Gå til innhold

Uoffisiell julekalender


Bellatrix

Anbefalte innlegg

oiii så gøy med en slik "gammel" kalender--kjedlig at jeg ikke fant den før nå:( Men velger å delta

Svar 13 des:

lucia dagen blir idag å sette på julemusikk og pakke julegaver. Det skal også bakes lussekatter med broren min. Luciadagen ble forresten markert på onsdag på jobben;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vel, jeg føler Harald er for liten til å kles i hvitt og glitter i år, og selv er jeg ferdig med den fasen. Vi kunne jo bakt lussekatter, men det er ikke noe jeg har tenkt på engang.

Det blir julekortlaging i dag, men ikke noen lucia-markering. Får ta det igjen sterkere neste år, tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sørger gjerne for å bla gjennom noen julehefter hos mamma og pappa og lurer på om vi kanskje skal kjøpe etpar selv også. Ellers blir det helst en god bok eller fler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg pleier å lese gjennom noen julehefter. Og i år skal jeg også lese Sorgenfri julebok (juleutgaven av gatemagasinet i Trondheim). Har hatt planer om å lese den et par uker nå, men den har blitt lagt vekk i påvente av det blir jul og roligere tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg leser ikke noe spesialt annet i jula enn jeg leser resten av året. Fikk alltid julehefte® da jeg var mindre, men har aldri blitt til at jeg har kjøpt det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Julehefter. Om jeg er så heldig å få ei bok, så leser jeg gjerne den også, men denne jula er muligens annerledes? Harald ser ikke forskjell på juledager og andre dager...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

leser ikke noe spesielt i jula, men kanskje noen julehefter hos mine foreldre / svigers når vi er innom der :)

ellers har jeg planer om å lese bygda som glemte at det var jul, snekker andersen og noen andre jule fortellinger for barna mine...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg leser de bøkene jeg får til jul. I år har jeg en mistanke om at jeg får tre bøker jeg har ønsket meg, så jeg håper jeg får nok tid til å lese i jula. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må igjennom noen julehefter hver jul og gjerne noen juleutgaver av ukeblader også. Av juleheftene må jeg ha Nemi, Tommy og Tigern og Dagobert.

Får jeg tid, blir det en bok eller to, men i år skal jeg lese til eksamen, så da blir det nok mest fagbøker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært litt fraværende pga julebord, det gikk litt hardt for seg... men det var veldig gøy :sjarmor:

Jeg leser julehefter, og årets første er alltid PUSUR. I tillegg ønsker jeg meg alltid bøker under treet, noe krim håper jeg.

:nisseblunk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...