Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Så det ble ny bil ja :lur: GRATULERER!!! :hoppe: bildet? :popcorn:

Ja, jeg er her hvis du trenger meg!! håper du vet det :klem: det er ikke lange avstanden mellom oss!!

Det ordner seg, bare vent å se.. men hvis du fortsatt føler deg like nedfor kanskje det er lurt å snakke med legen om det!! kan hende legen har noen tips!! skader ikke å spørre, bedre å spørre enn å ikke gjøre det! så slipper du kanskje å være trist.. :klem:

Ja, barna våre kommer til å bli lekekamerater :jepp: mens vi skravler :skravle:

nyt sola, vennen min :sol: det er vår og med vår kommer våryrhet :lur: og det er på denne tiden mange babyer blir unnfanget :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bilen er jo råstilig :dåne: utrolig fiiin :hoppe:

bra du har en snill lege, det har så utrolig mye å si :Nikke:

ja, det er deilig med :sol: og varme!! det gjør så utrolig mye at det er lysere ute :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grattis med ny bil :hoppe: Den var råstilig :nigo:

Ikke noe gøy å lese at du stresser og tenker masse på hvorfor det ikke klaffer for dere :troest: Men som du sikkert har hørt så mange ganger så er det jo ofte når man slutter å stresse med det at det virkelig klaffer :kose:

Ha en fin dag videre i finværet :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny :reise:

Trist å lese at du er litt deppa, men du skal se at en dag klaffer det nok :klemmer: Jeg har også hørt at folk kan bli mentalt veldig opphengt i babylagingen og da kan det være vanskeligere å få det til :sjenert: Men det jo kansje venskelig å ikke tenke på det heller når man ønsker det så sterkt... :sukk:

Uansett tror jeg at dere får det til en vakker dag :Nikke: Om ikke denne gangen, så skjer det en annen gang :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei søtnos :klemmer:

hvordan går det med deg idag? Håper du føler deg litt mer positiv!! :)

sender deg en varm :klem: i dette strålende :sol: skinnet vi har her nede :danser:

:skya: det er vår vår vår vår vår vår :skya:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest madam_mim

Fine bilen da :nigo: Gøy med nye ting :hoppe: :hoppe: :hoppe:

Du Ekornvennen, du må ikke være lei deg, du har ganske mange år på deg å bli mamma enda :klemmer: Mange prøver i lang tid før det klaffer :jepp: Prøv å nyte tiden dere har alene sammen nå, før dere vet ordet av det er det lite og ingenting av den luksusen :hoho:

Så mange som krysser fingre og drysser baby-støv, nyt at du har så mange som ønsker deg godt og ikke la de tunge tankene ta deg!!!

:kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først må jeg bare si, TUSEN TUSEN TAKK for all omtanke og gode ord i det siste. Ja, jeg har hatt det litt kjipt, men nå går det mye bedre. Vi har jo alle gode og dårlige dager, og jeg har nå hatt en del av sist nevnte... Men; jeg nyter dagene med min kjære ektemann, og følger nøye med på min venninnes snart voksende mage. Ting kommer når de kommer, og enn så lenge så er det jo ikke noe som skulle tilsi at det ikke kommer til å ordne seg for oss.

Men tusen takk for at dere er her for meg! Miso, MaiL, Dinedama, Mazilla, Madam_Mim -masse :klemmer: til dere alle :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom med en liten :klem: og håper alt snart klaffer for dere!! Håper du nyter det fine vår-været og den snille mannen din!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ny og fiiiin bil :biggrin:

Skjønner godt at det ikke har vært så lett de siste dagene,men som Mim sier så er det mange som prøver lenge og det klaffer til slutt vet du :biggrin:

Håper du får en super påskeuke :klem:

PS: Har hørt at det kan hjelpe å være litt rundt babyer,hvis du skal lage en selv. Bare å komme hit og lukte på min hvis du vil, han er så blid så :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er her for deg vet du :klemmer: bryr oss om deg :klem:

Åå, det er såå godt å høre :klemmer: Jeg er blitt så urolig glad i dere alle også!!

Innom med en liten :klem: og håper alt snart klaffer for dere!! Håper du nyter det fine vår-været og den snille mannen din!! :)

Våren er her, og det er påskeferie, og jeg nyter dagene!!! Begynner å bli spent for fredag 11 er det IKM, og denne gangen bør bare tanta holde seg langt unna :lur:

har visst EL idag.... kryss fingrene!!

Jeg krysser alt jeg kan og alt jeg har :klem:

Gratulerer med ny og fiiiin bil :biggrin:

Skjønner godt at det ikke har vært så lett de siste dagene,men som Mim sier så er det mange som prøver lenge og det klaffer til slutt vet du :biggrin:

Håper du får en super påskeuke :klem:

PS: Har hørt at det kan hjelpe å være litt rundt babyer,hvis du skal lage en selv. Bare å komme hit og lukte på min hvis du vil, han er så blid så :biggrin:

Takk takk,vi har vært ute og kjørt litt idag, og den er en drøm å kjøre!!!

Jeg er ikke kjent for å være så utrolig tålmodig, og ting skal gjerne skje med en gang...så jeg er nok ikke den fødte langtidsprøver :fnise:

Å det hadde vært kjempekoselig å treffe deg og lille I :Nikke: Jeg får si ifra om jeg skal til der-du-bor en dag, så kan vi jo se om det passer? Snuser gjerne litt på godgutten jeg :rødme:

Idag har vi vært på middag hos mine foreldre, skikkelig nammenam med lammestek og masse deilig tilbehør...tror jeg kan rulle snart... Tror jammen jeg skal prøve å lage det en dag i påsken :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så deilig med lammesteik :sikle:

Krysser alt jeg har for at tanta holder seg unna :klemmer:

Husk at vi er her for deg uansett hva som måtte komme :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jepp :klemmer:

ber tanta holde seg langt unna, den er overhodet ikke velkommen!!! :nei:

enig i at lammestek hørtes deilig ut :sikle: namnam!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom og ønsker deg en god påske.

Ser vi har ikm på samme dag, krysser fingrene for at det ikke kommer noen tante. Det må jo bli vår tur etterhvert også vel :enig:

:klemmer::klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...