Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, det var ditt valg å dra,men det betyr jo ikke at du ikke skal få lov til å ha slike følelser for det. Det er tøft å være alene når man har vært i et forhold så lenge, samtidig som det er deilig å være singel. Jeg kjenner til den følelsen.

Men jeg tror du takler dette veldig bra jeg vennen :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er alltid vanskelig å omstille seg etter et brudd :kose: Føles plutselig veldig alene. Men det blir bedre etterhvert.. fattig trøst :) Hvordan går det med E, har dere fått snakket noe mer eller er han fortsatt helt kald?

Ja jeg føler meg jo bedre, det går bare litt opp og ned..

Nei det går bra med E, han har gitt seg med å oppføre seg som en gjøk. Problemet er jo bare at det satt en litt støkk i meg og jeg klarer ikke helt stole på han. Men jeg tror vi er på en kronglete ferd mot et godt forhold/vennskap.. Veldig fint å kunne snakke med han hvertfall, han forstår meg jo og bryr seg om meg :)

:klemmer:

:hug:

Ja, det var ditt valg å dra,men det betyr jo ikke at du ikke skal få lov til å ha slike følelser for det. Det er tøft å være alene når man har vært i et forhold så lenge, samtidig som det er deilig å være singel. Jeg kjenner til den følelsen.

Men jeg tror du takler dette veldig bra jeg vennen :klemmer:

:klemmer: tusen takk for saklige og støttende ord Frigg. Du er flink til å være konstruktiv du :)

Jeg føler meg bedre i dag også, våknet av solen som strålte i ansiktet mitt og har ingen forelesninger i dag, så skal bare pakke bagen og dra ned på stranden.. Vanskelig å være lei seg da :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok. krise.

har vært å fikset øyebrynene mine. damen jeg gjorde det hos var IKKE flink. hun bare vokset de i vei og farget de mørkere uten å spørre meg!!! så nå er de mørke, og har forskjellig fasong. hun nappet ikke et hår en gang, bare vokset uten å i det hele tatt ta hensyn til form syns jeg. mistet helt pusten når jeg så meg i speilet. jeg ser RUSSISK ut. hater det.

gikk rett til en annen salong og sa please hjelp meg, men de sa det var ikke så mye de kunne gjøre, jeg måtte bare la de vokse ut og komme tilbake om noen uker..

så da lurer jeg, hvis noen av dere har farget øyebrynene deres fra relativt blonde til mørkere, dabber fargen litt av etter noen dager? :sjenert:

jeg føler meg så FÆL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fargen dabber av litt etter noen dager ja, men du kan prøve å smøre litt sitron på de også - for det skal hjelpe til med å bleke. Eller i helt krise kan du prøve neglelakkfjerner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

sitron har jeg så det skal jeg slenge på! takk for tipset!

Bare hyggelig - det skader ikke å prøve i hvertfall. Syren i sitronen sammen med solen gjør at ting blekes fortere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får jeg kline sitron på de når jeg skal sole meg i morgen.. er vel kanskje ingen vits å ta det på nå da, som det er mørkt her?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :vinke:

Her må jeg følge med! Har lest litt her, og kjenner meg litt igjen fra da jeg studerte i utlandet. Ikke i Australia, men noe av opplevelsen med alt det nye er kanskje litt det samme. Høres ut som du har en tøff tid, syns du takler det bra :klemmer:

Håper sitron gjør susen for øyenbrynene dine ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så dårlig gjort at hun dama da!! man forventer at det er profesjonellt når man går inn i salong å gjør det.. Heldigvis går to uker fort og du får fikset de skikkelig..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest lucy d-.-b

Uff :( Det var skikkelig uproft! Sitronen hjelper kun når det er sol. Vet ikke hvordan det reagerer i solarium? :klø: Kunne jo evt vært en idé?

Forhåpentligvis roer fargen seg ganske raskt :troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så ergelig med øyebrynene! Jeg hadde blitt dritsur om jeg hadde betalt for å få fikset de og endte opp med å se ut som en russer :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Du ser nok ikke russisk ut, vennen. Husk at du har en tendens til å overdrive sånne ting noe fryktelig når det ikke blir helt som forventet. Det er nok annerledes ja! Men det er nok ikke så fælt som du bygger opp i hodet ditt :klemmer:

Også forsvinner det heldigvis fort nok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du synes nok at det ser helt forjævlig ut selv ettersom du ikke er vant til å ha mørke øyenbryn. Jeg har farget øyenbrynene mine selv noen ganger og det har blitt mørkt. Men det er ingen andre som har sett at jeg i det hele tatt har farget de :ler:

Men du venner deg til fargen og fargen vil nok dabbe av i løpet av de nærmeste dagene. Det er nok en del farge "til overs" i brynene enda ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest dalieo

Uffda! Når man går til en profesjonell og betaler regner jo man med at de skal kunne sakene sine.. hvis ikke kunne man jo likegodt bare farget de hjemme!

Hjalp sitron litt? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta deg en dusj og vask brynene godt med shampo (knip igjen øynene!) for å bli kvitt litt overflødig farge også kanskje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Forresten, en ting til: Hvis det er skikkelig ille og du ikke vil gå rundt sånn, kan du jo dra tilbake til salongen og be de gjøre det på nytt? Har en venninne som gjorde det, de hadde noe som fjernet fargen også tror jeg de farget det på nytt, uten ekstra kostnader siden det var så dårlig utført av de første gangen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...