Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:sukk:

iblant blir jeg så oppgitt. lei meg og sliten.

jeg trodde virkelig det skulle gjøre "alt bedre" å flytte ned hit. men om jeg lukker øynene kan jeg like gjerne sitte i en sofa i bergen i oktober 09 nå..

jeg mener ikke klage og syte for jeg vet det er mange som har ufattelig mye større problemer enn meg. men jeg føler virkelig at jeg trenger noen å snakke med, noen som kan hjelpe meg å få sinnet og tankene mine på rett kjøl igjen. for sånn som jeg er nå så blir jeg bare sliten av meg selv, så mye opp og ned og aldri fornøyd..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:sukk:

iblant blir jeg så oppgitt. lei meg og sliten.

jeg trodde virkelig det skulle gjøre "alt bedre" å flytte ned hit. men om jeg lukker øynene kan jeg like gjerne sitte i en sofa i bergen i oktober 09 nå..

jeg mener ikke klage og syte for jeg vet det er mange som har ufattelig mye større problemer enn meg. men jeg føler virkelig at jeg trenger noen å snakke med, noen som kan hjelpe meg å få sinnet og tankene mine på rett kjøl igjen. for sånn som jeg er nå så blir jeg bare sliten av meg selv, så mye opp og ned og aldri fornøyd..

Å flytte/bytte miljø vil aldri kunne løse alle problemer, men de kan gjøre ting bedre dersom du jobber litt for det selv også. Vet du har det tungt om dagen, og det er bare å syte og klage så mye du bare vil og trenger. Få det ut, bedre det enn å stenge det inne og gå og gnure på det. Da får du det bare verre. Dessuten er ikke du så fæl til å syte og klage over småproblemer. :klem:

Nå tenker vi såpass likt at jeg skjønner gjerne veldig godt hvordan du har det og hvorfor du tenker som du gjør da. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk :)

jeg driver å kikker litt og vurderer utvekslingsmuligheter. jaada jeg er håpløst, men jeg vil se så mye av verden som mulig!

USA, London eller Frankrike frister mest.. Spes frankrike.. eller USA :ler:

jeg lurer på hvordan jeg skal få det livet jeg vil ha! hmm. hva er det jeg vil ha egentlig? lurer på hvordan jeg skal finne det ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner du ser på utvekslingsmuligheter.

Hvem vil ikke se mer av verden når man er ung og ikke bundet av forpliktelser?

(å... nå hørtes jeg sånn ca 70 år ut)

Bare du ikke glemmer at deg selv og dine tanker og problemer kan du ikke flytte fra.

:opplyser:

det er veldig morsomt og lese bloggen din.

Bare så kjipt at jeg er så lite flink til og legge igjen kommentar... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du på John Mayer-konsert :sjokk:

Åååhhh.. litt misunnelig her ja :sjenert:

Og har du vært der de spiller inn Home & Away! Lucky bastard :ler: Har jo sett på den serien siden jeg var 12!

Endret av Mischa
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg merker jeg er ekstra glad i dere norskinger som står opp tidlig! :nigo:

Skjønner du ser på utvekslingsmuligheter.

Hvem vil ikke se mer av verden når man er ung og ikke bundet av forpliktelser?

(å... nå hørtes jeg sånn ca 70 år ut)

Bare du ikke glemmer at deg selv og dine tanker og problemer kan du ikke flytte fra.

:opplyser:

det er veldig morsomt og lese bloggen din.

Bare så kjipt at jeg er så lite flink til og legge igjen kommentar... :sjenert:

Veldig viktig at jeg husker det du sier der MarianneE. jeg kan ikke flytte fra det som jeg føler inni meg. men jeg håper at den erfaringen og opplevelsen jeg får av å gjøre dette her, vil gjøre meg sterkere og gjøre meg mer selvsikker..

og ikke tenk på kommentering, det er bare koselig å at dere kikker innom :)

litt teit, men er det noe spesielt dere vil lese mer om?? mer bilder eller mer fra selve byen eller restaurant anmeldelser osv?

vil ikke høres ut som sånn ida wullf-blogger så spør heller her enn å skrive det i bloggen :gjeiper:

Skal du på John Mayer-konsert :sjokk:

Åååhhh.. litt misunnelig her ja :sjenert:

Og har du vært der de spiller inn Home & Away! Lucky bastard :ler: Har jo sett på den serien siden jeg var 12!

ja skal det 8 mai! :hoppe: gleder meg masse!

Har faktisk ikke vært der enda, skulle egentlig i dag men så ble det ikke noe av.. Skal love deg at jeg skal ta masssse bilder når jeg skal dit! Tror jeg skal finne ut når de spiller inn Home and Away også :lur:

forresten, til dere som leser "moteblogger" her - er det noen som vet om en blogger hvor hun som skriver den har kort hår? trenger litt inspirasjon til hvordan å kle meg iforhold til sveisen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Asså, jeg synes det er veldig fint med bilder fra byen jeg da.

Sydney er ikke en by jeg ser for meg at jeg kommer til og besøke (selvom jeg ikke hadde nekta om tilbudet kom) så med bilder er det litt som og være der selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg må bare klage litt.

jeg ser nå at jeg har for lite penger og dette ikke kommer til å gå rundt.

utrolig surt. det som gjør at det ikke går rundt er igrunn at jeg har brukt endel av pengene fra lånekassen til å betale gammel gjeld hjemme osv. men jeg har jo fått penger hjemmefra, og hentet ut feriepengene mine fra bølgen også. allikevel så går det ikke rundt.

syns det er så drit.. må få meg en jobb da. bare syns det er kjipt. er liksom ingen av de andre norske her nede som jobber.. og jeg er redd for at jeg da vil få problemer med å reise hjem til jul og sommer ogsånn..

har så lyst å spørre mamma eller noe om jeg kan låne 20 000. det hadde løst alt liksom.. så kan jeg heller jobbe det inn i julen. men føler det er så frekt. mamma har hjulpet meg så mye..

åååå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:opplyser:

Jeg stemmer for en jobb.

Det har noe med det og ta ansvar for sin egen situasjon og gjøre.

(det kunne høres frekt ut? Det er IKKE ment sånn)

Penger kan du spørre om og få låne som en siste utvei.

Du kommer deg gjennom det og finner en løsning på det, vennen!

:klem1:

Endret av MarianneE
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok det absolutt ikke frekt :)

tenker det samme selv!

ja, de fleste andre her nede jobber ikke men utifra den økonomiske situasjonen jeg var i i fjor så er jeg igrunn rimelig heldig som i det hele tatt kan være her nede. så da må jeg rett og slett jobbe ved siden av. skal sjekke litt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

iblant føler jeg at jeg aldri kommer til å treffe noen som kan elske meg og like meg på den måten jeg ønsker og trenger.

blir gal av meg selv som skal tenke så mye og tenke at gud han syns sikkert jeg er grusom siden han ikke svarer og tenketenktenke på noe som egentlig ikke burde betydd en drit for meg.

jeg misunner de som ikke bryr seg så mye om hva folk mener, de som har en så solid vennekrets/familie/Kjærste rundt seg at de tør å drite i hva andre mener og sier om det. jeg ønsker meg mer selvtillit til jul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg tror ikke det er avgjørende å ha en vennekrets/familie/kjæreste for å kunne drite i hva andre tenker, jeg tror det kommer i større eller mindre grad av noe i en selv. Og jeg tror også at de fleste du tenker på som driter i hva andre mener, egentlig til en viss grad bryr seg om det, de bare viser det ikke. Det er veldig få mennesker som ikke bryr seg om hva andre tenker om dem i større eller mindre grad, og de kaller vi gjerne psykopater.

Når det er sagt så er det en ting å bry seg om hva andre mener om enn selv, og noe helt annet å handle etter det. Hvis man gjør det, så vil man jo raskt havne i problemer, fordi man aldri helt kan vite hva andre tenker.

Dette ble langt, og muligens intetsigende og totalt utenom det du sier :fnise:

Og når det gjelder det å ikke tro på at man noensinne kommer til å treffe noen, welcome to the club ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...