Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

jeg er så lei. syyyykt lei.

lei av å ha så mye kviser, og lei av å ikke klare å henge ordentlig med på skolen. vet at jeg ikke har gjort en innsats ordentlig tidligere i semesteret. og det føles så drit! jeg var nok litt i norsk studiemodus, men det funker overhode ikke her. her er det fullt kjør hele skoleåret igjennom og det nytter ikke å utsette ting. håper jeg klarer å lære av det nå og ta det til meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har jeg hvertfall fått gjort bittelitt. bedre enn ingenting. fra mandag av har jeg to uker med undervisningsfri så jeg regner med jeg skal klare å hente meg inn da.

E plager meg. tenker alt for mye på han. alt for mye til at jeg liker det.. det er veldig fint når vi snakker sammen og jeg føler at vi føler det samme for hverandre, men allikevel så bare ja.. litt slitsomt kjenner jeg.

Endret av LekeHusmor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

for en drittdag. massiv drittdag.

burde vært en bra dag, for jeg har hatt eksamen og er nå ferdig og det gikk bra - så nå har jeg to uker ferie.

allikevel, så sykt drittdag. savner noen å snakke med. lei av å ha det sånn her.

må bare skrive det ut her for har liksom ingen andre steder å gjøre av det.

hvorfor har jeg endt opp/satt meg selv i en situasjon hvor min egen lykke, mitt velbehag skal defineres av hva andre syns om meg? det er så ufattelig slitsomt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

tusen takk! :)

føles veldig godt..

i morgen blir det skolearbeid da, har et par ting jeg må gjøre ferdig. eller en del ting faktisk. men jeg tar de fag for fag, så begynner med Event Impacts & Legacies i morgen, så blir det Sociocultural Concepts på onsdag og Events and Leisure Industries på fredag. Torsdag skal jeg være fyllesyk og dra på Ikea med de andre :nigo:

:fnise: kjøpte meg sesong 1 og 2 av Lipstick Jungle i dag så skal se litt på det tenker jeg. Lage meg litt mat først.

Salat med parmesan, strimlet kalvekjøtt, tomat, avokado og ja, salat. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Wolfmoon

Synes du ble fantastisk flott på håret, og at du ser ut som en gutt med kort hår må du bare slå fra deg, for det gjør du ABSOLUTT IKKE!!!!

Bare så du vet det :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ble dritt-tøft. Ser kjempe deilig ut med så kort hår mot sommeren (der du er er det jo allerede varmt så...)

Må det til mye styling eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:nigo:

tusen takk skal dere ha! det setter jeg stor pris på å høre!

er fortsatt veldig uvant, men det kommer seg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...