Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Det var litt merkelig å høre stemmen din, for det var virkelig ikke slik jeg hadde forestilt meg den :ler:

Men du har en veldig voksen stemme :jepp:

Kom med flere videoer i bloggen din da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:ler: hvordan hadde du forestilt deg den?

skal prøve, fått god respons av familien som syns det var stas men må jo bare finne anledninger hvor det er litt gøy å filme ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig moro å høre stemmen din og se deg "live". Du minner faktisk veldig mye om min beste venninne fra barneskolen. Dessverre lever ikke hun lenger. Men ja definitivt flere videoer. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde vel kanskje forestilt meg at stemmen din var litt mer.....jentete :fnise:

Men du har en snæksi stemme ;)

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Stemmen din var ikke helt som jeg hadde forventet nei, nå vet jeg ikke helt hva jeg forventet da men... Og jeg hadde jo allerede lest her inne før jeg hørte på, og allikevel hadde jeg ikke klart å plassere deg rikitg :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

John Mayer :hjertesmil: Nydelige sanger og nydelig mann, jeg håper jeg også får sett han en dag.. han har ikke vært i Norge enda tror jeg, på tide :jolie:

Jo han var her i typ 2003, spilte på Gamla...

Og så var han jo her for å besøke Skavlan, men det var jo bare en snarvisitt.

Jeg hadde billetter til en konsert i Stockholm, men selvfølgelig ble den avlyst :sur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig i de andre her.. Du virker mye mer moden og voksen på video enn i bloggformat, ikke noe galt med det altså :) Bare utrolig gøy å se den virkelige deg! Vet ikke hvorfor også jeg forventet en barnsligere stemme, sikkert bare fordi du er så søøøøøt :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må si meg enig i de andre her.. Du virker mye mer moden og voksen på video enn i bloggformat, ikke noe galt med det altså :) Bare utrolig gøy å se den virkelige deg! Vet ikke hvorfor også jeg forventet en barnsligere stemme, sikkert bare fordi du er så søøøøøt :nigo:

Ja, det var ikke noe negativt når jeg sa at du har en mer voksen stemme enn jeg forventet. Men det er nok som Mischa sier, du virker så søøøt :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekis, ååååh... Jeg kan ikke finne bloggen din! Har til og med googlet "Lekehusmor på nye kengueventyr", men fikk tenke seg til ikke opp noe vettugt!

Sende meg detaljer og informasjon.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet det er litt demotiverende å lese sånt her, men jeg må bare få det litt ut.. er så lei av å se meg i speilet og ikke føle meg vel! og ja, jeg vet at jeg er i ferd med å endre det siden jeg har begynt å trene og alt.. bare føler jeg kunne begynt så mye før.

håret er nå så, det er kort og uvant enda men det vokser nok ut igjen og det er ikke noe jeg gidder å stresse med. work with what you got.. øyebrynene mine er en smule rare også, men ellers ok. skulle ønske jeg ikke hadde så smale øyne og så liten nese, men det er ikke aktuelt for meg å operere noe av det så det får bare være.

problemet med ansiktet mitt er egentlig at jeg hater huden min.. som er helt i opprør. kviser og uren og ekkel. forstår ikke hvordan hud jeg har, for jeg blir aldri blank men uren er den likevel. jeg må skjerpe meg og være flinkere til å rense både morgen og kveld, jeg renser bare når jeg dusjer og det er ikke nok. jeg orker ikke mer kviser, føler meg så fæl, så her må jeg skjerpe meg.

kroppen er som før den, fleskete overarmer og ølvom er vel de største problemene. her har jeg som sagt begynt å gjøre noe med saken, prøver også å spise sunt og spise flere små måltider enn mange store. men føler jeg kan gjøre mer, så må bli enda flinkere, trene oftere og presse meg selv hardere. jeg vil ikke være lubben lenger, føler meg så utrolig fæl, og er så lei av å konstant tenke på å måtte skjule magen ogsånn.. :(

skulle gjerne hatt litt strammere rumpe og lår også, men det er magen som er verst. jeg har lyst å kunne gå i jeans og singlet og se fin ut og føle meg vel, at magen ikke henger ut og armene tyter.. er så lei av å føle meg stygg :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner godt hvordan du har det. :klemmer: Du får forsøke å fokusere på at du nå faktisk gjør noe med det, folk som bare klager og ikke engang prøver å gjøre noe med det har jeg lite til overs for. Du har tatt tak i det du misliker og legger ned en innsats for å endre det.

Sånne endringer tar tid, og man ser gjerne ikke endringene som skjer selv fordi man ser seg selv hver eneste dag og fokuserer på alt det negative, i stedet for å forsøke å se de postive, små endringene som skjer. Lykke til, jeg er helt sikker på at du greier å nå målene dine, og du vet at hvis du trenger oppmuntring eller :pisk: så er jeg always at your service. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først av alt, skjønner ikke hvorfor du klager! Men det er nå så :gjeiper: Du skal få lov til det!

Du er kjempestilig på håret! Du så jo smashing ut på bildene når du skulle på konsert!

Hvis du ønsker å endre noe, selv om jeg synes helt seriøst at du ser bra ut som du er og at dette flesket du prater om er like mye inni hodet ditt som utenpå, så har Enigma har rett i at slike endringer tar tid! Om du klarer å gjøre endringer i kosthold og livsstil, i tillegg til å trene, så vil du se resultater, men det kan ta litt tid! Tålmodighet er en dyd vet du..

Jeg vet det ikke er noen hjelp at jeg forteller deg hvor bra du ser ut, for jeg kjenner igjen følelsen. Nå er jeg vel der at jeg innser at det er enkelte plagg jeg aldri kan gå med og se bra ut i, men igjen finnes det andre klær som jeg kler bedre enn andre (og samme gjelder jo deg) Jeg prøver å lære meg å fokusere på det som er bra i stedenfor å henge meg opp i det jeg er misfornøyd med. Noen ganger klarer jeg det, andre ikke.. :sjenert:

Syns det ser ut som du har ferskenhud jeg! Men ellers får du nesten bare prøve deg fram eller oppsøke hudpleier/hudlege, om problemene vedvarer og det plager deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg hadde nok også forventet en litt mer barnslig stemme, men det er jo fordi jeg kjenner ditt søskenbarn som har den herrrrlige barnslige gnålestemmen :roll: Men du har dritfin stemme! Skikkelig behagelig stemme :jepp: Du gjør det dritbra i videoformat :nigo:

Og ellers vil jeg bare gi deg en stor :klemmer: for jeg kjenner så godt igjen mange av kroppstankene dine. Men når det gjelder huden; hva slags produkter bruker du? Jeg sliter jo også som du vet med uren hud (og jeg vet jo hva det kommer av) og jeg må bare ligge LANGT unnga alle produkter som inneholder silikon og mineralolje. Det gjør huden min ti ganger verre... Jeg renser ikke annet enn med sminkefjerningsservietter og vann, fordi huden min tåler heller ikke for mye "mas" med produkter. Det kombinert med en "ren" fuktighetskrem (altså uten silikon og sånt) og mineralfoundationen er det beste jeg kan gjøre for huden min hvertfall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære vennen!

Jeg skal innrømme at jeg vet veldig godt hva du snakker om, men jeg synes at du skal godta deg selv slik du er her og nå. Det er helt greit at du har begynt å gjøre noe med det, men det er slik som de andre sier at ting tar tid. Og for all del: IKKE se på vekta når du nå har begynt å trene. Jeg gjorde det, og jeg ble bare deppa av å se at vekta gikk opp. Jeg klarte ikke å se at kroppen faktisk forandret seg, ble fastere og at jeg fikk muskler. Men etterhvert så vil vekta sakte, men sikkert gå nedover.

MEN.... jeg synes at du ser fantastisk ut! Du har et nydelig ansikt og en fantastisk kropp! Det er ingen ting som er penere enn en jenter/ kvinner med former og du har helt perfekte former :jepp:

Det jeg har lagt merke til, er at du har klær som kler deg godt og du bærer dem kjempefint.

Men det er klart at det gjør jo ingen ting at man spiser sunt og trener, det er bra for helsa. Men det er viktig at man ikke fokuserer for mye på vekt så lenge man ikke er overvektig.

Nyt hver dag og finn noe positivt med den kroppen du har hver dag ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tusen takk skal dere ha.. det hjelper faktisk å høre sånt :klemmer:

inntil jeg klarer å bli slankere så får jeg bare prøve å fokusere på det positive. det er bare litt vanskelig iblant.

desverre legger jeg alt for mye av selvtilliten min i andres hender - jeg definerer nesten meg selv utifra andres bekreftelse. ikke bra.

men jeg jobber med det, i'm getting there!

nå trenger jeg dere til noe annet.. jeg skal nemlig begynne å blogge for et kjent mat-firma i Norge. og jeg må finne på et fengende navn!

skal skrive om mat jeg lager og mat jeg spiser ute her nede i Sydney, pluss prøve å skrive litt om australske matkulturer..

men jeg er helt blank! eneste jeg kommer på er spising i sydney, og syns ikke det er så fengende :klø:

brainstorm with me! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Jeg drømte at jeg var i Sydney i natt og lå på stranda og tenkte "nå må jeg si fra til Lekehusmor at jeg er i Sydney", men det ble aldri noe av for da våknet jeg :laugh: Litt nedtur får man si å våkne i en seng i Norge da ja ;)

Har ikke noen gode forslag til bloggen din, det eneste som dukket opp i hodet mitt var "Kenguru for norske ganer" :fnise: Men fantastisk flott at du får lov til å skrive en slik blogg :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...