Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå føler jeg meg litt flau :sjenert: Har klart å gå glipp av bursdagen din jeg... Gratulerer så masse på etterskudd :bursdag:

Så koselig gave du fikk av mannen din også ;) Jeg håper også at det kommer en nøtteliten ila året :kose:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:bond: Jeg skal være forlover.....snart!!!! 20 juni!!!! :bond:

Ble spurt idag, og det er jo superkoselig!!! Nå må jeg bare hive meg rundt og få til utdrikningslag, tale og kjole til bryllupet. Kjenner jeg ble litt stresset, men har jo tross alt klart å organisere mitt eget bryllup :fnise: , så dette bør gå greit!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal v're forlover 6. juni jeg :Nikke:

Gruer meg til å holde tale, men ellers er alt under kontroll :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så moro :hoppe: :hoppe: det klarer du, det vet jeg :jepp:

håper du får en kjempefin dag videre søtnosen :klemmer:

Ja, det jo kjempegøy!! Men snakk om å bli kastet inn i oppgaven :fnise: 18 dager å planlegge utdrikningslag på!! hehe, men gøy skal det bli!!

Ønsker deg også en superduper dag :klemmer:

Jeg skal v're forlover 6. juni jeg :Nikke:

Gruer meg til å holde tale, men ellers er alt under kontroll :Nikke:

Talen ja,..har ikke begynt å tenke på den ennå... :sprettoy: men de skal ha ca 100 gjester, så jeg må nok jobbe litt med den.. Godt jeg ikke har skrekken for å snakke i forsamlinger..

Vel, har klart å tråkle sammen et program for utdrikningslaget, hun vil jo helst at det ikke skal skje noe, men litt får hun tåle:

kl 10: Jeg kommer og overrasker henne hjemme hos de. Har da med

en t-skjorte med Bride to be påskrift, og noen sløyfer :) Pluss en barnetiara.

Jeg kommer til å be henne pakke med litt av hvert, bare for å lure henne da.

kl 11: 1 time hudpleie på en super klinikk i byen.

kl 12.20 : lunsj med hele gjengen! Helst i en park, hvis været tillater det. Jeg baker med fylte horn. Mulig det blir en sånn "hvor godt kjenner du din tilkommende"-spørrelek, med spm han har svart på også skal bruden svare.

kl 15.30: 3 kamp med paintball, sumobryting og strikkløp på en Kickoff/event-leir i nabokommunen. Moro for alle!!

Tilslutt grilling hos en kamerat, og da pakkelek :)

Hva tror dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det hørtes helt supert ut!!! Min Kjære hadde paintball i sitt, det var visst kjempegøy!! (Men han fikk masse blåmerker...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også blitt storfornøyd :Nikke:

Men som Cypress sier, så er det blåmerker å få... vær sikker på at dere ikke treffer henne på plasser som brudekjolen ikke dekker da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres kjempeflott ut synes jeg :)

Hadde paintball i mitt og det var knallgøy,også blir man utrolig mye reddere enn man tror på forhånd. Fikk det blåmerket på låret da, det gikk ikke bort før etter åtte uker, så som det blir nevnt her kan man jo droppe å skyte bruden i armen..... på kloss hold i alle fall :fnise:

Og skulle uhellet være ute, er det vel nesten ingenting litt sminke ikke kan fikse!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Neferet

Min forlover hadde paintball i sitt utdrikningslag, det var supermorro! Det eneste var at jeg fikk svi for at jeg ikke har lekt krig eller spilt mye strategispill, jeg glemte i min iver at alle kunne se meg når jeg stormet fram for å skyte dem, og at de som da lå i bakhold traff meg hver gang... :fnise: Til slutt kunne jeg ikke være med mer, et skudd traff meg rett over knokene på høyrehånda så huden sprakk og hånda ble hoven. Da klarte jeg ikke å trekke av mer... :( Men så utrolig moro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy at du skal være forlover :hoppe:

Forresten så hadde jeg blitt veldig glad om mitt utdrikningslag blir like fint som det du planlegger å lage :jepp:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Heisann søtsaken :klemmer:

hvordan går det med deg idag? :) bra håper jeg da!! vil bare legge igjen en :klem: å så skal jeg sende deg en PM ang det du vet :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Miso

PM sendt :Nikke:

*ble litt lang med andre ting også den der... hopp over det hvis det blir kjedelig lesing...:sjenert:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso
Har ikke du ikm i dag du?? Hva skjer?? Nysgjerrig!! :fnise:

:popcorn::popcorn::popcorn:

Jo, det er det det står :jepp:

:popcorn::popcorn::popcorn: spennende!! *krysseraltjeghar*

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for alle tilbakemelding på utdrikningslaget jeg planlegger!! Det setter jeg kjempestor pris på alle sammen :klemmer:

Med tanke på paintball så tror jeg det skal gå greit, det blir jo ca en mnd før bryllupet. Så får jeg heller be de andre prøve å treffe bruden på mindre synlige steder :fnise:

Ellers så har jeg fått bestilt hudpleie til henne, og de hadde kampanje på Prinsessepakke på en klinikk i nærheten!!! Litt ekstra god hudpleie som jeg skjønte :)

Og idag har jeg jo IKM, så koselig at dere husker på meg Ananan og Miso :klemmer: Men desverre så sank temperaturen idag, og jeg har begynt å spotte..Så jeg spanderer ikke på meg en test denne gangen :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...