Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

jeg fikk mld av H, sjefen min.

H: Hva er mailadr din?

L: [email protected]

H: you got mail.

--

så går jeg inn på mailen, og der har han da videresendt en mail fra noen gjester som var hos oss på B&M igår, hvor de skriver at de gjerne vil takke for en flott kveld igår, som de føler at ble hevet fra flott til perfekt pga den eminente servitøren de hadde, LekeHusmor. Jeg var smiliende, kvikk, kyndig og super gjennom hele kvelden. :nigo:

så skriver H bare: du må aldri forlate oss....

:hoppe: jeg må si det rett ut; jeg er rett og slett litt stolt av meg selv! utrolig selvtillitsboost :tongue:

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Grafica

Selvfølgelig skal du være stolt av deg selv, søta! :D

Men bør en ikke ha mensen?? Vet jo at det ikke er på "ekte" men jeg trodde kroppen hadde behov for det jeg :sjenert: I min alder har jeg fortsatt ikke skjønt dette :dåne:

Neida, flere og flere forskere og leger sier at det absolutt ikke er nødvendig å ha mensen. Det er jo ikke "ekte" mensen man har når man er på p-piller heller. http://www.dinside.no/351456/et-liv-uten-mensen

:)

Lekis: Jeg har merket nedgang på "cravings"behovet etter litt over to uker pillefri, jeg spiser mindre, særlig mindre godt og søtt. Etter bare knappe tre uker. Hvordan humøret er enda, veit jeg ikke. Men jeg har gått på piller fra jeg var 14, og jeg vil gjerne vite hvordan jeg EGENTLIG er, uten ekstra hormoner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja er litt sånn jeg tenker også. men kondom er uaktuelt for meg, så da må den eventulet erstattes av noe annet.. får høre hva legen sier imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk mld av H, sjefen min.

H: Hva er mailadr din?

L: [email protected]

H: you got mail.

--

så går jeg inn på mailen, og der har han da videresendt en mail fra noen gjester som var hos oss på B&M igår, hvor de skriver at de gjerne vil takke for en flott kveld igår, som de føler at ble hevet fra flott til perfekt pga den eminente servitøren de hadde, LekeHusmor. Jeg var smiliende, kvikk, kyndig og super gjennom hele kvelden. :nigo:

så skriver H bare: du må aldri forlate oss....

:hoppe: jeg må si det rett ut; jeg er rett og slett litt stolt av meg selv! utrolig selvtillitsboost :tongue:

Flinka!! :roser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flinka!! :roser:

:bukker:

-- anbefaler de som liker litt samme musikk som meg å laste ned Norwegian Recycling! veldig bra :tommelsmil: --

rødvin + smash = smashing :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg fikk mld av H, sjefen min.

H: Hva er mailadr din?

L: [email protected]

H: you got mail.

--

så går jeg inn på mailen, og der har han da videresendt en mail fra noen gjester som var hos oss på B&M igår, hvor de skriver at de gjerne vil takke for en flott kveld igår, som de føler at ble hevet fra flott til perfekt pga den eminente servitøren de hadde, LekeHusmor. Jeg var smiliende, kvikk, kyndig og super gjennom hele kvelden. :nigo:

så skriver H bare: du må aldri forlate oss....

:hoppe: jeg må si det rett ut; jeg er rett og slett litt stolt av meg selv! utrolig selvtillitsboost :tongue:

Flotte greier!

Så fint av sjefen din og sende rosen videre til deg, og ikke bare bare beholde den for seg selv!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

da har jeg vært hos legen. var fortsatt han utenlandske vikarlegen, så følte ikke helt at jeg fikk snakket om alt jeg ville. men fikk nå hvertfall resept på Cerazette, og ny resept på ventoline. neste gang ville han at jeg skulle få sjekket lungene mine, siden jeg stadig oftere må bruke sånn ventoline (pustegreier). så fikk jeg sagt at de psykologene jeg hadde snakket med sa det var 1 år ventetid osv, og han skulle prøve å sende henvisningen videre han. og det var det. inn og ut på 10 minutter :ler:

nå skal jeg spise litt frokost, og så skal jeg gå på jobb. begynner 13 og jobber til 20. helt greit, for det er på klesbutikken, og det kan jeg like i dag. bare stå og sløve :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:dåne:

sliten!!

og irritert på dumme samboer. så fort jeg kom hjem her, så ble jeg møtt i døren av E som mente at nu skulle vi ha storrengjøring her! jippi,det jeg drømmer om etter 8 timer på jobb.. :riste:

sa jo tidligere i dag at jeg ville gjøre det i morgen. er så stress å fly rundt her to stk uansett, går jo oppå hverandre!

så ja.. jeg sa NEI.

gjør noe jeg ikke har gjort på MANGE år, har slengt en ferdigpizza inn i ovnen fordi jeg ikke orker å lage mat :rolleyes:

ligger i sofaen og ser på top model.. så skriver mer senere :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør noe jeg ikke har gjort på MANGE år, har slengt en ferdigpizza inn i ovnen fordi jeg ikke orker å lage mat :rolleyes:

ligger i sofaen og ser på top model.. så skriver mer senere :nigo:

So you`re human after all... :nigo:

Kjempebra tilbakemelding du fikk! Vær stooolt!

Og du, kan man ikke velge et alternativ som heter ekspress, eller no, når man skal velge shipping-metode på netthandel? For da får du skoene dine kjempefort. Mulig det er endel dyrere enn vanlig post, da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ferdigpizza gir meg håp :nigo: En kokkevenn av meg levde forresten nesten bare på Ramen Noodles fordi hun ikke orket å lage mere mat når hun kom hjem fra jobb, men vet ikke helt jeg. Tror ikke hun følte kallet på samme måten som Gordon Ramsay som er min nye helt. :) Mannen min (som er en dust nå) synes han er et geni.

Gratulerer så mye med kjempeflott tilbakemelding. Det varmer skikkelig i hjerterota.

Nå begynner jeg å bli litt lei av å vandre rundt gravid. Det føles ut som om livet er satt på pause på en måte. Får ikke kommet igang med trening eller noe. Nå som våren er i anmarsj kjenner jeg at savnet etter syklinga blir sterkere og sterkere. Skal sykle STP i år også og forhåpentligvis få med meg noen som kan sykle sammen med meg. Har ombestemt meg med hensyn til det å ha med noen fordi det var veeeeldig kjedelig å sykle så lenge alene.

:kline:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

So you`re human after all... :nigo:

Kjempebra tilbakemelding du fikk! Vær stooolt!

Og du, kan man ikke velge et alternativ som heter ekspress, eller no, når man skal velge shipping-metode på netthandel? For da får du skoene dine kjempefort. Mulig det er endel dyrere enn vanlig post, da...

:ler:

jo det kan være at jeg kan! men det ser ut som det ikke blir noe uggs :( fornuften tok litt overhånd, det er nok av regninger som gjerne vil ha de pengene isteden.. :tunge1:

Ferdigpizza gir meg håp :nigo: En kokkevenn av meg levde forresten nesten bare på Ramen Noodles fordi hun ikke orket å lage mere mat når hun kom hjem fra jobb, men vet ikke helt jeg. Tror ikke hun følte kallet på samme måten som Gordon Ramsay som er min nye helt. :) Mannen min (som er en dust nå) synes han er et geni.

Gratulerer så mye med kjempeflott tilbakemelding. Det varmer skikkelig i hjerterota.

Nå begynner jeg å bli litt lei av å vandre rundt gravid. Det føles ut som om livet er satt på pause på en måte. Får ikke kommet igang med trening eller noe. Nå som våren er i anmarsj kjenner jeg at savnet etter syklinga blir sterkere og sterkere. Skal sykle STP i år også og forhåpentligvis få med meg noen som kan sykle sammen med meg. Har ombestemt meg med hensyn til det å ha med noen fordi det var veeeeldig kjedelig å sykle så lenge alene.

:kline:

:bukker:

hvorfor er mannen dust? :fnise:

forstår du er litt lei. må være litt tungt, tenker jeg! men det er jo ikke sååå lenge igjen nå :jepp:

åh, jeg ville gjerne syklet med deg! gleder meg masse til våren, så jeg kan tråkke rundt igjen. :)

velvel. frokost inntatt og nå skal jeg på jobb. etter jobb skal jeg gå meg en lang tur, eller dra på trening, alt ettersom om lønnen har kommet inn. har hvertfall lagd meg en deilig salat til "lunch" i dag, i den fine matboksen min :nigo:

håper dere får en strålende dag! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...