Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Jeg tør aldri å gå tilbake dit, dama var gal :ler:

jeg til en annen salong rett etterpå igår og de nappet og justerte litt og sa at fargen kom til å roe seg..

har dusjet og skrubbet med shampo (jeg bruker den John Frieda som skal lysne håret) og så peeling etterpå for å få vekk overflødig farge fra huden.. og nå er det temmelig ok. mørkt, men tror det er mest jeg som syns det er uvant :ler:

det som egentlig er det største problemet er at hun var jo helt klønete så brynene er ikke lik fasong en gang.. det ene er så fint og buet og det andre er bare.. rart. no way at jeg skal tilbake dit!

skal legge ut bilde i bloggen nå, så consider yourself warned!

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest lucy d-.-b

Jeg syns det så veldig bra ut jeg!! :) Trenger ikke være missfornøyd over hodet, og fargen så naturlig ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Ja det så jo kjempefint ut! Ikke så veldig stor forskjell som jeg hadde trodd :) Bra du har vent deg mer til det også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uansett hvem som gjør det ser det alltid fryktelig mørkt ut med en gang er min erfaring i alle fall, både fordi det er uvant og fordi det er masse overskuddsfarge på brynene umiddelbart etterpå. Synes du så fin ut på bildet, men det er alltid verre når man ser seg selv i speilet. :) God helg, vennen! :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer:

takk jenter! det er koselig å høre.. var nok kanskje jeg som overdrev litt.

nå skal jeg skrive noe litt rart, men må bare få det ut.

jeg skulle ønske jeg var en sånn kul jente som ikke brydde meg om noen ting og ga "litt faen" liksom. men jeg har ikke selvsikkerhet nok til det, føler ikke jeg ser bra nok ut til å være det ei heller har jeg det nettverket av venner rundt meg som kreves for å være sånn som "gir faen".. :sukk:

håper det kommer seg etterhvert. savner å ha folk rundt meg som jeg vet liker meg og som bryr seg uansett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Hva legger du i å gi faen, da? En sånn jente som ikke bryr seg om hva andre mener om henne?

Jeg bare lurer, for jeg forstår ikke helt.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Av erfaring: De som virker som om de "gir faen", gjør det egentlig ikke. Det er bare en attitude og utstråling. De er like usikre som deg og meg.

Endret av Ashelia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! glemmer jo helt KG når eg har bloggen og facebook og alt..

sorry! Men er inne å leser hos dere alle, selvom jeg ikke skriver..

og gud så mongo det nye designet er!!

må bare skrive noe her, som jeg ikke kan skrive på bloggen eller face fordi det skal vre hemmelig til mamma og de kommer hit på fredag: jeg har kjøpt meg bil!! :) wohooo!

superskummelt å kjøre siden de kjører på andre siden av veien her, men det venner man seg vel til.

er så fornøyd!! :)

Opel Corsa, sølvfarget, liten og fin :) 10 000 kr!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lei.

Google Huntsman og så ser dere hva jeg hadde 2 cm fra fjeset mitt igår. Sovet dårlig i hele natt for jeg var redd den skulle komme tilbake. Nå har jeg forsovet meg til skolen.

blæ.

er så sliten på en rar måte.. er så mye å forhodle seg til. våknet i dag og klarte nesten ikke bøye meg for ahdde så vondt i ryggen, fordi jeg droppet å kjøpe overmadrass for å spare penger og sengen er for hard for meg. så da må jeg kjøpe det. og det koster så mye. og pengene bare flyr og jeg er livredd for å bli blakk, allerede merker jeg at dette skal bli litt tøft økonomisk.

på skolen er det så mye, det er oppgaver i hytt og pine og fag jeg ikke har fått satt meg ordentlig inn i og det kreves at man møter opp, er man mer enn 20% borte så stryker man uavhengig av alt annet.

det er så rotete på rommet mitt og jeg får meg ikke til å rydde, jeg har kjøpt en kommode som jeg ikke en gang har satt opp for jeg gidder ikke... av en eller annen grunn. utsetter alt mulig, gjør ting i siste liten og blir irritert å meg selv. skuffet over meg selv..

det er så mye burde, burde, burde oppi hodet mitt, det gjør meg gal. føler jeg gjør alt for lite av det jeg burde gjøre. og jeg er alt for treig. jeg er ikke sånn som jeg har lyst å være :(

spesielt med skolen så er det bare så vanvittig mye å gjøre at jeg ikke helt klarer å forstå hvordan jeg skal få til å henge med og samtidig kose meg her nede.. hva er det som skal måtte til da, for at jeg skal være fornøyd og ha det bra med meg selv og ja.. ikke føle meg sånn her.

hvorfor utsetter jeg alt, jeg vet ikke. men jeg blir nå sittende her, selvom rommet burde ryddes, jeg burde vaske klær, jeg burde støvsugd og jeg burde satt opp den kommoden.

jeg burde sendt mail til bølgen og til Mexx og spurt om jeg kan få feriepengene mine, det hadde igrunn løst alt, men allikevel bare utsetter jeg det. burde gått inn på nettbanken og betalt et par regninger, men neida, la oss utsette det.

jeg blir så misfornøyd med meg selv når jeg er sånn her og allikevel så gjør jeg ikke noe med det. det er frustrerende. Jeg har i to mnd visst at mamma og de skulle komme denne uken så jeg kunne gjort alt på forhånd. Istedenfor nå så har jeg en haug med andre ting å gjøre i tillegg pluss alt det ekstra, og uken kommer ikke til å gå i hop. Det blir så mye at jeg bare blir helt apatisk..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dalieo

Først: gratulerer med bil, det må være kjempedeilig å slippe tog/buss til skolen ca. hver dag :)

Jeg prokrastinerer også noe sinnsykt, spesielt når det er mye som skjer på en gang og ting gjerne er litt overveldende.. Jeg tror det er ganske vanlig, man stikker hodet litt i sanden når det er mye på en gang, selv om man vet at det ikke hjelper (tvert imot)..

Jeg har ingen råd eller noe, men jeg håper du finner en balanse etterhvert. Det er mye nytt du må sette deg inn i, og ting tar tid. Bare prøv å ikke døm deg selv så hardt :klem: Jeg beundrer seg massevis som bare har kommet deg til Australia, ofret det kjente og gjør det du gjør, det sier mye om deg som person :)

Endret av dalieo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hug: Ikke ta det så tungt, vennen. Du har reist halve jorda rundt, du er på et helt nytt sted, har møtt masse nye mennesker og måttet tilpasse deg en helt ny situasjon. Så klart det ikke er enkelt å få gjort alt det man burde. Man blir gjerne litt apatisk og overveldet i begynnelsen. Det går seg til når hverdagen bare blir vanlig hverdag og alt blir en rutine. :klemmer:

Du er utrolig tøff, og du er flink, så dette klarer du!

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først: gratulerer med bil, det må være kjempedeilig å slippe tog/buss til skolen ca. hver dag :)

Jeg prokrastinerer også noe sinnsykt, spesielt når det er mye som skjer på en gang og ting gjerne er litt overveldende.. Jeg tror det er ganske vanlig, man stikker hodet litt i sanden når det er mye på en gang, selv om man vet at det ikke hjelper (tvert imot)..

Jeg har ingen råd eller noe, men jeg håper du finner en balanse etterhvert. Det er mye nytt du må sette deg inn i, og ting tar tid. Bare prøv å ikke døm deg selv så hardt :klem: Jeg beundrer seg massevis som bare har kommet deg til Australia, ofret det kjente og gjør det du gjør, det sier mye om deg som person :)

Tusen takk.. :klemmer: Det er fint aa hoere at man ikke er alene om aa foele det saann! Det er vel kanskje et ganske vanlig syndrom hos studenter.. :ler:

:hug: Ikke ta det så tungt, vennen. Du har reist halve jorda rundt, du er på et helt nytt sted, har møtt masse nye mennesker og måttet tilpasse deg en helt ny situasjon. Så klart det ikke er enkelt å få gjort alt det man burde. Man blir gjerne litt apatisk og overveldet i begynnelsen. Det går seg til når hverdagen bare blir vanlig hverdag og alt blir en rutine. :klemmer:

Du er utrolig tøff, og du er flink, så dette klarer du!

:hug: du har nok rett ja, har snakket litt med noen norske studenter som er her paa andre aaret, og de sier det er en massiv forskjell fra foerste til andre semester.. alt har liksom falt mer paa plass og ting glir greiere. Saa jeg har klart aa heve motet litt igjen, har vaert paa skolen i hele dag og faatt satt meg inn i begge de to nye fagene og det virker bra! Naa skal jeg sette meg ut i solen og lese et kapitell som jeg saa skal gaa aa sette meg paa biblioteket for aa skrive, og saa skal jeg hjem!

Har laget en liten plan for de to neste dagene, altsaa foer mamma og de kommer pa fredag..

Onsdag: Staa opp kl 9, sette paa en klesvask foer jeg drar 9:30 aa handle strandhandkler for mamma og de paa vei til skolen, saa gjoere en blogg oppgave i det ene faget frem til jeg har forelesning kl 13-15. En time pause foer jeg har tutorial kl 16, saa da skal jeg unne meg en lunsjpause. Saa skal jeg sitte paa skolen til 18 ca og gjoere ferdig bloggoppgaven, og saa er det hjem for aa skru opp kommode og rydde rommet og om jeg virkelig har gjort alt jeg skal frem til det skal vi ned aa spise biff og ta ET glass vin paa kvelden, eller se den nye episoden av GG.

Tidlig i seng.

Torsdag: Opp kl 9, kjoere til skolen og sitte paa biblioteket hele dagen: gjoere lekser som skal leveres fredag + gjoere ferdig de tingene som skal leveres neste uke: altsaa et essay og en refleksjonsblogg. Naar jeg er ferdig med dette, noe jeg haaper jeg skal klare aa vaere innen 18, saa skal jeg hjem og eventuelt rydde litt mer paa rommet. Og legge meg tidlig.

Om jeg klarer aa foelge denne planen, saa skal jeg opp kl 07 fredag morgen for aa hente min kjaere familie paa flyplassen, og ha "ferie" mens de er her med god samvittighet.. utenom tirsdag da, for da maa jeg paa skolen.

Jeg skal klare det! :hoppe:

ut aa lese naa.

helt utenom, gleder meg til aa sjekke selvangivelsen naar jeg kommer hjem senere, haaper jeg faar igjen litt paa skatten! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Så utrolig flink du er som har klart å snu alt på den måten, kjenner jeg sitter her og er veldig imponert, jeg er nemlig også en av de som er flink til å utsette ting og å snu det er ikke lett :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...