Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

"He's just not that into you" er en fantastisk bok (og film) Digger den :fnise: Det er så "spot on" altså :ler:

Jeg må si jeg er enig med Enigma i det hun skriver!

Vet det er enkelt å si for oss som står på sidelinjen, men det er jo typisk oss jenter å se våre egne forhold som unntak og spesielle tilfeller (ref. 'He's just not that into you'.. fryktelig lett å se hva andre bør gjøre, men ikke så lett å ta rådene når man er midt oppi det selv!) Og som du sier, du fortjener å være lykkelig!

Jeg tror ikke det er riktig at jenta alltid må være det svake kjønn og at gutten ikke blir like forelsket, eller.. jeg vet det ikke er sant for jeg har opplevd og vært vitne til at det er motsatt flere ganger :Nikke: Det finnes gutter der ute som kommer til å ligge helt langflate etter deg søte deg, det skal ikke være slik at du føler deg som en "needy", overfølsom person!

Og angående bloggen din, jeg liker den kjempegodt :Nikke:

Synes det både er veldig hyggelig og interessant å lesing om alt du gjør, opplever osv.. Fine fine Lekis-bloggen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

da skal jeg på trening, for første gang på meget, meget lenge! Tror det skal bli bra denne gangen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da skal jeg på trening, for første gang på meget, meget lenge! Tror det skal bli bra denne gangen! :trene:

Lykke til! Det blir sikkert veldig bra bare du kommer skikkelig i gang, og kommer inn i en treningsrutine. :hug: Husk, du er flink! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

wohoo, det var så digg! var på pilates, og jaggu var det hardt ja! såpass at armer og brystmuskler ristet som gele til tider :ler:

føler meg så utrolig bra nå, gleder meg til å trene i morgen! :trene:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

nå spiser jeg kveldsmat, rundstykker med leverpostei og makrell i tomat.. luksus!!! det er de to tingene jeg savner aller mest hjemmefra. og brunost. og norsk rømme. og norvegia :ler:

har egentlig en ganske heftig skoleuke foran meg men orker ikke stresse med det, jeg har ingen andre planer enn å gjøre skolearbeid og å trene så regner med jeg skal klare å komme i mål! Nå skal jeg spise opp og så skal jeg legge meg. Er så godt å være inne i en god døgnrytme. Kan igrunn ikke huske sist jeg våknet av meg selv kl 8 og var uthvilt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

Jeg leser bloggen din, men jeg husker aldri på å kommentere på blogger. Sikkert fordi bloggoppdatering er det siste jeg gjør før jeg legger meg om kvelden :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det går helt bra :) er jo ikke all verden å kommentere heller. koselig å vite at dere følger med bare.

prøvde å lage litt nytt design i går men det ble litt kjedelig. har så lyst å lage en ordentlig "header" men jeg kan ikke photoshop og skjønner ikke HTML så da ble det til å finne bilder i iPhoto og lage et "postkort" som jeg så tok printscreen av og la inn som header :ler:

har også lyst å få inn en besøksteller, hvis noen vet hvordan, hyl ut! :roper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Så flink du er! :klem:

Og bloggen din er ikke kjedelig, jeg er innom den på min daglige bloggrunde :Nikke: Masse bilder (som er et stort pluss), og morsomt å lese om hvordan du har det på andre siden av jorda :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes bloggen din er riktig så fin og fancy jeg :) Designet er det ikke noe å si på hvertfall :Nikke: Flink er du!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig fint det nye designet. Jeg er innom og leser innimellom, er bare ikke alltid jeg får lest alt pga den lille jenta som dukket opp her. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:nigo:

takk skal dere ha!

Nótt, det er veldig forståelig :fnise:

Jeg har blitt helt hekta på Glee.. utrolig gøyal serie! Anbefales!

Ellers er jeg litt fornøyd med meg selv om dagen, har fått til en utrolig god døgnrtyme, er i søvn før 12 hver kveld og våkner av meg selv i 8 tiden. Har også trent hver dag siden jeg meldte meg inn mandag, og det føles så digg! :hoppe:

Skulle ønske jeg var litt mer effektiv på skolen, prokrastinerer litt vel mye.. Men det går seg nok til.

Savner E så mye om dagen. Vi snakker masse sammen og gleder oss begge veldig til å sees igjen. Allikevel er det småting som gnager hos meg.. Den følelsen som jeg har hatt lenge av at jeg er den som bryr meg mest og "vil" mest. hmm. Må jo bare ta en dag av gangen.

Men kjenner jeg gleder meg mye til å komme hjem i sommer! Merkelig. Jaja.

Har så mye vondt i magen om dagen også.. hver morgen når jeg våkner :sukk: forstår ikke hvorfor.. Spiser som regel kveldsmat i 8 tiden, knekkebrød med noe pålegg stort sett.. hmm.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herregud jeg har virkelig problemer med huden min om dagen.

har jo stort sett hatt litt småuren hud de siste årene, men trodde det mest av alt skyldtes jobbingen på bølgen.

men etter jeg kom ned hit har det bare fortsatt, spesielt på haken.

men de siste ukene har det tatt helt av, og har gått fra å være små prikker til å bli store, vonde underjordiske kviser. (rart man sier underjordisk forresten, når det er i ansiktet.. :ler:) jeg ser rett og slett ut som et pizzatryne, og det dukker opp nye hele tiden!

har ikke lagt til noe nytt produkt i hverken renserutine eller sminke i det siste, jeg begynte jo med clinique sin renseserie når jeg kom ned hit men er jo litt merkelig om det plutselig skulle slå ut etter to mnd liksom.. :klø:

lurer på hva jeg skal gjøre? er det noe vits å dra til hudpleier tror dere? Har liksom ikke helt troen på de.. er vel på grunn av HC :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ha det noe med luftfuktighet eller klima å gjøre? Jeg sliter veldig med huden i fuktig klima!

Glee er koselig, syntes det var litt kunstig i begynnelsen, men sangene er så kule og det er så mye humor :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

ja det kan jo det, bare rart at det skal plutselig slå ut nå etter nesten tre måneder liksom :klø:

lurer på om det går an å "fikse" det liksom.. føler meg så fæl med den huden.

må bare skryte litt av meg selv.

det er søndag morgen, klokken er 11:30 og jeg har allerede vært en heftig BodyJam (Danseaerobic) time og nå har jeg satt meg ned for å gjøre skole, selvom solen skinner utenfor og jeg veeeeeeeldig gjerne vil på stranden. stolt av meg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stolt av deg jeg også :) Bra jobba Lekis! :tommmelopp:

Men det er jo uansett rart at du plutselig skal få uren hud? :klø:

Det må jo skyldes noe, en eller annen forandring? Kosthold? Livsstil? Renserutiner?

Hmm, ikke lett, synes du bør gi hudpleier et forsøk, en som virker seriøs..hvis det finnes :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bør da vel finnes opptil flere seriøse hudpleiere? Selv om én ikke er noe særlig (HC), så betyr ikke det at alle er like ille. Jeg mister ikke troen på frisører selv om alle frisørene i Define-reklamene virker helt på trynet :fnise:

Det kan ta tid før klimaet påvirker huden. Når vi var i London sommeren 08, fikk jeg skikkelig dårlig hud en måned etter at vi kom hjem... Kom til slutt frem til at det måtte være all forurensningen og det fuktige været som måtte gjort det, for det var ingenting annet som var forandret.

Med mindre du har sluppet/begynt på p-piller, endret merke eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...