Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Eller Kenguru på norsk vis? :nigo:

Hva er det som er typiske australske retter? Type "nasjonalretter"?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

hmm det er vel egentlig bare BBQ, eller barbie som de kaller det, som er noe særlig særpreget her nede..

uansett så har ikke det så mye å si for er ikke helt sånn at jeg er ute etter et navn som nødvendigvis kan linkes til australia.. kan være bare noe gøy med mat generelt.

og Wolfmoon; :hoho: det var litt av en drøm! nesten bra for deg at det ikke var sant for jeg har så mye å gjøre om dagen at jeg hadde mest sannsynlig ikke fått tid til å se deg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kult med matblogg! Me like!

Når det kommer til navn, det var litt tricky.

Smaken av Sydney (Smaken av Australia) ? Men du ville ikke ha noe som linket til den Australia?

Matvraket :fnise: Matvraket inntar Australia.

Hobbykokk på nye eventyr

Hobbykokken inntar Australia

Gourmetchef in training

Eller noe superlett som "Velbekomme", "God Mat", "Salt & Pepper",

"Krydderhylla", "Gourmetdisken",

I <3 FOOD

Jeg <3 MAT

"ditt navn" + mat = sant

Ja, her tok det helt av :gjeiper:

Kaster litt ball vet du, for å få i gang tankeprosessen!

Masse lykke til med ny blogg da, høres jo veldig spennende ut og jeg kjenner jeg gleder meg :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

smaken av sydney likte jeg godt!

var akkurat noe sånt jeg var ute etter! :nigo:

vært på sjømannskirken i dag! kjøpt firkløver! mm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

da var det gjort!

min matblogg .. håper det ikke blir tungvindt for folk å følge med på begge da :klø:

beste hadde jo vært å ha én, men de jeg skal blogge for har nok ikke noe særlig interesse av at jeg skal skrive om hvor mye jeg hater solen osv. :eeeh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oi jeg trodde jeg hadde lagt link til den i forrige innlegg! :ler:her ern!

Takk! :hoppe:

Stemte det samme som deg, Wolfmoon. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg har jo allerede foreslått KG-treff i Sydney i Januar, så hvis det er flere som vil henge seg på så :lur:

:laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo allerede foreslått KG-treff i Sydney i Januar, så hvis det er flere som vil henge seg på så :lur:

:laugh:

hmmm da skal jeg jo ha mer permisjon, så kanskje jeg bare skal pakke Vesla og en koffert og komme til Sydney??? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dere er hjertelig velkommene hele gjengen! :nigo:

men ja, helst ikke Vesla i en koffert da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja layouten er litt så som så, var bare noe jeg slang sammen i en fart - skal gjøre det mer mat-vennlig etterhvert..

har jo nesten hatt 100 treff på et døgn, ikke verst! kan vel takke de fleste av dere for det ;)

sitter med oppgaver nå, som jeg igrunn bør være ferdig med når jeg legger meg i kveld siden det er 17 mai i morgen..

herregud jeg hater meg selv for å utsette ting og jeg haaaaaater at jeg bare ikke får ting gjort! det er så vanskelig og jeg merker jeg ikke har "selvtillit" nok til å tro at det jeg gjør er riktig.. men jeg er vel ikke den eneste studenten i verden som har følt det sånn :rolleyes:

men jaja. får bare få noe ned på papiret så jeg kan levere og bestå hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, gøy med blogger!

Jeg må bare slenge meg på resten av bølingen, og stemme i at du er en veldig pen dame med utrolig bra stil. Lette lenge etter et bilde som kunne bevise denne tjukkemagen din, og jeg fant et i trang, lys topp som burde avsløre det meste... Så det er nok aller mest i ditt eget hode, tror jeg. Men trening er uansett ikke dumt. Og jeg vet veldig godt at det ikke egentlig hjelper så mye at tusen mennesker sier at du er fin så lenge du ikke føler det selv. Synd, for du burde ikke tenke på slikt engang. Fin stemme, har du óg! Ikke sånn sukkersøt Barbie som jeg hadde forestilt meg, haha!

Nei og nei, du fine Lekis. Kos deg videre, og klask til med en heidundrades nasjonalsang imorgen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Jeg merker forresten en skjult bitterhet over at jeg ikke rakk å forlange at du kalte bloggen "Kaninkoker". Litt sånn dobbelbetydning for gærne jinter, veittu! Vel, hvis jeg skal ha en blogg en dag, så skal den bættre hete nettopp dét. NOEN må jo trå til!).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...