Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Gjest Livia

Om du vil gjøre det så hadde det vært veldig snilt, hadde vært greit å ha noe å sammenligne mitt eget med, for jeg er litt usikker på om jeg har skrevet "nok" om hvorfor jeg vil akkurat dit osv. Om du skjønner hva jeg mener, er litt vanskelig å forklare :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

har akkurat oppdaget at venninnen jeg har fått meg på skolen, en kjempesøt autralsk jente, er en rimelig kjent glamourmodell her i Australia :ler:

jeg skal ikke på byen med henne hvertfall.

så rart, hun virker ikke sånn i det hele tatt!

kan liksom ikke skrive noe om det på bloggen så måtte bare srkive litt her ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest dalieo

Haha :fnise: Er det hun på bildene du har lagt ut nylig? Pen jente, så ikke så typisk glamourmodell ut nei. Men det er kanskje fordi jeg forbinder glamourmodeller med dette, Linni Meister osv :rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man skal ikke kimse av glamourmodeller! :wink: De kan ha skjulte sider :)

Jeg var venninne(bestevenninne i perioder) med en som nå er en kjent glamourmodell og hun er verdens kuleste, morsomste, søteste jente! Veldig intelligent også :) Vi har ikke så mye kontakt nå lenger, men hun er fortsatt en jeg beundrer, veldig vakker person - både utenpå og inni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akk Lekis...

Ikke bare reiser du til Australia, du velter deg i glamour og!!

:tommel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, det er jo litt tøft da ;) Virker som om du er mer komfortabel med situasjonen nå også! Snart påskeferie og besøk, det vil nok hjelpe masse!

PS: Tror ikke jeg har tilgang til bloggen... :sjenert:

Send litt varme og sol til Oslo! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en liten confession to make jeg.. :sukk:

dette syns jeg er litt flaut, så mye som jeg har mast om mat og matlaging tidligere.. men jeg merker her nede at jeg er litt lei. jeg vet ikke hva noen ting er og jeg kjenner ikke til matvarene her, og ikke minst så lager jeg bare middag til meg selv.. og det har tatt piffen litt ut av meg, har ingen inspirasjon til matlaging og syns det bare er et ork.

det ender med at jeg stort sett spiser noe smått noe, i går lagde jeg meg wraps med kylling, salat, tomat og en "dressing" jeg smalt sammen av soltørkede tomater, olje, basilikum og litt oregano.. og i dag endte jeg opp med å lage meg en sandwich med løvtynn biff, ost, salat, basilikum og cherrytomater. thats it liksom. før elsket jeg å stå over grytene og kutte og frese og hakke og styre, men nå er jeg bare blæ.. litt lei. kjedelig å sitte i sengen og spise og kjedeli å ikke ha noen andre enn seg selv å lage mat til..

håper det kommer tilbake, for jeg likte å lage mat :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også det er kjedelig å lage mat til meg selv.. Da går jeg faktisk for de letteste løsningene jeg kan finne som frossenpizza, fersk ravioli eller gud forby Fjordland :sjokk:

Skjønner at det er vanskelig å forstå seg på produktene, man skal jo ikke lenger enn til Sverige før normale og kjente produkter er helt annerledes(navn, innhold, konsistens.. osv) Krever sikkert litt tid å sette seg inn i det, men tror nok matgleden din vil komme tilbake snart :)

Men ville ikke de andre satt stor pris på om du laget middag til dem også? Eller vil de lage egen mat? Høres jo trist ut at du må sitte på rommet ditt og spise alene :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Likte Michas forslag; Be noen du har blitt kjent med på mat!

:kokk:

Ellers så skjønner jeg hva du mener.

I noen år var gubben helgependler så middagene mine bestod kjapt av typen 1 grillet kylling og søt chilisaus.

eller pølse i lompe, wok (hvilket var et høydepunkt :fnise: )

Ja... du skjønner greia.

Vær forresten glad du ikke er som meg og har matallergi, det hadde vært eeeenda værre igjen!

:troest:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kan dere ikke spleise på maten også kan du lage den? Så spiser dere ammen og de andre rydder og vasker opp? :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner hva de andre mener om å dele på matutgifter og slikt. Men akkurat det er ikke like enkelt.. Vi bodde sammen med ei annen ei, men er ikke alt de vil ha, og noen er sære i matveien og helst vil ha en type mat.. Og dere er vel ikke alltid hjemme samtidig. Kunne jo kanskje gått å laget mat sammen 1-2ganger pr.uke??

Du er hjertelig velkommen til å flytte inn hit, så kan vi lage mat sammen hver dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Du spiser jo fortsatt sunn og spennende mat, det er jo det viktigste! Ikke rart matlagingslyten er på bunn, er mye nytt å ta innover seg fortsatt :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Livia

Det kan jo hende dette bare er en slags fase, du har jo ikke vært der så lenge og dere har jo bodd en god stund uten å ha mulighet til å lage mat på den måten selv. Og det tar helt sikkert tid å bli kjent med matvarer og matvaner i et nytt land, jeg tror helt garantert at det kommer igjen :)

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for støtte og oppmuntrende ord alle dere.. :hjerte:

de tkommer seg nok etterhvert. prøve å lage litt mer midddag sammen med de andre også.

har litt hjemlengsel i dag, ikke bare bare dette her.. :sukk:

savner så veldig det å være en del av et forhold, en i et par. savner en som bryr seg om meg og alt jeg tar meg til og savner å ha noen å komme hjem til, å legge meg sammen med... huff. samtidig er det godt å være singel og tenke kun på meg selv.. men kan ikke hjelpe for å føle at savnet etter en som er der, en som våkner inntil meg og som er opptatt av hva jeg gjør og hvordan jeg har det, det er der.. jaja. mitt valg å dra, så nå må jeg takle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest dalieo

Det er alltid vanskelig å omstille seg etter et brudd :kose: Føles plutselig veldig alene. Men det blir bedre etterhvert.. fattig trøst :) Hvordan går det med E, har dere fått snakket noe mer eller er han fortsatt helt kald?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...