Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Apropos soving, så drømte jeg om deg i natt, Lekehusmor! Bortsett fra at du hadde byttet nick da, og het Lekehusbestemor. Jeg var på besøk hos deg i Bergen for å se Coldplay (som jeg ikke liker en gang) men du og E lå bare på sofaen og klinte hele tida, så jeg ble sittende og drikke vin med moren din.

En drømmetyder kunne sikkert sagt mye interessant :fnise:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff det er fælt å ikke få nok søvn! :kose:

Jeg sover ikke om natta for tiden jeg heller. Ligger våken til 5-tiden hver natt! :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Apropos soving, så drømte jeg om deg i natt, Lekehusmor! Bortsett fra at du hadde byttet nick da, og het Lekehusbestemor. Jeg var på besøk hos deg i Bergen for å se Coldplay (som jeg ikke liker en gang) men du og E lå bare på sofaen og klinte hele tida, så jeg ble sittende og drikke vin med moren din.

En drømmetyder kunne sikkert sagt mye interessant :fnise:

:skratte:

fytti søren for en drøm! kan ikke fatte hvordan du fikk det til :ler:

men takk for dagens latter hvertfall :fnise:

Jeg trodde E gikk opp med et brev til han derre dustetramperen jeg?

Godt at E ville låne deg penger da :klemmer: Av og til må man bare satse litt selv og spørre. Ikke sikkert at han husket at du hadde så lite på konto, og regninger som måtte betales :)

ja han har fått brev, men jeg tror ikke han vet hvor lytt det faktisk er.. og han må jo kunne gå i sin egen lelighet liksom. saken er jo bare det at han står opp kl 05 hver morgen :sur: så ja.. jeg fant akkurat ut at leilighete vi ville ha har blitt leid ut.. så ja. flott. er litt skuffa :(

var ingen andre aktuelle på Finn nå heller..

Uff det er fælt å ikke få nok søvn! :kose:

Jeg sover ikke om natta for tiden jeg heller. Ligger våken til 5-tiden hver natt! :sukk:

ja det er grusomt! blir helt mongis av det jeg, går rundt som en zombie hele dagen :overrasket: nå driver jeg å lurer på om jeg skal sløve litt på sofaen, eller om jeg skal prøve å holde meg våken slik at jeg sovner i kveld :sjenert: men jeg har fri i morgen, så da er det ingen krise om jeg ikke får sove i natt.. vanskelig valg :vetikke:

--

har som sagt hatt en slitsom dag på jobb.. kløna mye i dag, litt flaut, men jeg er jo ny da så. kjøpte med meg en deilig sort genser hjem fra jobb, helt enkel longsleeve, i veldig god mexx-kvalitet :nigo:

jeg lurte litt på å gå på trening kl 18 idag ,spinning på friskis og svettis. men jeg er så sliten i bena etter jobb, og jeg har ikke penger til å melde meg inn egentlig.. :sjenert:

nå spiser jeg rester fra i går. helt OK.. aner meg at jeg kommer til å bli meeeeget sigen etter jeg har spist ja :Gjesp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

alle mine kjære dagboklesere, jeg lurer på en ting.

hvor i "syden" er det varmt i påsken? :klø:

altså i begynnelsen av april.

alt utenom tyrkia er aktuelt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nå skal vi visst opp til noen venner og drikke vin og spille spill i kveld.. gjett hvem som kommer til å sovne :søvn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Kreta er ikke varmt da hvertfall, såvidt jeg vet...

Jeg har faktisk på meg en Mexx-genser idag :fnise: Fikk den til jul av mormor. Sånn tynn LS. Men den er så kald i stoffet, så jeg må ha en cardigan under. For kommer det litt kald luft på den, så kjennes hele genseren kald ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: vet hvilken du mener. den er kald! men.. cardigan under? :klø: hvordan ser det ut?

den jeg har kjøpt er mye tykkere. skikkelig deilig :hoppe:

nå gjenstår det bare å få vommen min til å forsvinne, så jeg kan gå med en sånn enkel LS og jeans, som er det antrekket jeg føler meg absolutt mest meg selv i.. lurer på om jeg kommer til å klare det. hva tror du grafis? :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Det tror jeg absolutt du klarer! :) Er ikke mye som skal til for deg, du spiser allerede så bra og virker ikke som om du har noen sånne dårlige sukkeruvaner. Så jeg tror med en gang du får sliti deg inn i en treningsrutine, kommer du til å gå stødig nedover :)

Og jeg mente selvfølgelig cardigan OVER :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så rart at du er trøtt når du ikke legger deg før det er natt og du ikke sovner før det er morgen da :ler:

Hva om du prøver å legge deg senest kl. 22 når du skal på jobb dagen etter? Her er vi sjelden senere enn seng 22.30 når vi skal på jobb. Jeg er et skikkelig sovedyr, så jeg må ha nok søvn. Dessuten er vi så trøtte etter lange dager på jobb+ trening.

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tror jeg absolutt du klarer! :) Er ikke mye som skal til for deg, du spiser allerede så bra og virker ikke som om du har noen sånne dårlige sukkeruvaner. Så jeg tror med en gang du får sliti deg inn i en treningsrutine, kommer du til å gå stødig nedover :)

Og jeg mente selvfølgelig cardigan OVER :ler:

:hug: takk for oppmuntring grafis. du er så god du.

og jeg er faktisk enig med deg! jeg må bare se til helvete å komme i gang med den forbaska treningen. ærlig talt lekis, SKJERP DEG! :kjefte:

skjønte du mente over egentlig :fnise: men man kan jo aldri vite! :ler:

Ikke så rart at du er trøtt når du ikke legger deg før det er natt og du ikke sovner før det er morgen da :ler:

Hva om du prøver å legge deg senest kl. 22 når du skal på jobb dagen etter? Her er vi sjelden senere enn seng 22.30 når vi skal på jobb. Jeg er et skikkelig sovedyr, så jeg må ha nok søvn. Dessuten er vi så trøtte etter lange dager på jobb+ trening.

:klemmer:

hvis jeg legger meg kl 22, så får jeg nr 1 ikke sett yndlingsprogrammene mine på TV, og nr 2, så blir jeg liggende våken i hvertfall tre timer :ler: men om jeg klarer å komme meg i seng til rundt 12, så tror jeg det hadde vært bra. jeg trenger ikke mye søvn, men jeg plages veldig av det faktum at jeg ikke får sove..

:roll:

mest sannsynlig vil vel treningen hjelpe på også, til at jeg sover bedre. alle sier jo det så, satser på dere har rett :nigo:

nå skal jeg gå til J&R, men uff.. jeg har ikke lyst å skifte. men må nesten det. har på meg tettsittende sort longsleeve, og det har jeg ikke vist meg offentlig i siden i fjor sommer ellernoe.. får høre om vommen går med på å holde seg inne i dag.. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er akkurat som deg. Legger jeg meg tidlig, så blir jeg bare liggende våken i enda flere timer.

I kveld lurer jeg på om jeg skal holde meg våken til klokka fire likegodt.

Og i morra skal jeg drikke masse :vin: før jeg legger meg. :fnise:

Men nå, en kopp te.

Å, håper du koser deg i kveld da! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Grafica

Jeg heller sovner aldri før tidligst tolv, uansett hvor hardt jeg prøver å snu den søvnrytmen. Tredje året på VGS la jeg meg halv elleve hver kveld omtrent, men lå like forbanna våken frem til halv ett. Og jeg skulle opp seks hver dag. Joda...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke at dere barnløse klager over lite søvn for...

:fnise:

Neida, skjønner dere godt, har hatt søvnproblemer i flere år sjøl, sovner kjapt og tidlig, men våkner etter noen timer og kan ligge våken opptil tre timer.

Pain in the ass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

hallo loffis og grafica.. jeg sov til 12. ble litt mye vin og litt mye dårlig stemning med meg og E igår..forstår ikke helt hva det er, for vi har det jo bra. så fatter ikke helt hvorfor det skal bli sånn småsurt av ingenting. urk.. nå ligger jeg i sengen og er på vei ut av sengen, (bra setning).. og så skal jeg kle på meg og komme meg ut, er visst "strålende vær".

er litt oppgitt fordi det ikke ligger noen aktuelle leiligheter ute på Finn.. jeg vil flytte NÅ :sur: trenger større plass!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...