Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

jaaa :sur:

skulle ønske det var Elixia her. men det er det altså ikke.

får se hva jeg får til. melde meg inn på friskis og svettis (spinning og aerobic) i første om gang, og se hvor mye trening jeg får til der. og så eventuelt melde meg inn på treningssenter i tillegg.

nå bryter jeg alle regler og spiser noen biter sjokolade. FY MEG :kjefte:

men jeg bare klarte ikke å holde meg. har ikke rørt noe på over en uke da. og skal ikke spise mye!

E har leid film, After Sunset.. møkkafilm, han er så ubrukelig på å leie filmer :ler: så jeg får se om jeg klarer å overtale han til å se noe vi har i hyllene allerede.. han har jo et ganske heftig utvalg.

Forøvrig går jeg igrunn litt rundt og venter på at vi skal bli bedt om å komme på visning til den leiligheten vi er interessert i.. han sa at han som bodde der nå skulle flytte ut på lørdag (i går) og at vi kunne avtale en visning på mandag eller tirsdag. så sendte jeg en mail med at vi gjerne ville komme på visning og bare si fra når; og etter det har jeg ikke hørt noe.. :sjenert:

Jeg. Vil. Ha. Den. Leiligheten!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest madam_mim

Jeg anbefaler The Memory Keeper`s Daughter neste gang du skal låne film - vanvittig bra :dåne: Skikkelig bra drama :Nikke: Sørg for å ha noe å tørke tårene med bare - det er en skikkelig go`film!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jøss.. her har det faktisk ikke vært noen i hele dag :sukk:

jeg har nå kommet fra jobb, først 7 timer på mexx, så 7 timer på bølgen. sliten og drittlei hele opplegget. ble lovet å få gå tidlig, men neida. hvem ble stående til sist med oppvasken? moi. altså ikke trond moi, men MEG.

og jeg burde igrunn være i søvn innen 5 minutter, for å få 8 timer med søvn før jeg skal på jobb i morgen tidlig. livet er hææærrlig.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var du jo!! :hoppe:

:klemmer:

denne youtube videoen fikk meg til å tenke litt altså. skal aldri sammenligne meg selv med bilder i blader lenger.

:sjokk: Å, nå føler jeg meg slett ikke så verst! :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her var du jo!! :hoppe:

:klemmer:

:sjokk: Å, nå føler jeg meg slett ikke så verst! :sjarmor:

her er jeg vettu. dødssliten og sår i bena, men tilstede. burde sove :sur:

men vil ha min daglige KG dose.. dessuten trenger jeg å roe ned litt, koble av, før jeg bare legger meg.

nei den videoen viser vel hvor ekstremt det er.. jeg syns det er dumt at det skal være lov til å retusjere så jævlig altså. det skaper et helt vrengt bilde av virkeligheten..

Jeg var akkurat på vei inn her for å etterlyse deg og annonsere at jeg savna deg faktisk :ler:

:klemmer:

:rødme: så koselig. nå ble jeg glad. ble litt "skuffa" når ingen hadde vært her - men det er nok mest fordi jeg er sliten og litt oppgitt fra før av.. :roll:

:klemmer:

ikke har vi hørt noe fra han leilighetsmannen vi ville på visning til heller :( får sende en ny mail og høre hvordan det ligger an.. driter i om jeg maser, jeg gjør alt for å få det stedet altså. vel.. nesten alt da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg anbefaler The Memory Keeper`s Daughter neste gang du skal låne film - vanvittig bra :dåne: Skikkelig bra drama :Nikke: Sørg for å ha noe å tørke tårene med bare - det er en skikkelig go`film!!!

hah! :tommelsmil: takk for tips! det skal jeg huske på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mamma har fått grønn stær på øyet :(

kjenner at jeg syns det er litt skummelt. og jeg har vondt av henne, fordi hun liksom er alene og ikke har noen til å "trøste" seg.. vi er jo der for henne, jeg og søs, men det er sikkert ikke helt samme tingen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er her nå da!! :nigo:

Grønn stær er ekkelt, men nå er teknologien kommet så langt at i de fleste tilfeller klarer de å opere det vekk :hoppe:

Ha en fin dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

å? nå ble jeg lettet janne.. håper du har rett!!

jeg sitter å spiser frokost på soverommet, fordi E sover i stuen. heldiggris, jeg skulle gjerne ligget under dynen noen timer til..

all work and no play makes lekehusmor a dull boy.. (?) :fnise:

heldigvis slutter jeg kl 16 i dag, da skal jeg hjem og gjøre alt som står i min makt for å ikke sovne på sofaen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

å? nå ble jeg lettet janne.. håper du har rett!!

jeg sitter å spiser frokost på soverommet, fordi E sover i stuen. heldiggris, jeg skulle gjerne ligget under dynen noen timer til..

all work and no play makes lekehusmor a dull boy.. (?) :fnise:

heldigvis slutter jeg kl 16 i dag, da skal jeg hjem og gjøre alt som står i min makt for å ikke sovne på sofaen!

jada, farmor har fått det vekk.. så det går helt sikkert bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest skorpio
:Gjesp:

sliten!

Jeg ooog! Var så tungt å være på jobb i dag! :sleeping:

Ellers a? Everything's goooood?

Endret av skorpio
Lenke til kommentar
Del på andre sider

var helt OK på jobb i dag. ganske kjekt egentlig :) var litt folk ogsånn. og så jobbet jeg med H fra 1-halv 4. gikk en halvtime før isteden for å ta lunch.. redd det kan bli en vane gitt. jeg er jo så vant til å jobbe uten pause, så føler liksom ikke behovet for det :ler:

vi tok ut 500 kr fra mastercardet til E i dag, for å ha litt å leve på.. så nå har jeg handlet litt mat. det var godt!

idag har jeg spist:

- to rugsprø med leverpostei

- en banan

- en skogsbæryoghurt

- et eple

- to skiver grovt brød med makrell i tomat

og så planlegger jeg å lage fullkornslasagne til middag.

fant nemlig 1 kg kjøttdeig til 50 kr på Rimi! :hoppe:

har jeg ikke spist ganske sunt??

nå må jeg se om det har kommet en ny episode av The City! :lete:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Super sunning! :jepp:

Så nettopp The city episoden fra i går jeg, hvem tror du på? Adam eller hun dama hans jeg ikke husker navnet på? (Alli?)

Jeg tror Adam er en uærlig :flekke:

Det er verken gossip girl eller one tree hill ute idag :sukk: Hva skal man se på da? :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...