Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

vil helst ha ekte uggser, men kan jo kompromisse med meg selv. får jakte rundt i skobutikker i dag og se hva jeg finner. men de du har fra lille vinkel, er de "slappe" rundt leggen liksom? eller sitter de OK?

har sett litt på de nemlig, de var jo på salg nå.. :rolleyes:

så konklusjon er: dum iblant, snill på bunnen :mrgreen:

Nei, de er jo helt lave, så de har ikke så mye sjans til å bli slappe. De når ikke opp til leggen, men henger rundt litt over ankelpartiet og kuler`n :tommelsmil:

Den konklusjonen tror jeg vi kan smelle på plass på samtlige folk, egentlig. Eksen min var jo heller ikke håpløs døgnet rundt, men de dårlige sidene hans hadde en tendens til å overskygge de gode. Hvis han hadde vært slem hele tiden, så hadde jeg nok kommet meg mye fortere over ham, ja. Han også løp på butikken døgnet rundt for å gjøre meg glad med iskaffer og lakris, og alt annet jeg ville ha... Crap. Nå savner jeg ham litt... :tristbla:

Ikke hør på meg, jeg har pms, og gråter annethvert minutt... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, de er jo helt lave, så de har ikke så mye sjans til å bli slappe. De når ikke opp til leggen, men henger rundt litt over ankelpartiet og kuler`n :tommelsmil:

Den konklusjonen tror jeg vi kan smelle på plass på samtlige folk, egentlig. Eksen min var jo heller ikke håpløs døgnet rundt, men de dårlige sidene hans hadde en tendens til å overskygge de gode. Hvis han hadde vært slem hele tiden, så hadde jeg nok kommet meg mye fortere over ham, ja. Han også løp på butikken døgnet rundt for å gjøre meg glad med iskaffer og lakris, og alt annet jeg ville ha... Crap. Nå savner jeg ham litt... :tristbla:

Ikke hør på meg, jeg har pms, og gråter annethvert minutt... :fnise:

ikke savne monstereksen :slår:

det er to konklusjoner som gjelder: dum iblant men god på bunn, og god iblant men dum på bunn :fnise:

nå har vi blitt enige om at vi skal gå på kino og se Slumdog Millionaire i dag, og spise sushi. det blir koselig :) bedrer nok litt på stemningen. så vi skal møtes litt over 6, så da rekker jeg hjemom for å dolle meg litt. juuhuuu :sexy:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få komme hit og holde meg med selskap, men lover ikke at jeg er så veldig godt selskap i dag da.

eg kjem! :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eg kjem! :tre:

Vil du ha noe varmt å drikke når du kommer??? Jeg kan forresten ikke garantere at jeg ikke begynner å gråte i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vil du ha noe varmt å drikke når du kommer??? Jeg kan forresten ikke garantere at jeg ikke begynner å gråte i dag.

du kan gråte på skulderen min :kose:

og jeg tar gjerne en kopp te! innbiller meg at turen over hardangervidda kan bli litt kjølig.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

du kan gråte på skulderen min :kose:

og jeg tar gjerne en kopp te! innbiller meg at turen over hardangervidda kan bli litt kjølig.

Jeg har mye forskjellig te, så du kan velge og vrake - du kan til og med få en kopp varm sjokolade om du vil. Jeg har kjeks også, ikke noe annet spennende da. Og jeg låner gjerne skulderen din litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har mye forskjellig te, så du kan velge og vrake - du kan til og med få en kopp varm sjokolade om du vil. Jeg har kjeks også, ikke noe annet spennende da. Og jeg låner gjerne skulderen din litt.

:jepp: høres flott ut!

huff jeg skulle virkelig ønske jeg kunne besøkt deg på ekte nå! det hørtes jo utrolig koselig ut :klem1: og så kunne du fått litt selskap og kanskje følt deg litt bedre. hjelper ofte å bare være med noen andre, som kan distrahere en litt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp: høres flott ut!

huff jeg skulle virkelig ønske jeg kunne besøkt deg på ekte nå! det hørtes jo utrolig koselig ut :klem1: og så kunne du fått litt selskap og kanskje følt deg litt bedre. hjelper ofte å bare være med noen andre, som kan distrahere en litt.

Litt selskap hadde hjulpet nå tror jeg. Men så lett er det vel ikke nei. Dessverre. Hadde jeg orket å gå ut i snøværet kan det hende jeg hadde laget noe godt vi kunne ha spist til teen og den varme sjokoladen. Muffins eller boller kanskje. :vetikke:

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt selskap hadde hjulpet nå tror jeg. Men så lett er det vel ikke nei. Dessverre. Hadde jeg orket å gå ut i snøværet kan det hende jeg hadde laget noe godt vi kunne ha spist til teen og den varme sjokoladen. Muffins eller boller kanskje. :vetikke:

jeg kunne lagd mat til deg! :nigo:

noen gode sandwicher eller en deilig suppe.

snøvær er ikke til å gå ute i, det er til å sitte inne i og helle i seg varmende væske :)

(ser ut som det bare er vi to som er på KG for øyeblikket :fnise:, så da er det jo nesten som et ekte besøk :nigo:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg kunne lagd mat til deg! :nigo:

noen gode sandwicher eller en deilig suppe.

snøvær er ikke til å gå ute i, det er til å sitte inne i og helle i seg varmende væske :)

(ser ut som det bare er vi to som er på KG for øyeblikket :fnise:, så da er det jo nesten som et ekte besøk :nigo:)

Litt god mat hadde jeg ikke sagt nei til, men jeg har tunfisksalat i kjøleskapet som du kan få litt av om du vil - med et varmt rundstykke til.

Dette er nesten som et ekte besøk ja - veldig koselig. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt god mat hadde jeg ikke sagt nei til, men jeg har tunfisksalat i kjøleskapet som du kan få litt av om du vil - med et varmt rundstykke til.

Dette er nesten som et ekte besøk ja - veldig koselig. :klem:

:tommelsmil: jeg takker ja til tunfisksalat! holder på å sulte ihjel her jeg står. nå kommer snart sjefen og så da er det slutt på besøket og internetting :dry:

hvordan lager du tunfisksalaten forresten?

har igrunn aldri prøvd det, har en sånn vrangforestilling om at jeg ikke liker tunfisk :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Min tunfisksalat: en boks tunfisk i olje, en boks brekkbønner, en boks mais, ost i biter, finhakket rødløk, hardkokt egg - alt blandes sammen i en bolle (veldig fine farger sammen). I dag har jeg også hatt i 3 teskjeer med kapers og cherrytomater uten å dele de. Når jeg har de i bollen jeg spiser fra har jeg også majones oppi - dette er liksom dressingen - jeg synes det er veldig godt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hjemme fra jobb!

og har handlet litt på hjemveien.

1 stk spisse leopardballerina

1 stk kul korallrød hettegenser

2 stk jukse-uggs. ENDELIG! :hoppe:

og nå må jeg ha noe mat, har ikke spist siden halv 9 i dag tidlig :dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*sender over tunfisksalat og varmt rundstykke* Du må spise noe i løpet av dagen snuppa. Sånn som det der er ikke bra. :klem:

Gratulerer med nye klær og sko. Nå venter jeg bare på at kjolen jeg har bestilt kommer i posten. Håper den kommer før fredag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja jeg vet. pleier å være flink å spise, men jeg var så sur i dag morges at jeg bare mistet matlysten :ler:

jeg driver faktisk å lager den tunfisksalaten din :nigo:

håper den blir god! for nå mååå jeg ha noe mat. har ikke majones da, så lager noe rømmebasert dressing isteden.

ja det er gøy med klær, testpakken min fra Everyday Minerals hadde også landet i postkassen, så det blir gøy å prøve! Håper kjolen din kommer snart :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du liker den, er det noe der du ikke liker kan du jo bare droppe det. Rømmebasert dressing funker sikkert like bra det som majones. Kose deg med maten og fortell meg hva du synes om den. :klem:

Kjolen ligger på omlastningsterminalen i Oslo så den er nok ikke så mange dagene unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica

Da er den nok hos deg i morgen, Nótt :Nikke:

Her ventes det på pakke fra lookfantastic.com , det er over en uke siden jeg bestilte, men ingenting :grine:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er den nok hos deg i morgen, Nótt :Nikke:

Her ventes det på pakke fra lookfantastic.com , det er over en uke siden jeg bestilte, men ingenting :grine:

Jeg håper at jeg har den i morgen. Vil gjerne ha din mening om kjolen på fredag.

Det er så kjedelig å vente på en pakke man har bestilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...