansjon går dere på jenter?

jeg lurer litt på å bytte.. går på Microgynon nå, p-piller.. men jeg glemmer de stadig vekk, pluss at jeg mistenker at jeg blir litt grinete av de.. :dry:

Bruker cerazette.

Er igrunn fornøyd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Men bør en ikke ha mensen?? Vet jo at det ikke er på "ekte" men jeg trodde kroppen hadde behov for det jeg :sjenert: I min alder har jeg fortsatt ikke skjønt dette :dåne:

:vetikke:

men jeg gjør alt jeg kan for å slippe unna. jeg hater mensen mer enn alt i verden!! :sinna:

Bruker cerazette.

Er igrunn fornøyd...

:) da skal jeg prøve meg på det jeg og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim
:vetikke:

men jeg gjør alt jeg kan for å slippe unna. jeg hater mensen mer enn alt i verden!! :sinna:

:overrasket: jeg kan nevne ett par ting (og personer :fnise:) jeg hater mer enn de dagene der :sjenert:

Du må ha det pyton når du har mensen som føler det sånn :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...