Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

jeg koser meg sååå mye! har innlosjert meg i leiligheten de har leid også, var plass til meg så :nigo: den er så lekker! rett ved stranden..

var så utrolig godt å se de igjen og være rundt mennesker jeg bare kan være meg selv rundt. haha. klønete setning. de har sloknet hele gjengen, kl er 11 på kvelden her, slitene etter flyturen ja.. forståelig.

jeg skal se en episode av GG og så legge meg, vi skal nemlig i zoo i morgen :jepp:

burde vel kanskje sett litt på den der oppgaven, men puh.. orker ikke nå. ingen har vel dødd av å utsette noe noen gang. gud jeg har aldri pleid å være sånn her før, hun I som jeg bor med har stresset meg opp! blæ.

jeg vil ikke tenke på det nå, rett og slett :)

mamma hadde med seg leverpostei til meg :hjerte: og noen klær jeg ahdde bestilt fra H&M.. veldig fornøyd, bortsett fra at leopard-bikinien var for liten.. kjedelig. men gøy med litt nytt! fikk også med penger fra både pappa og mormor, pluss at vi fikk 100$ hver av mamma, så da kan jeg shoppe litt og :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har familien min her, sola skinner, vi skal på stranden og det er igrunn ikke så mye å klage på! :)

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Deilig å lese at du koser deg, det unner jeg deg :jepp:

Kos deg og nyt tiden med familien. Hvor lenge skal de være?

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de skal være her til neste søndag.. alt for kort :(

tirsdag må jeg på skolen også.. kjedelig.

merker jeg blir helt gal for jeg vil at de ska kose seg og at vi skal gjøre alt mulig men dagene er liksom så korte og tide går så fort..!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

litt teit spørsmål men må bare høre med dere..

er bloggen min litt kjedelig?

føler liksom ingen leser der lenger! familien min så klart osv, men ja..

er det liksom en sånn type blogg som ikke er noe spennende for andre enn nærmeste familien?

ikke at jeg har som mål å bli toppblogger eller den nye ulrikke lund altså.. bare lurer :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Jeg synes ikke det! Jeg leser der ofte, men jeg har noen ganger problemer med å kommentere (avhengig av hvilken pc jeg bruker), men jeg synes absolutt den er kjempe spennende, og jeg merker jeg blir mer og mer gira på å studere utenlands når jeg leser om hvordan du har det! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Jeg synes ikke den er kjedelig, er innom å leser hver gang det er nytt innlegg, men kommenterer aldri da ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart ikke kjedelig! Jeg er innom hver dag for å se om det kommer oppdateringer, jeg må jo følge med på hva du gjør og hvordan du har det! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å følge med i bloggen din,artig lesning :) Men det er ikke alltid så lett å få mange lesere eller kommentarer, det vet jeg av egen erfaring ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:) så koselig jenter. takk skal dere ha. da skal jeg fortsette å oppdatere!

merker det begynner å tære på meg å skulle holde kontakten med E.. må bare skrive det.

jeg føler at jeg hele tiden er den som tar mest kontakt og at jeg liksom stadig vekk går å venter på en melding. irriterer meg, er jo ikke sånn det skal være. men hører jo fra han hver dag som regel på et vis, men iblant føles det mer som plikt enn noe han gjør for hygge.. blæ nei jeg vet ikke jeg. han skriver jo alltid hyggelige ting og sånn. er vel mer bare det at jeg er litt frustrert. hadde trodd by now at ting enten hadde "faded away" eller at vi hadde kommet nærmere hverandre følelsemessig. vet ikke hvordan det skal løses best mulig.. for jeg har ikke lyst å ikke ha kontakt med han heller.

samtidig som jeg tror det hadde vært godt for meg å bare gi helt slipp også.

jeg får bare ta det et steg av gangen. prøve å ikke tenke så mye.

i dag er det fint vær igjen og vi skal på stranden! blir deilig med litt sol på kroppen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

huff. jeg blir gal av dette med E. og jeg må bare skrive det her for vet ikke ellers hvor å få det ut.

i dag fikk jeg det plutselig for meg at jeg hadde lyst å dra hjem til Bergen når jeg har mid-semester break.. 19 april til 2 mai. altså ikke så ufattelig lenge. fant billetter til 10 000. tenker liksom at det hadde vært så fint å bare sees og at det hadde gjort alt bedre.

jeg vet ikke hva vi er og jeg vet ikke om jeg ønsker å definere det, men jeg vet bare at jeg ikke er lykkelig sånn som det er nå. og jeg fortjener å være lykkelig. jeg vet det er vanskelig for dere å forstå; dere tenker sikkert: herregud dere har jo gjort det slutt, la det gå, men det er liksom ikke så enkelt, vi har begge holdt kontakten og savner hverandre og alt.. men som vanlig så vet jeg ikke om jeg glorifiserer det og derfor savner, savner fordi jeg har et håp/en tro om at ting kommer til å bli bedre etter å ha vært fra hverandre..

men allikevel føler jeg fortsatt enda at det er jeg som bryr meg mest, jeg som "gjør mest".. men ejg vet ikke om det er sånn fordi jeg er overfølsom eller fordi det faktisk ER sånn. har lest He' just not that into you-boka i det siste, og har lyst å prøve å tenke litt sånn som de skriver.. Jeg fortjener faktisk å være lykkelig, og hvis jeg er i et (uansett hva slags) forhold med en som ikke gjør meg glad, som ikke har det som sin prioritet at jeg skal ha det bra, så er det ikke verdt å være i. Det er bare ikke så enkelt.. redd for hvis jeg konfornterer han med dette så kutter han meg bare ut. Eller ja.. jeg vet ikke hva jeg mener.

wææ det plager meg at jeg fortsatt holder på med dette her!

Jeg må si en ting jeg har innsett i det siste.. jeg tror egentlig ikke at en gutt noen gang kan bli ordentlig forelsket i en jente. At en gutt kan elske en jente like mye som hun elsker han, at en gutt kan være den "svake" i forholdet.. Det er litt satt på spissen liksom, men jeg føler det egentlig sånn. At jeg for alltid kommer til å være den svake i alle forhold jeg er i, at jeg aldri kommer til å føle meg 100% elsket og trygg på at den personen jeg er med faktisk elsker meg og ikke vil være uten meg. Skada... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sorry at jeg ikke var der, vennen. Drev og bakte brød. :hug:

Jeg skjønner godt at du blir gal, for jeg er akkurat sånn selv, men samtidig så tenker jeg litt at ja, dere er ikke sammen lenger, så du må nesten la det her gå. Du kan ikke forvente at han skal legge masse energi i å "få ting til å funke" når det ikke er noe som skal funke om du skjønner? Dere kan være venner, men dere er ikke lenger i et forhold, og dermed forventer du for mye av ham. Det er enkelt for meg som står utenfor å si, og jeg vet hvordan du har det, jeg forstår deg kjempegodt, men du må jobbe med å slappe av og gi slipp, akkurat som jeg må. :klemmer:

Jeg tror faktisk ikke jeg ville dratt til Norge om jeg var deg, og om du drar hjem så må det bli for å være hos familien din, ikke i Bergen hos E. Tror ikke du blir lykkeligere av å reise til Bergen, det som mest sannsynlig skjer er enten at du får realiteten tredd ned over huet, eller at dere har en thing mens du er der også blir det samme greia all over again når du kommer tilbake til Sydney.

Skjønner tankene dine rundt dette med gutter også. Blir de virkelig så altoppslukende forelsket som vi jenter? Jeg har mine tvil, samtidig så ser jeg hvordan J er, så jeg vet at det er samme greia for en del av dem. Samtidig så ser jeg hvor nøkterne og avslappa en del av kompisene mine er i forhold til dette med forhold og jenter, så man kan jo virkelig begynne å lure. Det er nok flere som er litt skada, men jeg tror faktisk det er viktig at vi jobber litt med oss selv på det punktet der, og slapper av litt mer og er realistiske. Vi har kanskje litt lett for å drømme oss bort og ønske drømmeprinsen og hele pakka, men filmer og eventyr er ikke the real world, og vi bør kanskje se at gutta kan være fantastiske likevel, og at vi egentlig får veldig mye av det vi ønsker, selv om det kanskje ikke skjer på nøyaktig samme måte som i våre drømmer. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...