Gå til innhold

*snuppis* sin "bli sunnere" dagbok


*snuppis*

Anbefalte innlegg

Hehe jeg aner ikke hva alle disse heter, men tar så klart flere;)

Men kan sikkert lete litt på nett etter enda flere som jeg kanskje kan kjenne effekten på ja;)

du har ingen egen dagbok du da Stella K?

nei jeg har nok ingen dagbok :(

vet jo ikke hvilke magemuskler du trener, men viktig å får med alle... de øvrige, nede, skrå, kjerne.... ..

nå skal jeg være vikar på spinning time... så stikker nå.. men dukker nok opp litt senere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ser man det ja..så du er vikar på spinningstimer..Hjelpes, se for deg meg på en spinningstime a...Hadde falt av sykkelen til slutt jeg! Hehehe..

Idag har jeg vært litt lat.Skulle egentlig jobbe, men har byttet den bort fordi jeg får besøk av en vennine....Det fristet mer med en jentekveld enn jobb. Fyyyy på meg! Ikke bra gjort når jeg hadde bestemt meg for å jobbe mest mulig fremover. Men da får jeg heller ta en dag ekstra en annen uke! Snuppis skal jobbe masse. Må love seg selv det nå, siden hun var så uflink idag så skal hun være ekstra flink videre"!!

:gjeiper:

Ingen trening idag gitt..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

men husk at du også må ha treningsfrie dager da.. det er like viktig :) så kos deg med god samvittighet du!!

men du... kosthold og trening hører jo sammen... og da tenker jeg på hva du spiser før og etter trening. har du kontroll på dette? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann!

Back in business..Dagene har løpt fra meg! Kosa meg masse i går med besøk og fri fra jobb. Idag er det back in business! Skjerpe seg!!!

Ble ikke trening idag heller pga dobbel vakt på jobb. Men imorgen skal det bli;)

Kosthold før og etter trening ja. Forsovidt greit her. Jeg trener ALLTID rett etter jeg har stått opp og da er magen helt tom! Også spiser jeg to knekkebrød, fullkorns knekkebrød, en med brunost og en med gulost og agurk og vann ved siden av.

Hørte fra en vennine at hun hadde gått ned 5 kg ved å spise 5 måltider om dagen, og heelt vanlig mat. MEN greia var at hun hadde spist en skive med klibrød tyve minutter før hvert måltid. Det må testes;) Hun sa selv at hun hadde gått ned og aldri spist så mye mat før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:ler: Snuppis er glad!!!

Skulle ta på meg en bukse og den falt av!! Den var rett og slett altfor stor... Tilogmed med belte så ble den for stor i rumpa! Uten belte var jo helt sykt da hang den nede på hoftene. tilogmed sambo kommenterte : den buksa der var vel kanskje litt for stor for deg... Jippi..

Så da gikk jeg i skapet for å finne en annen, og fant frem en gammel bukse som jeg ikke har brukt på lengfe av den enkle grunn at den er for trang! Den har to knapper og en glidelås og det fikk jeg ikke igjen! Den gikk rett på og alt ble lukket!! YIHA!!!! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spiser alltid frokost før trening jeg (fungerer virkelig ikke før jeg har fått i meg mat). To brødskiver, melk og kaffe. Og en banan etter trening! Men uansett. Skulle bare innom å si hei :)

Har du begynt å svømme enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei Inwe:)

Ja noen som ikke funker før de har fått mat i magen, kjenner til flere. Blant annet de som røyker tror jeg er litt på den der...De bare MÅ ha røyk og kaffe de.... Gudsjelov så røyker jeg ikke! Jeg funker fint om morgenen uten frokost før trening også. Jeg våkner sjeldent sulten i grunnen. Men nå aner jeg ikke hva som er best, trene på tom mage eller omvendt.... Hm..noen som vet??

Åneida, skrøt jo på meg at jeg skulle svømme denne helgen som var. Men det ble med skrytinga gitt. Som jeg skrev over i tråden så ble det skogstur istedenfor! Var jo helt fantastisk vær på lørdagen så da fristet det mer med en skogstur;) Det var ganske digg det og. Merkelig nok var det ingen som ville være med å svømme heller, så må sette i gangs overtalelesevnen min der gitt. Vil ikke gå alene, nemlig..REdd for å drukne ;) :gjeiper:

Hyggelig med besøk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Er masse badevakter som sørger for at du kommer deg fort opp igjen om du drukner :fnise: Liker best å svømme alene jeg, men klarer virkelig ikke å få meg til å trene på andre måter enda, derfor jeg jeg ofte oppe på badet :fnise: Ellers er det mange i klassen min som svømmer på samme sted, men har ikke møtt dem der enda!

Røyker også jeg da, og den må man virkelig ha for å fungere. Tror jeg skal få til å slutte snart, men det funker dårlig når man røyker inne og sambo har ingen planer om å slutte på lang tid. Må få overtalt han på en eller annen måte :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja ser den også. Alle mine beskjente og venner røyker også! Bare jeg som har klart å stå imot. Røykte en liten periode da jeg var fjortiss, men det ble med det...Tror ikke jeg klarte helt den innhaleringen jeg, så det ble bare for dumt! siden har jeg ikke røyket, og det er MANGE år siden gitt!

Men så klart, det er nok vanskeligere å slutte å røyke når man er alene om det, og samboeren røyker. Du må bruke overtalelsesevnen din og få han til å slutte sammen med deg. Overtal han om hvor enkelt det blir om dere er to. Den av dere som ryker må betale den andre så så mye i penger(eller annet). Også legger dere av pengene dere sparer, også er dere sikret sommerferien!! Vennina mi og typen hennes gjorde dette, og de fikk tur til Dubai!!;) Dere må backe hverandre opp!

Jeg kan sikkert på sikt svømme alene ja, men det er bare det tiltaket de første gangene og da må jeg ha noen som drar meg i ørene og blir med meg ned! Da først er jeg i gang så da skal jeg nok klare det alene. Er nok som med trening også, enklere å pushe hverandre når man er fler. Men er sikkert lettere å være flink å svæmme når man er alene, mindre pauser og mindre pjatting! Den ser jeg;)

Jeg skal se hva jeg får til..Hadde vært deilig altså;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff vært en grusom natt altså:( Dundrende huepine, feber, tett nese og sår hals:( Er faktisk mye bedre nå, men henger litt i enda. Så heller innpå med cvitaminer her. Har ikke planer om å bli syk nå nei! Det passer bare ikke!

Det ble derfor ingen trening idag heller. Litt dårlig samvittighet for hvor dårlig denne uken har vært. Kun to treninger. Men jeg orket rett og slett ikke idag. Tenkte at kroppen ikke helt orker det heller. Er rimelig slapp her jeg sitter. Får komme sterkere tilbake neste uke. Prøve å bli skikkelig frisk førsT;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff vært en grusom natt altså:( Dundrende huepine, feber, tett nese og sår hals:( Er faktisk mye bedre nå, men henger litt i enda. Så heller innpå med cvitaminer her. Har ikke planer om å bli syk nå nei! Det passer bare ikke!

Det ble derfor ingen trening idag heller. Litt dårlig samvittighet for hvor dårlig denne uken har vært. Kun to treninger. Men jeg orket rett og slett ikke idag. Tenkte at kroppen ikke helt orker det heller. Er rimelig slapp her jeg sitter. Får komme sterkere tilbake neste uke. Prøve å bli skikkelig frisk førsT;)

god bedring :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk ;)

Ja tenkte det at det er bedre med en fri dag også bli helt frisk, en å trene i dag og ikke bli frisk og heller må utsette flere dager neste uke!!

Kjedlige greier. Det kjennes ut som nåler i halsen, og som om jeg har en banan i nesa!! :gjeiper:

Kjedlig!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Usj sitter på jobb enda og det kiler og klør i nesen og jeg nyser;( Ikke noe særlig, men får tenke på at det er helg om tyve minutter ca. Idag var det pizza på jobben, store fine pizzaer fra peppes. De ropte navnet mitt der de lå! Men det ble ikke noe pizza på meg idag nei sånn måtte det bare bli siden det ikke ble trening idag og ikke vært direkte sunn uke nei...

Ble et rundstykke istedenfor;)

Ellers er det driiiit kjedlig her.....:(så får gå på litt " besøk" nå hos dere andre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://www.gilde.no/smorbrodbygger/

Denne linken var flott! den viser antall kcalorier for diverse kjøttpålegg, ost, grønt og brød...Kjempe smart;)

Merkelige var at et fullkornsknekkebrød hadde mer kalorier enn en ciabatta..Det var litt rart..Eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var lite liv her på en fredagskveld/fredagsnatt gitt.... Er bare jeg som ikke får sove om natten. Ligger her og kjennes ut som jeg har kniver i halsen når jeg svelger :( Også har jeg fått skikkelig magekramper. Langt fra godt, og vondt nok til at jeg ikke får sove. ingen til å synes synd på meg heller..Sambo er på fest:( Skikkelig skikkelig trist å ligge her alene..pus synes litt synd i meg da....Men ikke helt det samme som med en god varm armekrok å ligge i nei.Merker den ja!

Ellers så gikk fredagskvelden med til jobb og rett hjem til sofaen! Var skutt jeg etter noen timer på jobb! Heldigvis bare ekstra idag, så ble ikke så lange vakta. Det holdt for helsa mi idag ja! Videre begeistret blir man heller ikke når man kommer påjobb og møter folk i døra som sier rett ut: jøss, du ser jammen meg ikke pigg ut, skulle holdt senga du.. Ja da vokste lysten til å jobbe skal du se..... Syntes bare mer synd i meg selv da ja. Men men jeg kom meg gjennom det. Lovet jo det, siden jeg "skulket" u nna på onsdagen!

Fått med meg hele "gullrekka" på tv2 da og kosa meg isofaen. Ble et knekkebrød til mat også unte jeg meg et påskeegg ja..Det skal sies! Satt jo her alene, orket ikke være med sambo ut så da måtte jeg jo kose meg LITT... det ble med litt også.

Imorgen er det snakk om kosekveld med sambo..vi får se hva formen tillater. Vi tenkte lage oss litt god mat og kose oss. Vi får se hva slags mat. Drømmer om noe sterk sterk mat..Kanskje en chiligryte så sterk at tårene renner..eller så har jeg veldig lyst på biff..Biff på en seng av mais med fløtegratinerte poteter til..Det er jammen godt det og. Langt fra sunt noen av rettene, men alt med måte har jeg hørt...Det må være lov litt i helgen sånn.

Jeg vet jeg sa det forrige helg.... Men klarte det ikke helt da heller. dog var det bedre enn helgen forut men.. Denne helgen skal bli mye bedre. Det ble et påskeegg idag. Men null brus og null annet. Imorgen kan det være jeg unner meg en liten sjokolade men det får være med det. Skal ikke bli som de to siste helgene at jeg små spiser på sjokolade alle tre helgedagene. Det erikke lov. Egentlig burde jeg holdt meg til lørdagen, men bittelitt fredag og bittelitt lørdag må være like greit som to ganger bittelitt på en dag... hehe...

Jaja jeg får prøve å slå av KG o g legge hodet ned på puta igjen..Selvom det tetter seg til med engang :søvn: Natti natt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...