Gå til innhold

Uoffisiell julekalender


Bellatrix

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Henger dem på kjøleskapet med magneter (åhh, det var sant, jeg ønsker meg nissemagneter!) Etter jul havner de med bilder i en egen album jeg har for julekort, mens de andre samles i en bunke i dekketøyskapet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De står på pynt i vinduskarmen på kjøkkenet.

Er det noen spesielt fine julekort eller med bilde på, så tar jeg vare på de sammen med julepynten i en eske. :)

Endret av Idnar
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De blir gjerne stående på skjenken i stua til over jul, så havner de i en skuff. Hos både foreldrene og besteforeldrene min er det en bjelke tvers over stuetaket og der blir alle kortene tapet opp som pynt. Syns det er litt koselig jeg da, å ha dem framme som pynt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en brodert greie med dompapper på! Den er grei nok, men på kremmerhuset...eller var det black design...så jeg en liten rød postkasse som det sto julekort på - den var fin. meeeen den jeg har greier seg lenge! :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De fleste blir hengt opp på kjøleskapet med magnet, noen står i hylla slik at vi ser bildet og andre ligger i konvolutten sin i samme hylla :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De blir stående på en benk på kjøkkenet. Etter jul limes de med bilde inn i et album, og resten legges i en eske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

henger de opp på en snor med små klesklypere i stua. Blir så koselig :) Når jula er over limer jeg inn noen av julekorta i barnas fotoalbum, gjerne julekort de har fått av gode venninner eller søskenbarn.

Er jo ofte fine bilder på disse julekortene og det er synd å kaste de

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ingen som har laget oppgave i dag?

Da spør jeg hva du gir i gave til venninnen din hvis det skal koste maks 150 kroner?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har ikke et gavetips som passer til alle venninnene mine, men noe som passer til mine er ei bok, kinobillett(er), krydder eller naturkosmetikk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...