*Enigma* Skrevet 23. mars 2010 #4601 Del Skrevet 23. mars 2010 Så bra at du har klart å snu litt. Høres ut som du har en god plan. Takk for at du orket å høre på sytinga og frustrasjonsutbruddet mitt i går forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4602 Del Skrevet 23. mars 2010 Wolfmoon, tusen takk! Det var jo koselig aa hoere. Saa gjenstaar det bare aa se om jeg faar det til da Så bra at du har klart å snu litt. Høres ut som du har en god plan. Takk for at du orket å høre på sytinga og frustrasjonsutbruddet mitt i går forresten. haha, det var jo jeg som klagde meg ihjel over den grusomme edderkoppen! jeg er alltid her om du trenger aa blaase ut litt eller syte, skulle soeren meg bare mangle saa ofte som du stiller opp som cyber-hobby-psykolog for meg har lest, tatt notater, naa skal jeg skrive! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 23. mars 2010 #4603 Del Skrevet 23. mars 2010 Lekis er god, Lekis er toppen! Lekis er heldig som har sola på kroppen. Lekis hun... hun....eh... Faen nå kom jeg ikke på mer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
loffen Skrevet 23. mars 2010 #4604 Del Skrevet 23. mars 2010 Flink du! Jeg hadde dødd av skrekk hvis jeg hadde kommet i nærheten av den edderkoppen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 23. mars 2010 Forfatter #4605 Del Skrevet 23. mars 2010 MarianneE, takk! det var jo et koselig dikt å få! Loffen, ja jeg VET og den var på veggen to cm fra hodet mitt rett over sengen min!!! Er det rart jeg får litt panikk for å legge meg.. merker jeg er mer redd for å skvette, enn for selve ekle dyret.. man vet jo aldri hvor de er liksom. plutselig snur du deg og BAM så er den der. uæææ. nå har jeg levert oppgaven som jeg skulle, gjelder bare å få seg en god natts søvn så morgendagen kan bli produktiv og fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nótt Skrevet 23. mars 2010 #4606 Del Skrevet 23. mars 2010 Bare innom og følger med. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Androide Skrevet 23. mars 2010 #4607 Del Skrevet 23. mars 2010 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg vet akkurat hvordan du har det Det krever faktisk endel å flytte til et helt annet land, hvor man må begynne helt på nytt igjen og ordne med alt. Ikke rart man blir sliten av det, både i hode og hjerte. Bra du er igang og er flittig og flink - jeg skal prøve å være like flink! Og det er ikke alltid så mye som skal til, jeg endret et par punkter på cven min og gikk fra å være så mismodelin og aptatisk til strålende fornøyd med egen innsats Hang in there! Vi er t0ffe som flagget utenlands! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Serenity88 Skrevet 23. mars 2010 #4608 Del Skrevet 23. mars 2010 Inne og leser litt Deilig med ferdiglevert oppgave! Lekis er superflink Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 23. mars 2010 #4609 Del Skrevet 23. mars 2010 Creepy med edderkopp! Whææ.. ble helt satt ut jeg (når jeg googlet den) Var den stor? Og er de farlige? Husedderkopper i Norge er jo også ganske creepy og store, og de biter.. hadde en sånn i senga en gang! Vemmelig! Men den du møtte på virker enda skumlere! Stå på Lekis, dette klarer du! Om du bare "tar deg sammen" og får unna noen av de tingene du grubler på, så skal du se du føler deg så mye bedre etterpå (mener ikke at du er slapp og lat, og må ta deg sammen altså, men noen ganger må man bare bestemme seg for å få noe ferdig, ikke utsette mer!) Grattis med bil, tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4610 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg vet akkurat hvordan du har det Det krever faktisk endel å flytte til et helt annet land, hvor man må begynne helt på nytt igjen og ordne med alt. Ikke rart man blir sliten av det, både i hode og hjerte. Bra du er igang og er flittig og flink - jeg skal prøve å være like flink! Og det er ikke alltid så mye som skal til, jeg endret et par punkter på cven min og gikk fra å være så mismodelin og aptatisk til strålende fornøyd med egen innsats Hang in there! Vi er t0ffe som flagget utenlands! heey, det var jo et hyggelig besøk! Lite visste jeg om at man kunne støte på slikt i disse farvann Fint å høre at jeg ikke er alene om å ha det sånn her. Det er ikke bare bare når alt er annerledes, melk i plastkartonger og yoghurten smaker rart! til deg på andre siden av the pacific! Inne og leser litt Deilig med ferdiglevert oppgave! Lekis er superflink Creepy med edderkopp! Whææ.. ble helt satt ut jeg (når jeg googlet den) Var den stor? Og er de farlige? Husedderkopper i Norge er jo også ganske creepy og store, og de biter.. hadde en sånn i senga en gang! Vemmelig! Men den du møtte på virker enda skumlere! Stå på Lekis, dette klarer du! Om du bare "tar deg sammen" og får unna noen av de tingene du grubler på, så skal du se du føler deg så mye bedre etterpå (mener ikke at du er slapp og lat, og må ta deg sammen altså, men noen ganger må man bare bestemme seg for å få noe ferdig, ikke utsette mer!) Grattis med bil, tøft! Ja de er jækla store, men de er ikke farlige da.. Livredde mennesker. Men du har ikke lyst å treffe på en likevel liksom fordi de skremmer så sykt Du har veldig rett i det å ta meg sammen, sånn som i dag sov jeg en time lenger enn jeg hadde "planlagt" og ble ganske skuffa over meg selv.. Men det betyr bare at jeg må være enda mer effektiv resten av dagen! Så da er jeg i farta, kjøpe håndkler, ut på skolen og jeg drar ikke hjem derfra før jeg har gjort leksene til det ene faget. Imorgen har jeg ikke forelesning så da har jeg hele dagen til å være flink. Blir bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4611 Del Skrevet 24. mars 2010 Onsdag: Staa opp kl 9, sette paa en klesvask foer jeg drar 9:30 aa handle strandhandkler for mamma og de paa vei til skolen, saa gjoere en blogg oppgave i det ene faget frem til jeg har forelesning kl 13-15. En time pause foer jeg har tutorial kl 16, saa da skal jeg unne meg en lunsjpause. Saa skal jeg sitte paa skolen til 18 ca og gjoere ferdig bloggoppgaven, og saa er det hjem for aa skru opp kommode og rydde rommet og om jeg virkelig har gjort alt jeg skal frem til det skal vi ned aa spise biff og ta ET glass vin paa kvelden, eller se den nye episoden av GG. Tidlig i seng. Ble ikke helt sånn. Sov lenger enn jeg trodde og feilberegnet tiden litt. Så nå er klokken 19 og jeg skal enten gjøre lekser eller rydde rommet. Jeg er veldig trøtt så tror egentlig at jeg heller går løs på å rydde rommet enn å sette meg ned med lekser for da sovner jeg nok bare. Det er vel "ok".. Blir ikke noe steak og vin i dag, ingen som har tid eller ork så. Vil legge meg tidlig så jeg kan stå tidlig opp. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frigg Skrevet 24. mars 2010 #4612 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette klarer du vet du Bare det at du har klart å snu og fått opp motivasjonen slik er jo veldig bra Og tenk deg for en belønning du får på fredag da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. mars 2010 #4613 Del Skrevet 24. mars 2010 Go Lekis! Og jeg hadde seriøst dødd av den edderkoppen... Wæææææh. Jeg fikk hjertebank bare av bildet :dåne: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 24. mars 2010 Forfatter #4614 Del Skrevet 24. mars 2010 Dette klarer du vet du Bare det at du har klart å snu og fått opp motivasjonen slik er jo veldig bra Og tenk deg for en belønning du får på fredag da du har rett. jeg må stå på nå så jeg kan kose meg med god samvittighet sammen med de! vil ikke måtte stresse og ha dårlig samvittighet når de er her! Go Lekis! Og jeg hadde seriøst dødd av den edderkoppen... Wæææææh. Jeg fikk hjertebank bare av bildet :dåne: jeg holdt på å dø jeg også.. grusom skapning. ber og håper om at jeg ikke trenger å se den igjen. NÅ har jeg satt opp kommoden!! har ikke gjort det skolearbeidet jeg skulle gjøre, og det skuffer meg litt. skal prøve å hvertfall få gjort den ene leksen ferdig nå i kveld. burde ikke ta så lang tid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Auri Skrevet 24. mars 2010 #4615 Del Skrevet 24. mars 2010 Jeg har jo edderkoppfobi da, norake edderkopper er stort og skummelt nok for meg lissom... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MarianneE Skrevet 24. mars 2010 #4616 Del Skrevet 24. mars 2010 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4617 Del Skrevet 25. mars 2010 Ok så jeg har ikke fått gjort ALT som jeg ønsket å få gjort, siden jeg av en eller annen grunn har følt meg helt groggy i hele dag. Vondt i hodet, og jeg har aldri hodepine, og ør og øm i kroppen.. hvis jeg blir syk nå så blir jeg mildt forbanna, har jo ikke lyst å ligge syk når mamma og de kommer! Sykt å tenke på at de er på vei hit nå.. faktisk 10 timer til de lander Jeg har ikke gjort ferdig den ene oppgaven som jeg skulle, men det kan jeg gjøre en av dagene, det er ikke så grusom stor jobb. Jeg har gjort leksene for i morgen og levert de, og så har jeg igjen en oppgave som jeg skal gjøre før jeg legger meg. Burde ikke ta så lang tid. Skrive en blogg; et refleksjonsnotat om event-turisme og hvordan typiske vintersteder legger store eventer til sommeren for å trekke folk dit på en mer årlig basis.. blabla. Har ryddet rommet mitt, det var deilig.. nå er det fint og rent her. Har satt meg godt til rette i sengen og sprayet masse insektsspray så jeg ikke skal skvette av en jævla edderkopp 2 cm fra hodet mitt igjen. Har vært på nettet og bestilt thaimat fra den lokale sjappa her oppe, en stor porsjon red curry og ris for 40 kr. kan man like! Så skal jeg belønne meg med den nye GG episoden etter jeg har levert inn leksen min og dermed kan si meg klar for besøk, sånn nogelunde hvertfall. Kjenner jeg plager meg selv litt med at jeg ikke klarte å fullføre alt jegs kulle gjøre. Men jeg har hvertfall gjort det mest vesentlige og nå føler jeg at jeg har mye mer oversikt i forhold til hva jeg hadde i begynnelsen av uken.. Så jeg tror jeg skal prøve å si meg fornøyd med det. Uff jeg gleder meg til mat nå, føler meg skikkelig groggy i hodet og sånn influensa ør. Jeg. Vil. Ikke. Bli. Syk. Nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Enigma* Skrevet 25. mars 2010 #4618 Del Skrevet 25. mars 2010 Jeg synes du har vært flink jeg, med tanke på hvor motløs du virket bare for et par dager siden. Godt at du klarte å snu på ting, du får se det positive i det. Du klarte å motivere deg selv til å få gjort det viktigste, så nå kan du ha god samvittighet. God bedring, krysser fingre for at du ikke blir syk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LekeHusmor Skrevet 25. mars 2010 Forfatter #4619 Del Skrevet 25. mars 2010 Blæ. Måtte bare gi opp jeg.. fikk ikke fullført bloggoppgaven. formen er ikke bra altså. den skal leveres innen mandag så jeg får ta meg tid over helgen til å gjøre det, det tar bare kvarters tid så.. irriterer meg at jeg har utsatt det så lenge at jeg nå ikke får gjort det fordi jeg blir dårlig.. blæ. jeg hadde så store planer om å bli ferdig. hadde så lyst å være ferdig med alt til de kom. det har vært planen så lenge. og allikevel så har jeg ikke klart det rett og slett fordi jeg bare er lat. og verdensmester i å utsette ting. drit.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mischa Skrevet 25. mars 2010 #4620 Del Skrevet 25. mars 2010 Nei du har jo fått gjort en hel masse, flinke deg Selvfølgelig hadde det vært digg å bli være helt ferdig med alt, men som du sier, det er en oppgave som ikke tar lang tid og som du klarer å få ferdig på kort tid når du føler deg bedre. God bedring Blir nok utrolig koselig og godt å få se familien igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå