Gå til innhold

oh happy days


LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Klart vi forstår! :) Jeg gjør i allefall :jepp:

Så koselig med en date, enten den er vennskapelig eller om det er noe mer. Godt tegn at han vil henge med deg to dager på rad da. Hadde det vært meg hadde nok jeg vært redd for å gi ut signaler om at det var noe mer enn bare vennskap om jeg inviterte med en gutt på ting flere ganger i løpet av en uke. Så maybe baby, gode sjanser for at det ligger noe romantisk i luften :hjerte: Er han fra Australia eller Norge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

han er australsk :)

veldig søt.. har bodd i Paris, så snakker flytende fransk i tillegg.. :rolleyes:

men han er en sånn fyr som ser ut til å være veldig hyggelig mot alle egentlig, så jeg tør ikke legge for mye i det. vi skal i samme bursdag i morgen også, og vi snakket litt om etter kinoen at det hadde vært kjekt å drikke litt før vi dro på bursdagsfesten, for utestedet det skal være på er ganske dyrt og fancy.. og han sa til meg igår at jeg måtte gi beskjed om hva jeg gjorde i forhold til det da. så da tenkte jeg kanskje å sende en meld etterpå å bare si hei hå og at det blir litt drikking hjemme hos oss før festen i morgen og at han/de er hjertelig velkommen. men jeg har helt noia for å virke masete og tenker liksom litt sånn at om han virkelig lurte så hadde vel han sendt meg en melding! tror jeg har blitt helt hjernevasket av alle de der "gutten skal ta intitiativet - he's just not that into you" greia. haha.

jeg er igrunn alle gutters mareritt, sånn type jente som alle kødder om :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud jente, dere har snakket om å drikke sammen før festen, da er det da for pokker ikke masete å sende en sånn melding? :scorpis: Send den meldinga du, er ikke bare han som skal måtte ta initiativ vet du. ;)

Glad i deg søte, rare, paranoide LekeHusmor. :hug:

Endret av *Enigma*
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Hvis du aldri tar initiativ kan han jo ende opp med å tro at du ikke liker han overhodet, og det er jo ikke noe bedre...

Enig med Enigma, se å få sendt den meldinga! :regler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:sjenert:

jeg skal se om han er på facebook. og hvis ikke så sender jeg melding.

men tenker litt at om han ville, så hadde han jo tatt kontakt med meg i dag liksom. han vet jeg har sittet på skolen hans og lest ogsånn.

jeg merker at jeg er veldig redd for å koke sammen noe i hodet mitt og så er det ikke sånn likevel.

nå er jeg litt teit og, for jeg har egentlig bare bestemt meg for å være hyggelig og vennlig, vet ikke om jeg vil noe mer en gang, skal jo hjem om en mnd liksom.. og da er det en annen som sitter å venter som ejg vet blir veldig lei seg om jeg kommer hjem og har falt for noen andre.

er så glad jeg har dere forresten! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Og han har tatt initativ to dager på rad, kanskje han sitter å er redd for at det er han som maser og at du egentlig ikke gidder fordi du ikke tar initiativ.

Og det trenger jo ikke bety så mye, hyggelige mennesker man kan ta noen øl (eller annet) med kan man rett og slett aldri ha for mange av. Og blir det ikke noe mer i retning "den oh så store kjærligheten", så kan det blir gode venner av dere allikevel ;)

DAgens skjennepreken fra noen som ikke har hatt en date (vennskaplig eller ikke) på snart et år, og misunner alle som har et liv :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe du har vel rett! jeg bare skulle ønske jeg visste hva den kinoen betydde - jeg føler jo det er kjemi mellom oss but i dont know. velvel. jeg sender rett og slett en melding tror jeg. han sa jo igår at jeg skulle gi beskjed om fredag så. må bare prøve å ikke legge for mye i det - jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at jeg mest sannsynlig kommer til å syns det er litt kjipt i morgen hvis han liksom ikke virker noe interessert. men jeg må også alvorlig ta meg sammen for å ikke bli sånn som jeg kan bli iblant, sånn at jeg blir så usikker at jeg bare holder meg unna og mest sannsynlig bare virker arrogant..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wolfmoon

Du vet iallefall hva du har å jobbe med, selvinnsikt er en fin ting selv om det ikke alltid gir resultater :laugh:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er bare det at magefølelsen min pleier som regel å stemme... :roll:

jeg har tilgode å ha tatt feil vedr. en gutts interesse for meg, for å si det sånnnnnnn. jaja.

den som intet våger, intet vinner..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

sendte meld, og fikk hyggelig respons :) ikke noe sånn vilt flørtende, men hyggelig nok.

vet fortsatt ikke om han bare er vennlig eller hva, men jeg vet igrunn ikke hva jeg vil at det skal være heller så det er nå så.

han kommer hit på vors i morgen, merker vel "lunta" ganske fort. merker også at det stresser meg litt - ting ble plutselig veldig "ekte" hehe.. :)

kjenner at en del av meg er veldig klar for å komme hjem og være med E igjen også.. ikke enkelt å være en forvirret liten pike!

får rett og slett bare ta en dag av gangen :)

skal ut på et litt fancy sted i morgen så skal ha på meg en kjole som jeg egentlig syns er litttt vel fancy også.. litt sånn 70talls dsco kjole, med en ganske hissig utrigning. haha. har ikke pyntet meg så mye her nede egentlig, ikke på den fancy måten, har blitt mest sånn "kult", mer kult enn feminint. så spent på om jeg kommer til å føle meg noe særlig vel i den og høye peeptoe sko osv osv.

nå må jeg sove, skal på skolen i morgen og så hjem og fikse meg så kommer folk til vors kl 6. uææ!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Stille her om dagen, men ser jo at du lever på bloggen :)

Og virker som du har det kjempefint på ferie hjemme i Norge, det er godt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

så koselig at dere stikker innom selvom jeg har vært helt MIA!

Jeg har ikke hatt data og da har det plutselig blitt litt klønete å være her på KG..

Men nå er jeg på østlandet og koser meg, og gleder meg stort til å spise ute i Oslo på fredag! :)

Håper alle har en fin sommer, jeg skal prøve å være litt mer aktiv her fremover. Og håper dere alle følger med på bloggen... bare å legge igjen kommentarer, er veldig hyggelig! Har ikke noe å si at jeg "kjenner" dere fra KG, for min del hvertfall :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

takk i lige måde du! :) nydelig hårfarge du har nå..!

var en veldig koselig kveld, er mett enda jeg :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk i lige måde du! :) nydelig hårfarge du har nå..!

var en veldig koselig kveld, er mett enda jeg :ler:

Det var ikke akkurat lite mat som ble servert, nei. Og desserten da, Oh, lykke! :sjarmor:

Jeg får vel kanskje beholde fargen sånn den er nå da. Det er faktisk min egen hårfarge, om enn i en litt solbleket variant. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...