Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:fnise:

flinke som fant meg daaa! hehe.

ble litt akutt dagbok-sletting og oppretting her. men det er jo alltid godt med blanke ark!

såå.. vælkåmmin te gars.. :velkommen:

Nu: hells kitchen! både på tv og her. fløtepotetene mine går ut av sitt gode skinn (sin gode form) i ovnen!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest skorpio

Got ya! :hoppe:

Ser også på Hell's Kitchen! Det er så gøy! Gordon Ramsay er litt hot... :sjenert:

Men du, du nevnte en treningsdagbok i dagboken min her om dagen. Hvor fnner jeg den??

Og..ny dagbok igjen??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Got ya! :hoppe:

Ser også på Hell's Kitchen! Det er så gøy! Gordon Ramsay er litt hot... :sjenert:

Men du, du nevnte en treningsdagbok i dagboken min her om dagen. Hvor fnner jeg den??

Og..ny dagbok igjen??? :fnise:

ja.. jeg trodde et øyeblikk at min identitet var avslørt :ler: så da slettet jeg dagboken i hui og hast.. men så fant jeg ut at det ikke var fare på ferde likevel, så da lagde jeg en ny :nigo:

treningsdagboken heter Get Fit or Die Trying og ligger under treningsdagbøker :trene:

:dåne:

:fnise:

..

jaja. nå har vi hatt besøk av M og G. M er altså E sin bestekompis og G er kjærsten hans, som jeg heldigvis kommer veldig godt overens med :)

nå er det natta, jeg er på OVERTID og er supertrøtt!

:natti:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på Hills Kitchen jeg og :nigo: Elsker Ramsey altså :fnise:

Det fikk ikke jeg sett igår, jeg la meg kl. 21 istedet.

øæ- <---- en liten hilsen fra Veslejenta.

:fnise:

hurra for ny bok!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er bare innom for å :kline: litt før jeg skal igang med middagen. :kline:

:lur:

middag og klining? this is getting serious!

Det fikk ikke jeg sett igår, jeg la meg kl. 21 istedet.

øæ- <---- en liten hilsen fra Veslejenta.

:fnise:

hurra for ny bok!

:hoppe: så kjekt med hilsen fra TheaM!

sterkt gjort å legge seg kl 21.. men du har jo hatt en ganske slitsom uke :kose:

--

sov litt lenger i dag.. hadde jo besøk ganske sent i går, og så ble vi liggende oppe en stund etter det også :lur: men våknet rundt halv tolv, så det er ingen krise. har litt vondt i magen i dag :( lurer på hvorfor. i dag har jeg faktisk ingen store planer, skal vel ned til byen og traske litt rundt etterhvert, men vi er superblakke begge to, så er begrenset hvor mye vi får ut av det :rolleyes:

gleder meg til den 1 feb!! penger igjen!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Henger meg på her og :sjenert: var ikke så aktiv i din forrige bok,men jeg fulgte med...(wææ,høres ut som en stalker nå :fnise: )

men uansett gratulerer med ny jobb :jepp:

Og goood helg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Gjesp:

dette blir en daff dag, tror jeg altså.. E har gått, han er så rastløs så han bare måtte gå på skolen eller noe :gjeiper:

så jeg mistenker at jeg ikke kommer til å komme meg ut av døren i dag.. noe som egentlig er OK, for det er jo ikke noe spes jeg skal.

det jeg derimot SKAL gjøre i dag er:

- skrive ned en haug av notater jeg tok på Mexx ang stenging og åpning osv i boken min

- vaske opp

- støvsuge

- henge opp klær

- sortere skittentøy

- trene (Enten wii eller på aerobic, kommer an på magen)

- begynne å skrive på bloggen jeg og noen venninner har laget :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

jeg MÅ trene i dag.

wiien sier at jeg har gått opp 3,5 kg siden november :(

kan ikke helt skjønne det, fordi jeg føler at noen av klærne mine osv har blitt løsere.. men men. har skikkelig mensenaktige smerter og føler meg oppblåst også så. søren klype helvete. nå må jeg bare skjerpe meg å komme i gang! er jo hundrevis av unnskyldninger for å ikke trene.. og jeg er lei av de :bond:

men så kommer vi jo til sakens kjerne, som er det at jeg ikke har penger til å melde meg inn noe sted akkurat nå. så jeg får bare komme meg på wii'en og gjøre noe skikkelig aktivt! UFF jeg er lei av å føle meg tjukk og tung :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dere lurte dere innimellom gitt!

Henger meg på her og :sjenert: var ikke så aktiv i din forrige bok,men jeg fulgte med...(wææ,høres ut som en stalker nå :fnise: )

men uansett gratulerer med ny jobb :jepp:

Og goood helg :)

:velkommen:

takk for det!

alltid koselig med folk som følger med, stalker eller ei ;)

skal nok få surret meg inn i boken din jeg også :ler:

:klemmer:

søta....

:kyss: du er søt!

jeg føler at jeg ser ut som en sånn blubbete fæl jente. hater å føle meg sånn.. hater å føle alt fettet på kroppen! andre vil nok ikke betegne meg som feit, fordi jeg er en liten jente, smale ben og sånn.. men jeg har alt for mye fett på mage og overarmer til at jeg trives nå. det jeg bare ikke fatter, er hvorfor det ikke motiverer meg til å komme i gang med ordentlig trening?

Jeg vet at det er fordi at det ikke er noe treningssenter jeg føler at passer for meg her. Sats er så langt unna, Friskis og Svettis er bra, men det er bare en gang om dagen det er time der, studenttreningssenterene utgår da jeg ikke orker å treffe halve bekjentskapskretsen min når jeg trener og utover det.. så er det liksom ingen :klø: om det bare hadde vært noe som lå litt nærmere her! så jeg liksom slapp å gå til andre siden av byen utelukkende for å trene. må se om jeg finner noe som kan være i området jobb-hjemme, slik at jeg kan gjøre det til en rutine å gå trene de gangene jeg slutter 16 på jobb.

wææ. dumme meg!! hvorfor har jeg latt det gå så langt!

må gjøre litt mer research.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Jeg har hørt mange klage over at wii-en gjør de ekstremt paranoide på vekta, og at den slett ikke stemmer alltid. Leste om en dame som ble drit lei seg for wiien sa hun hadde gått opp seks kilo på to måneder, mens fakta var faktisk at hun hadde gått ned tre kilo og en buksestørrelse. Så ikke stol bare på wiien, skaff deg en vekt og skriv ned en fast dag i måneden, og gjerne mål deg også. Jeg har en liste med mål (kan godt skrive den inn her, om du vil) som jeg måler en gang i måneden. For husk at når man trener så bygger man muskler etthvert og, og de veier mer enn fett!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg skal begynne å ta mål også. har bare ikke funnet målebåndet enda.. det er så mye "skal bare skal bare" med meg når den kommer til den treningen. men jeg tror jeg skal bli enig med meg selv om at i dag skal jeg trene på wii'en og i morgen skal jeg gjøre det samme, og så skal jeg gå en god tur på søndag. med litt tempo.

det er vel bare å innse at jeg er i shitdårlig form, og begynne helt på bunn.

så skal jeg snike meg inn til O-Ren for å spørre om litt sånn lavkarbo greier.. har hørt hun skal ha peiling ;)

takk forresten grafis :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...