Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

:troest: vennen!! huff, så trist å høre :klemmer:

har sendt deg PM :kose:

Ja, :snufs: Men men, vi prøver videre!!

Og tusen takk for koselig PM :klemmer: Skal skrive til deg senere idag jeg, litt hektisk her nå...

Så kjedelig da :kjefte: på dumme dumme tanta :nei:

:troest:

Dumme dumme :heks: ....hun skjønner jo absolutt ingenting...

takk for god :troest:... sender deg noen gode :klemmer:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Miso

Det er greit vet du søtnosen :klemmer: har vært hektisk her idag også, nå har det roet seg litt ned så jeg kan sjekke KG igjen :Nikke:

ikke slit deg ut da søtnosen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes ut som et kjempebra utdrikningslag! :tommelopp: Kanskje du kan ta en prat med forloveren min og gi henne noen tips? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:kose:

Det utdrikningslaget du planlegger høres veldig bra ut. :jepp: Blir mye å fikse på kort tid, men det klarer du sikkert fint. :) Koselig å være forlover da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

OIOIOI, så hektisk det er om dagen :bond: Er stadig innom og oppdaterer meg hos dere, men rekker desverre ikke legge igjen så mye svar...Dere får bare holde ut med meg...

Det er greit vet du søtnosen :klemmer: har vært hektisk her idag også, nå har det roet seg litt ned så jeg kan sjekke KG igjen :Nikke:

ikke slit deg ut da søtnosen :kose:

Tusen takk for gode :klemmer: Gode misoen min!!

skal passe på å ikke slite meg helt ut..

Det hørtes ut som et kjempebra utdrikningslag! :tommelopp: Kanskje du kan ta en prat med forloveren min og gi henne noen tips? :fnise:

hehe, bare gi henne mailadr min du, så skal jeg sende henne oppskriften på det perfekte utdrikningslag :fnise:

:kose:

Tusen takk mrsSJ :klemmer:

:kose:

Det utdrikningslaget du planlegger høres veldig bra ut. :jepp: Blir mye å fikse på kort tid, men det klarer du sikkert fint. :) Koselig å være forlover da.

Ja, det er kjempekoselig å være forlover!! Det er jo en ære!! Det er jo mest morsomt, men jeg er vanligvis en person som helst vil ha litt bedre tid, så jeg vet det får blitt bra!! men men, det blir nok en koselig om morsom dag :hoppe:

...hehe..jeg har kjøpt prinsessekrone med rosa stener og pusekant til bruden.. :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått nye mizuno-joggesko av min kjære!!!! :hoppe: Så nå skal jeg ut og jogge!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuuu :danse:

God joggetur da :klemmer:

Når har du tenkt å ha utdrikningslag for henne da?

Jeg skal ha for hun jeg er forlover for nå på lørdag :lur: Jeg tør å skrive det her inne for jeg tror neppe hun er innom her... Hun er bare så vidt innom hele KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uhuuu :danse:

God joggetur da :klemmer:

Når har du tenkt å ha utdrikningslag for henne da?

Jeg skal ha for hun jeg er forlover for nå på lørdag :lur: Jeg tør å skrive det her inne for jeg tror neppe hun er innom her... Hun er bare så vidt innom hele KG :fnise:

Takk takk!! Nå har jeg vært på en times joggetur!! Forbrent 868 kcal :hoppe: Må jo stå på litt nå før bikinisesongen... Tror jeg bør ta en tur i dusjen...en smule svett for å si det sånn...

Vi skal ha utdrikningslag 23.05 :) Hva slags program har du pønsket ut da :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med utdrikningslag, det kommer å bli kjempebra med deg bak spakene ;)

:klappe: Så flink du har vært på joggetur! Keep up the good work :duskedame:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det litt russefeiring siden hun aldri har vært russ, fotpleie, sminkør og stor jentefest med litt leker på kvelden :Nikke:

Helt enkelt og greit med andre ord :)

Vi bor litt kjedelig til så vi har ikke så mange tilbud utover det vi kan finne på selv... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

hei vennen min :klemmer:

takk for koselig hilsen i boka mi, kommer en tur til deg for å levere dette:

:dagens-rose::hjerte::klem::kline::kose: :rødme: :smilyblomst::danser::sol::roser::duskedame::klemmer::tommelopp::kyss2::klem1::hug::strix:

fordi du fortjener det :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...