Gå til innhold

oh happy days

LekeHusmor

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg skjønner deg godt jeg Lekis. På et år gikk jeg fra å være xs/s, til å bli l/xl. Så jeg skjønner tankene og følelsene dine VELDIG godt!

Men du? Slutt å kalle magen din for vommen og sånne ting. Psykologen min påpekte det for meg, for jeg dreiv og kalte magen og lårene og rumpa mi for sånne "morsommene" navn. Hun sa til meg: "Du gjør bare problemet større og tydeligere for deg selv på den måten. Det er kroppen din, og selv om du ikke er fornøyd med den, må du akseptere at det er sånn magen din ser ut akkurat nå. Selv om du ikke kommer til å føle deg mer fornøyd ved å kalle deg mage istedet for vom, så slutter du hvertfall å dytte misfornøydheten din i ansiktet ditt hele tiden."

Det hjelper faktisk, litt. Jeg er ikke mer fornøyd. Men når jeg ikke sier stygge ting om kroppen min høyt, så føler jeg det heller ikke så sterkt inni meg :kose:

ja.. du har kanskje rett. men jeg prøver liksom å tulle med det, sånn at folk ikke skal erte meg for det. så folk skal vite at jeg er klar over at jeg har lagt meg ut liksom. men det hjelper kanskje ikke på at jeg står å klemmer på mageflesket mitt og skriker til "det" at det ødelegger livet mitt :roll:

takk grafica. skal prøve å huske på det jeg også :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du....du jobber jo i mange timer på lørdag da. Og bare det er jo trening :jepp:

Prøv å vær fornøyd med den kroppen du har her og nå. Man får ikke den perfekte kroppen på en-to-tre, så da er det viktig at man godtar kroppen sin slik den er akkurat nå.

Kos deg i kveld :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja jeg vet du har rett frigg.. men jeg bare klarer ikke det nå. sitter å kjenner på valkene mine hele tiden, og klemmer på de og ønsker de dit peppern gror..

nå har vi spist spaghetti bolognese. med kjøttdeig fra euroshopper ellernoe. for guds skyld ALDRI kjøp den, den var helt forjævlig salt! :spy:

ellers var maten veldig god, hadde masse ferske mozarellabiter i, masse revet parmesan og fersk basilikum oppi :sikle:

nå sitter jeg og surfer på finn etter leilighet.. uff. jeg har så lyst å flytte, men finner ingen steder som "passer" for oss :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sex og singelliv huser to av mine favorittsanger..

og

(prøv å overse den teite dubbingen)

den siste sangen er den absolutt vakreste sangen som fins.. den vil jeg ha i bryllupet mitt, og i begravelsen!

Massevis av morsomme slettede scener fra SATC filmen :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Grafica
ja.. du har kanskje rett. men jeg prøver liksom å tulle med det, sånn at folk ikke skal erte meg for det. så folk skal vite at jeg er klar over at jeg har lagt meg ut liksom. men det hjelper kanskje ikke på at jeg står å klemmer på mageflesket mitt og skriker til "det" at det ødelegger livet mitt :roll:

takk grafica. skal prøve å huske på det jeg også :hug:

Det gir egentlig motsatt effekt... Jeg også har prøvd å tulle med det, og opplever at folk dermed ikke tror det er noe problem for meg, og kan tillate seg å tulle med det selv. Men da blir jeg jo bare såra. Jeg vil at folk skal forstå at jeg ikke liker det, og heller få litt medfølelse. Jeg prøver å bli flinkere på å kutte ned på de negative tankene (som du driver og maser på meg om, remember? ;):fnise: ). Når jeg blir lei meg pga kroppen min, eller sint fordi jeg er så "feit", så prøver jeg å roe meg ned og tenke på de positive tingene ved kroppen min. Og si til meg selv at jeg aksepterer ikke at det er blitt sånn, jeg SKAL greie å forandre det. Når jeg blir sint pga at magen min er stor, prøver jeg heller å finne positive ting ved den eller andre ting i "nærheten" å fokusere på. Som at jeg er veldig fornøyd med formen på navlen min, eller føflekken som er der og der. Også tar jeg på meg noe som fremhever puppene og skjuler magen, og et par jeans som jeg føler meg fin i.

Jeg er litt misunnelig på deg jeg da, for du har så fine pupper, de balanserer liksom ut magen din! Puppene dine stikker liksom lenger ut enn magen, om du skjønner. Det gjør ikke mine :sukk: Så jeg misunner deg for det altså! For du har skikkelig lekre pupper :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det gir egentlig motsatt effekt... Jeg også har prøvd å tulle med det, og opplever at folk dermed ikke tror det er noe problem for meg, og kan tillate seg å tulle med det selv. Men da blir jeg jo bare såra. Jeg vil at folk skal forstå at jeg ikke liker det, og heller få litt medfølelse. Jeg prøver å bli flinkere på å kutte ned på de negative tankene (som du driver og maser på meg om, remember? ;):fnise: ). Når jeg blir lei meg pga kroppen min, eller sint fordi jeg er så "feit", så prøver jeg å roe meg ned og tenke på de positive tingene ved kroppen min. Og si til meg selv at jeg aksepterer ikke at det er blitt sånn, jeg SKAL greie å forandre det. Når jeg blir sint pga at magen min er stor, prøver jeg heller å finne positive ting ved den eller andre ting i "nærheten" å fokusere på. Som at jeg er veldig fornøyd med formen på navlen min, eller føflekken som er der og der. Også tar jeg på meg noe som fremhever puppene og skjuler magen, og et par jeans som jeg føler meg fin i.

Jeg er litt misunnelig på deg jeg da, for du har så fine pupper, de balanserer liksom ut magen din! Puppene dine stikker liksom lenger ut enn magen, om du skjønner. Det gjør ikke mine :sukk: Så jeg misunner deg for det altså! For du har skikkelig lekre pupper :lur:

:rodme: nååh. takk skal du ha :) hehe.

du har rett, jeg er faktisk ganske fornøyd med puppene mine. de har fin form og er faste, og jeg trenger ikke gå med bh under alt mulig. så kanskje jeg skal gjøre som du sier, heller fokusere på det enn magen og overarmene mine, som liksom er det som plager meg.

jeg gjør som du gjør når jeg skal pynte meg, tar på meg noe som er løst over magen, og som får frem kløfta.. så lurer jeg alle :fnise:

men jeg savner å gå i stramme klær, har så mange fine kjoler og topper som ligger i skapet og støver vekk.. så som jeg skrev i shopppingboka min, det er målet! and I will get there!! :opplyser:

:klem: du er så flink til å få meg på bedre tanker. takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp. du har nok rett i det!

får prøve å huske på det :

nå er det natta!

good night everybody - Fraiser has left the building.. :tre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan Grafica vet detaljer om puppene til LekeHusmor...

Hva mener du? Har ikke Lekehusmor sendt deg nakenbilde?

Jeg har allerede fått fem, og rammet inn to av dem på kjøkkenet.

Det fikk fart på appetitten, for å si det sånn! Jajamen... :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan Grafica vet detaljer om puppene til LekeHusmor...

:sjarmor:

Hva mener du? Har ikke Lekehusmor sendt deg nakenbilde?

Jeg har allerede fått fem, og rammet inn to av dem på kjøkkenet.

Det fikk fart på appetitten, for å si det sånn! Jajamen... :sjarmor:

:skratte:

Facebook, my dear Alice. Facebook :lur:

:Nikke:

du er lekker som du er lekehusmor! kos deg på jobb i dag :kose:

:klemmer:

sovet lenge i dag. deilig.

hadde en drøm om meg og eksen i natt, at vi ble sammen igjen.. og alt var så bra liksom. rart å våkne etter det... :roll:

nå spiser jeg frokost og så skal jeg snart på jobb. merker jeg har NULL lyst og at jeg er skikkelig demotivert. er så drita lei av de evig lange vaktene, og for få folk på jobb. hvor gøy er det å vite at jeg skal gå på jobb nå, og så komme hjem kl 2 i natt, kun for å sove for å så gå på jobb igjen kl 10:30 i morgen?

Nei, dette blir siste helgen jeg jobber sånn.. orker ikke mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest skorpio
Sex og singelliv huser to av mine favorittsanger..

og

(prøv å overse den teite dubbingen)

den siste sangen er den absolutt vakreste sangen som fins.. den vil jeg ha i bryllupet mitt, og i begravelsen!

Massevis av morsomme slettede scener fra SATC filmen :nigo:

Helt enig! Elsker de to sangene! Den første får meg i power-humør! Det vil si selvtilliten stiger, og man føler seg litt "top of the world" :biggrin: Og nr. 2 er vakker og melankolsk. Rett og slett nydelig!

Håper du får en fin lørdagskveld :hjerte: Du er herlig!

Og mandag skal vi komme oss på trening begge to!! a010.gif

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...