Gå til innhold

Uoffisiell julekalender


Bellatrix

Anbefalte innlegg

Vi pleier alltid å kjøpe en bunke julehefter som blir lest lille julaften, når treet er pyntet og alt er klart. Ellers så ønsker jeg meg bøker hvert eneste år, er ikke så ofte jeg får det, men hvis det dukker opp en så blir den helt sikkert lest med en gang :)

Og så leste jeg høyt for mannen og meg selv, ett kapittel av Jostein Gaarders Julemysteriet hver dag hele advent for et par år siden. Det var veldig koselig. Skulle ønske jeg visste om flere sånn bøker med adventskalenderprinsipp. Gjerne som passet til voksne også :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år feirer vi julaften sammen med svigerforeldrene mine, og mannens to brødre. Vi pleier å bytte på så vi er sammen med min familie annen hvert år. De årene vi er sammen med min familie er vi noen fler, for da er to av mine besteforeldre også med, samt foreldrene mine og broren min med samboer. Fra og med neste år blir det også to babyer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg feirer med samboer, pappa, stemor og 2 brødre. Passe mange, synes jeg. :)

Feirer annenhvert år hos mamma og pappa. Samboeren min vil helst feire med min familie, så da er alle fornøyd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På julaften i år skal vi være med samboers mor, far og storebror. Deretter er det min famile 1. dag, og alle sammen på 2. dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det varierer. Alltid sammen med mine aller nærmeste, mannen og fra i år av vår sønn. Annethvert år ellers hos min og mannens familie, så i år er det hos svigermor, da er også mine to svigerinner tilstede i alle fall, og muligens svigermors kjæreste, om han ikke skal feire med sine døtre i år. Det selve julaften. Vi feirer også jul (ikke jualften, men antakelig 1. juledag eller sånn, og fordeler alle dagene) sammen med svigerfar, hans forlovede og min vesle svoger. De andre årene er det sammen em mine foreldre, min bror og hans samboer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I år skal jeg ferie med samboeren og hans familie! Blir ganske mange, inkl hans to barn, pluss et par fettere. Lenge siden jeg har feiret med barn, så blir nok uvant.

Men satser på at det går greit :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...