Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

jeg kan komme å handle med deg! bare synd det er litt langt til bergen..

:hoppe: ja! kom kom! :hoppe:

:hallo:

Fant ut at jeg måtte finne ut hvem denne Lekehusmor var jeg, for hun er jo i omtrent alle dagbøkene jeg er inne i :fnise:

Håper du overlever dagen på jobb, og at du får en fantastisk fri dag i morgen :)

:vinke:

ja har sett deg mye rundt i det siste, så hadde tenkt å kave meg innom deg også. men du kom meg i forkjøpet :fnise:

uansett, velkommen skal du være, alltid koselig med nye fjes! :nigo:

håper du også får en fin helg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei søøøtaaaa!

God helg! Deilig å slutte 15:30 da, ikke helt ille!

Jeg som har fri må på jobb likevel :dry: Men det er jo min egen skyld som er altfor dårlig til å si nei :ler:

Kos deg i kveld :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner deg godt jeg :ler:

Jobbet i en kiosk for en del år siden, og jeg hadde nok lest alle bladene før uka var omme gitt :ler:

Men der var det onkelen min som var sjefen da, så han var nok ikke så streng på det heller da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Når jeg jobba på en platebutikk, satt jeg gjerne på gulvet bak disken og leste. Da hadde jeg nemlig skjermen til overvåkningskameraet i øyekroken, slik at jeg om noen gikk inn (inngangen var på gateplan, og butikken i "kjelleren") :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fryser:

huff. jeg er ikke i form.. ser ut som det blir en kveld i sofaen ja. under pledd og med skjerf.. har ikke spist noe i hele dag, har ikke matlyst heller :( men har vært å kjøpt noe høyrygg av okse, så jeg planlegger å lage en deilig gryte ikveld, med masse god smak.

heldigvis er E også syk, så vi kan kjede oss sammen.. men jeg skal bake boller da. for det har jeg så lyst på.

de andre ble litt irriterte for at vi ikke ble med ut, men altså.. jeg kan jo ikke noe for at jeg har blitt dårlig. og det frister ikke akkurat å helle nedpå alkohol når halsen er tett :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica
:roll: Er de vennene dine av den typen som bare lever for helgene, hvor de bøtter nedpå så mye alkohol de greier? Skjønner ikke sånne folk jeg..
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: nei ikke egentlig. men vi ahdde jo snakket litt om tidligere i uken at vi skulle gjøre noe kjekt i kveld og kanskje spise litt ost ogsånn.. men derfra til å bli lettere irritert når vi ringer og melder avbud, det syns jeg er litt kjipt gjort. kan jo ikke noe for at vi har blitt syke..

jeg syns egentlig det med sykdom er utrolig slitsomt iblant-er så slitsomt å måtte forklare folk at man har blitt syk og så måtte forholde seg til om de tror deg eller ikke osv.. kan ikke folk bare slutte å lyve om at de er syke, som en unnskyldning til å slippe unna ting, sånn at vi som er ærlige om det kan bli trodd!! :kjefte:

det var dagens kjefting. nå skal jeg snart gå på butikken, må finne ut hva jeg trenger for å lage chili con carne bare. og så vil jeg dusje, og krølle meg inn i varme klær og opp i sofaen under et pledd. men så må det lages middag også :dåne: blæ. men den skal stå å putre i nærmere to timer da, så jeg kan bare få smelt den på og så er alt i boks.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå driver jeg å lager chili con carne. håper det blr godt!!

skal også grille og flå en chili og en paprika, for å få en litt mer røyk smak.. det blir bra :nigo:

har tatt to paracet så formen føles litt bedre. skal sette gryta til kok, og bolledeigen til heving, og så skal jeg ta meg en lang, varm dusj.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her har det også vært bollebaking i dag. Nystekte, store og luftige boller er så gooodt :nigo:

Kos deg med suppa. Godt for deg det når du er så pjusk :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mm, det er så DIGG med chili på øyet! føles så godt når det kjennes ut som at øyet mitt står i brann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

puh. så det er ikke farlig?? jeg kommer ikke til å bli blind eller noe??

hvor lang tid tar det før det går over??

jeg tror jeg dør!!! øyet mitt er sånn -> :sinna:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:klø:

håper det. eller så er det jeg som forgår om en stund.

hvertfall så lukter det godt av maten! har slengt 2 chili og 1 paprika inn ovnen for "røking", så det blir spennende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

neida har gjort det og mange ganger, tar litt tid men poff så er det vekke!

har og gjort verre ting.. F hadde laget mat med chilli og glemt å vaske seg på hendene og :sengekos:

det SVEI!!!! var nødt å hoppe i dusjen kjapt da ja..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

og nå kom jeg plutselig på hvorfor jeg ikke baker!

fordi jeg HATER DET!!!

deigen er jo bare seig, umulig å trille ut til boller!!! :kjefte:

og jeg har hatt mengder med mel oppi!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...