Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

imorgen begynner jeg kl 13 på jobb, og skal jobbe til 20. så er jeg invitert til en perifer venninne på kvelden, for bursdagsfeiring. mest fordi en felles venninne av oss er i byen og skal dit.. hadde jo vært koselig, men får se om jeg orker etter å ha jobbet hele dagen.

E skal på skolen kl 10 i morgen, så planen er å komme meg opp til det.. så skal jeg, før jobb:

- lakke neglene. føler meg så mye bedre med velstelte negler.

- dusje og ta en ordentlig rens

- ta hårkur

- gjøre meg istand så jeg føler meg litt fin og eventuelt kan dra rett på besøk etter jobb

- gå innom DNA på vei til jobb og kjøpe såler til å jobbe i

men først nå skal jeg nappe Es øyebryn!! gleder meg :mrgreen:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

forøvrig kjøpte jeg meg en ny skjorte på jobb igår også. og kjedet meg litt på jobb i dag, så da tenkte jeg at jeg skulle vise dere den :fnise:

post-18917-1233700929_thumb.jpg

så.. her har dere meg på jobb da :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Endelig noen andre som napper brynene til kjæresten! :ler: Ikke at jeg gjør det nå lenger da, for jeg har drept nok hårsekker på Sondre til at brynene hans ser bra ut av seg selv nå :fnise:

Edit: Nice skjorte, hvertfall når brettekantene forsvinner :fnise:

Endret av Grafica
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

klart jeg napper de! han ser jo så mye freshere ut når han har ordentlig bryn istedenfor sånn bustebryn som gutter gjerne har.

problemet er bare at han syter så mye når jeg gjør det.. jeeesus :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Endelig noen andre som napper brynene til kjæresten! :ler: Ikke at jeg gjør det nå lenger da, for jeg har drept nok hårsekker på Sondre til at brynene hans ser bra ut av seg selv nå :fnise:

Edit: Nice skjorte, hvertfall når brettekantene forsvinner :fnise:

visste du ikke at brettekanter er trendy? :fnise:

edit: skjorten er egentlig stripete.. det ser man jo ikke :overrasket:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hæ? :klø:

til pumpene, som i "let's go!" liksom. som at jeg skulle gå i gang med å nappe :ler:

det ble forøvrig veldig fint! alle gutter burde gjøre det. begynner å riste i fingeren min hver gang jeg ser gutter som har sånn 6-7 "øyebrynshår" mellom øyene. ærlig talt, ser de ikke det selv? :gjeiper:

Fin skjorte! :jepp:

:klem:

danke schön! :hug:

snart tid for legging. legge meg å lese boken min. gud hvor jeg elsker å lese på sengen og kjenne at øynene bare sklir igjen :sove:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tidspunktet hvor jeg himler oppgitt med øynene, og tenker "Herregud, jente... Du har jo dritfin kropp, what`s up med denne slankegreia??".

Og det gjelds ikke at du har på vid skjorte. Hvor mange grusomme skavanker får plass inni der, liksom?

Fin skjorte!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenkte akkurat det samme som Milla. Hvorfor dette slanke"hysteriet"? Du har jo bare DEN kroppen jo :jepp:

Skjorten var forresten veldig fin ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:rodme:

takk jenter..

skjorten sitter nok ganske flatterende på, for jeg har en viss mage jeg gjerne skulle ha minsket størrelsen på. men det var koselig å høre, trengte kanskje å høre det litt også, har hengt meg litt vel opp i det å bli tynn i det siste.. så mye at det har skremt meg litt egentlig. det er da virkelig ikke det viktigste her i livet å ha en flat mage?

men uansett vil jeg komme i gang med trening, for å bli litt strammere og for å føle meg mer vel. jeg går jo betydelig mye mer nå enn jeg gjorde før, pga den nye jobben, så håper det vil bidra litt også :jepp:

er egentlig trøtt nå, men gadd ikke legge meg å sove etter at E gikk ut døren her halv ti.. og URK, jeg vet det er ego, men jeg blir så oppgitt når han skal være så morgengretten. greit han har sovet dårlig for tuuusende gang på rad, men må man la de ødelegge hele dagen? og ikke minst min dag, ved å være glefsete og bare gå.. :roll: jaja. forstår jo det er slitsomt å få sove dårlig, men jeg merker at jeg blir litt sånn; ta noen grep da mann. ikke sov til 1 de dagene du har fr, for da vet du at du ikke får sove til kvelden. men men..

jakter fortsatt på ny leilighet, men gud altså, det er jo virkelig ingen aktuelle ute nå! sjekker finn hver time omtrent, bare venter på at "den rette" skal dette inn.. men det ser dårlig ut. får begynne å sjekke avisen også tror jeg.

nå ligger jeg under dynen og surfer på nettet, deilig.. men jeg burde igrunn stå opp snart, komme meg i dusjen og lakke neglene som jeg lovet meg selv å gjøre i dag!

har lovet meg selv også at jeg skal få se den nye episoden av The City mens jeg har hårkur i. så det er bare å komme i gang :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel mange jenter som ønsker å få en flat mage, men hvor mange er det som egentlig har det?

Tror nok det er mer normalt å ha en mage som er litt utover enn en helt flat mage. Men jeg skjønner hva du mener :jepp:

Men vet du hva? Nå har jeg trent jevnlig etter jul og fokusert p å trene lår og rumpe og jeg føler og det ser ut til at funker bra. Har fått strammere lår i alle fall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

du er til stor inspirasjon frigg :tommelsmil:

så det er bare å fortsette å være aktiv, for min del! må få tatt mål osv også, så jeg kan følge med.. men denne uken kommer bare til å gå i et, så jeg får nøye meg med turgåing og styrketrening på wii'en for now.

HVORFOR ligger jeg i sengen enda? :sur:

jeg skulle jo kure håret og all ting!

jeg er håpløs!!! :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt mål o.l men det er ingen forskjell. Og vekten er jo bare å glemme, for den varierer jo med tre kg på en dag, så der er det ikke mye hjelp å få :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:

ja ja.. så sitter jeg her i senga fortsatt. jeg blir helt forundret over meg selv, hvor lat det går an å være :fnise:

hadde jeg bare giddet å stå opp 10 jeg, så hadde jeg kunne ta hårkur, lakket neglene og alt og kanskje tilogmed støvsuge! jeg må gå hjemmefra om en time, og må dusje ogsånn også. så ... ja :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...