Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

guriland jeg vet ikke hva som går av meg. kjenner ikke igjen meg selv.

håper jeg klarer å sove litt i natt og ikke våkne med klump i magen i morgen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det håper jeg også :) Kjipt at du må ta sorgprosessen alene i et fremmed land. Kanskje du kan søke litt trøst hos hun norske venninnen din du kjenner der borte, alle skjønner jo hvor fælt det er å ha kjærlighetssorg :(

Det kommer til å føles mindre fælt om kort stund.. kanskje ikke lett å tro på det akkurat nå, men det gjør det..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men kjære søte snille deg!! dette var ikke noe kjekt å lese. Skjønner godt det er tøft å sitte på andre siden, og alt skjer gjennom sms og mail.. Men husk grunnen til at du reiste dit, ikke mist håpet!!! :klemmer: :klemmer: :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Dette klarer du Lekis, for du har allerede vist alle oss her inne hvor tøff du er, du tok steget og gjorde noe med den situasjonen du ikke trivdes med.

Allikevel vil du føle at du ikke klarer det en periode framover, det er helt naturlig, men du kommer til å komme deg gjennom det. Det gjør vondt nå, men ting vil bli bedre :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du får sove godt i natt, og at humøret er litt bedre når du våkner. Glad i deg, vennen. Husk at du er knalltøff, og en fantastisk person. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok. Føler meg bedre i dag.

Han ringte meg to ganger mens jeg sov i natt, og hadde sendt et par meldinger. Har fått snakket litt på Skype nå i dag morges og funnet ut av litt ting. Vi er igrunn enige om at vi mest sannsynlig ikke ender opp sammen, men det var hvertfall veldig godt å få snakket litt ut om ting og få luftet litt tanker. Endelig sluttet han å være så håpløs, det er vondt for meg når han er sånn også fordi jeg vet at han ikke har det noe godt. Han var ganske så lei seg også, for alt han ahdde sagt og måten han tok det på. Men han syns det er vanskelig. Så jeg gadd ikke fyre løs på han for alt mulig.. var ikke noe poeng. Han har det vanskelig, sliter med å tenke på at jeg skal være borte så lenge og vet derfor ikke hva han vil med dette her. Og det forstår jeg jo. Han kjente at han begynte å bli litt bitter for at jeg reiste, og hadde liksom lyst å ta igjen. Ikke noe særlig allright, men jeg er jo ikke mindre menneske enn at jeg kan se den. Så vi fikk hvertfall snakket litt på skype. Og "sett" hverandre. koselig var det. Så får vi bare se hvordan det blir med kontakt fremover og hvordan vi gjør det. Vi er hvertfall enige om at vi ikke har lyst å ende opp som uvenner. Jeg skal hvertfall prøve med meg selv å ikke frike så mye ut. Jeg valgte jo faktisk å reise hit.

Jeg vet ikke helt hva som er rett og galt osv, jeg vet bare at jeg hvertfall føler meg mye bedre etter å ha fått snakket med han og forstått litt mer hva som foregår i hodet hans. Nå skal jeg prøve å puste litt, tenke på meg selv og ha litt fokus på meg selv igjen. Få spist litt også. Jeg veide meg isted, har gått ned 5 kg (!!!) siden jeg flyttet hit! Det er ganske rart med tanke på at jeg har vært rimelig usunn. heh. jaja. klager ikke!

Vil gjerne takke dere alle for å ha vært her for meg.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, så godt å høre at dere har fått pratet litt. Og at du ikke høres så fortvilet ut mere, men føler deg bedre!! Klart dere kan være venner bare alt kommer litt på avstand. Da er det lettere å se ting klart også.

Nyt tiden du har der nede!

:klemmer:

Endret av loffen
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært her på en stund pga ferie, men sender deg masse gode tanker og klemmer kjære, du er en kjempe tøff og sterk jente som greier dette, selv om det er kjempe vondt og vanskelig, spesielt siden du er langt unna alle, men kanskje det på et vis gjør det lettere om en stund, at du opplever så mye flott og gjør det du har drømt om.

:klemmer::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, her hadde det skjedd mye trist siden sist jeg var innom :( Det er så vondt når trygge, nære personer plutselig snur om og blir iskald.. Forstår godt at du reagerer slik som du gjør, du er absolutt ikke psycho lekehusmor, du har bare følelser som alle andre :)

Tusen klemmer fra meg, håper det bare går oppover nå :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Glad i deg også, vennen, og jeg følger med deg både her og på bloggen din. Er innom hver dag for å se om det er noen oppdateringer. :klemmer:

Glad for at det går litt bedre med deg nå, og er det noe, så vet du hvor du finner meg. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: det vet jeg, og jeg håper du også vet det samme!

Det går bedre nå, jeg klarer å slappe mer av og merker at jeg bare tar ting som de kommer, orker ikke tenke så mye.. Vi var ute å spiste litt igår, er sånn biff til 30 kr her på onsdag -og den er god! Men det ble jo tilhørende drikke og vips var det en helaften.. Jeg gjorde en hissig innsats på å sjekke opp en fyr for gøy igår og trodde lenge det funket, men plutselig måtte han "hjem" for han skulle "tidlig opp" og bla bla bla :ler:

Det er lenge siden jeg har kunnet gå ut sånn og bare være meg, tenke på meg og gjøre ting jeg vil, og det er ganske gøy faktisk. Bli kjent med nye mennesker og ikke trenge å føle at jeg BURDE gått hjem for det sitter noen å venter. Selvom jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg blir lei av det her, gå ut hele tiden osv, jeg er i bunn og grunn en jente som trives best i forhold og med det livet forhold fører med seg, men for nå så er det greit å være singel og "leve" litt. Tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Lekis, jeg vet ikke om jeg har sagt dette... Men jeg er så utrolig stolt av deg! Du er så utrolig tøff! Jeg hadde aldri tord å reise til andre sida av jorda aleine, men det har du gjort. Kjempestolt av deg! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Dataen min er litt rar, så jeg får ikke kommentert på bloggen din, men jeg føler meg og det ser så spennende og gøy ut!

Jeg lurte også på om du har noen tips til application letter, vet ikke om du måtte skrive det i forbindelse med skolen din, men tenkte at det var verdt å spørre i tilfelle :)

:klemmer: til deg søta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekis, jeg vet ikke om jeg har sagt dette... Men jeg er så utrolig stolt av deg! Du er så utrolig tøff! Jeg hadde aldri tord å reise til andre sida av jorda aleine, men det har du gjort. Kjempestolt av deg! :klemmer:

:klemmer: tusen takk søta.. det var veldig koselig å høre. Har tatt printscreen av meldingen og skal lese den når jeg er nedfor :hug:

Dataen min er litt rar, så jeg får ikke kommentert på bloggen din, men jeg føler meg og det ser så spennende og gøy ut!

Jeg lurte også på om du har noen tips til application letter, vet ikke om du måtte skrive det i forbindelse med skolen din, men tenkte at det var verdt å spørre i tilfelle :)

:klemmer: til deg søta!

Så koselig at du følger med - det gjør jeg hos deg også!

Jeg skrev tre forskjellige ja, til tre forskjellige skoler :ler: bare si fra om du vil jeg skal maile de over til deg så du kan se hvordan jeg skrev de.. hun på kilroy sa de var "bra" så :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...