Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

:flau:

ai libe da.. det var da veldig mye pene ord på en gang. nesten så jeg må si noe sarkastisk fordi jeg blir litt flau :rolleyes:

det er første gangen noen kommenterer på stilen min - det var koselig sagt.. takk skal du ha!

haha og kaninkoker ja.. det hadde vært noe. jeg stemmer for at du lager blogg! :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Forhåpentlivis ikke vesla i kofferten :sjokkert:

:laugh:

ja dere er hjertelig velkommene hele gjengen! :nigo:

men ja, helst ikke Vesla i en koffert da :fnise:

Hva får jeg ikke putte henne i kofferten??? :hakeslepp: Nei slapp helt av skal vi dra skal hun få være ute sammen med meg. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

merker jeg skriver lite her nå som jeg har to blogger + facebook.. :sjenert:

men jeg leser inne hos dere alle og følger med altså.

her nede nærmer jo semesteret seg slutten. en mnd igjen nå.. sykt. det har gått utrolig fort og iblant blir jeg grepet av tanken: gud, at jeg faktisk dro! jeg er spent på å komme hjem igjen og se alle sammen, og spesielt E.. Og jeg er enda mer spent på å reise ned igjen. Lurer på hvordan jeg kommer til å føle det, om jeg er klar for å reise ned når ferien er over eller om jeg har lyst å være mer hjemme. Ned igjen skal jeg jo uansett altså, men bare spennende å se hvordan jeg føler det når den tid kommer.

Ellers sliter jeg med penger enda her nede, liker det ikke.. Ser ut til at jeg hvertfall skal jobbe en uke i sommer da, det er jeg glad for. Og så blir det vel å få seg en jobb når jeg kommer tilbake her nede. Er ikke noe gøy å ha dårlig råd. Selvom det så klart har gått mer penger her nede dette semesteret enn det vil gjøre neste da. Penger til visum, leilighetsdepositum, møbler, bil, og diverse andre ting som jeg ikke vil trenge å betale det neste semesteret. Lånekassen maser om at jeg må fylle ut et skjema som dokumenterer at jeg ahr betalt alle skolepengene, men jeg skylder enda skolen litt penger og de pengene har jeg ikke enda og dermed blir alt bare en ond sirkel.. mas! Jaja. Det ordner seg vel. Har mye utestående så må bare vente på at det skal komme inn. Håper det løser seg snart for merker at det plager meg litt..

Skolemessig så går det greit, jeg føler vel i hvertfall at jeg har valgt riktig fag. Har tvilt litt iblant men ender alltid med å tenke at jo, dette er det jeg vil, og ejg føler det er ganske interessant så. Håper det varer de neste to årene også! :jepp: Jeg føler jeg har enda mer å gi på skolen også, kan jobbe enda mer effektiv og mer generelt, og det er egentlig litt godt for da vet jeg at jeg klarer dette her, selvom det iblant kan føles litt overveldende. Har jo 4 eksamener jeg skal gjennom før jeg setter meg på flyet til Norge, håper de går bra så jeg kan ta ferie med god samvittighet!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke du kommer til å angre når du er ferdig på skolen der nede. Og det høres ut som om du har det bra, selvom penger er er lite problem. :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det er fridag her i dag ja, 2. pinsedag.

Edit: trykkleif

Endret av Nótt
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo positivt :ler:

og jada jeg vet det er teit å bry seg om sånt og trender og man skal være sånn man er osv, men jeg bryr meg nå da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette er jo positivt :ler:

og jada jeg vet det er teit å bry seg om sånt og trender og man skal være sånn man er osv, men jeg bryr meg nå da :fnise:

Jeg tenkte faktisk på deg da jeg så den der. :) Jeg har egentlig litt lyst på kort hår, noe lignende din frisyre, eller som de bildene der. Samtidig så jeg bilde av meg selv med superlangt hår fra 6 år tilbake, og jeg har litt lyst til å spare for å få så langt hår igjen også. Oh, the dilemma! ;)

Du er jo så tøff med kort hår! Nå kan du jo atpåtil trøste deg med at du er supertrendy, så da må du vel være fornøyd vel? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du var jo supertrendy før stjernene var det jo ;)

Skulle ønske at jeg syntes at jeg så så bra ut med kort hår som du, og de, gjør jeg. Har nemlig alltid hatt lyst på en kort, kul frisyre, men på meg så blir det liksom aldri sånn. Muligens fordi jeg aldri gidder å gjørenoe med håret :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Enigma, :ler: ja nå er jeg fornøyd. Skal stikke til frisøren på fredag og bare finjustere det litt, har funnet ut hva det er som gjør at jeg ikke liker det.

Wolfmoon, takk! :nigo: det er jo sånn jeg føler det selv og, at det ikke ser ut som det gjør på stjernene.. men nå har omtrent alle rundt meg sagt at det er fint så skal prøve å ta det til etterretning ;)

i dag er det helt sjukt grisevær her! så jeg sitter inne på rommet og prøver å gjøre noe. litt koselig med regn og da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ÅÅÅ!!!

først kræsjer bilen min og vil ikke funke og nå kræsjer macen også!!

skjermen går i svart hele tiden.

faen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde ikke mac'er kunne kræsje jeg :sjenert:

Så utrolig ergelig for deg! Finnes det noen Mac-butikk i nærheten du kan oppsøke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den funker igjen nå. hehe. litt hipp som happ.

klarte å fikse det til en viss grad.

bare føles som jeg har gjort noe for å irritere han der oppe ellernoe, alt drit skjer jo på en gang!

og så var jeg på kino med en fyr på tirsdag, en fyr som jeg også satt å leste med på biblioteket på mandagen, og han tok initiativet begge gangene.. og nå vet jeg ikke om det var som venner eller hva :klø: hehe. han er litt søt da. men paranoiaen/usikkerheten min kicker litt inn og sier at hallo, du skal ikke tro du eller det er noe, bare glem det. og så føler jeg at jeg maser om jeg sender en melding eller noe. haha. men samtidig så var det jo han som to dager på initiativet to dager på rad til å treffes. værsågod å bli gæren :ler:

jeg er ikke så syko som det høres ut som her altså. bare skriver det av meg her liksom.. håper folk forstår det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...