Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Ja, måtte jo bare lage meg en ny dagbok..Savnet det sånn å ha et sted å skrive alt mulig pjatt og tanker..For bryllupsdagboken er jo stengt etter at den begivenheten er overstått og vi har kommet oss hjem fra en helt fantastisk bryllupsreise!! Så nå lever jeg livets glade dager og nyter å være nygift med verdens herligste mann!!

Så nå erklærer jeg LilleEkorn hopper videre-dagbok for åpnet!!!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jaaaa, klarte ikke holde meg lengre :) Og det første jeg skal starte med her inne er å planlegge vår nye leilighet og innredning i den!!!!!

Vi fikk solgt den gamle leiligheten vår igår, og flytter inn i den nye ca i midten av november. Blir så knall!! :hoppe: :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Cypress :vinke:

Koselig å se "gamle kjente" i nye dagboka mi :klemme:

Og nå har jeg og kjære ekornmannen vært og kjøpt stæsj til leiligheten!!! Så urolig moro!! Vi begynte med å se på lamper, og har bestemt oss for stilen, men fant liksom ikke helt det vi så etter. Vi har bestemt oss for litt sånn lys, slitt lysekrone med prismer til å ha over spisestuen, også en enkel spotskinne over sofaen, også skal vi ha en hengelampe med 3 spoter over kjøkkenbordet og den skal ha enten hvite glasskupler eller frostet glass. Også skal vi ha en bordlampe, lys fot og mørk skjerm.hehe..tror det kan bli fint sammen!!!

Men jeg fikk kjøpt gardiner!!!! Litt sånne tøffe brokade-aktige panelgardiner i brunt. ...også ble det fanktisk litt julepynt til å henge i vinduene. Vi flytter jo faktisk inn rett før advent :)

åååå, jeg gleder meg sånn til å flytte!!!

Men; nå må jeg få skjønnhetssøvnen min..har vært så sykt trøtt og sliten idag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig at dere følger med inn i nye dagboka Mazilla og Pysepys :klemmer: Og ja det skal bli action her!! Hehe..flytting, handling av møbler og stæsj, julegaveplanlegging, starte-et-nytt-og-bedre-liv-prosjekt...tror jeg begynner med det etter jul :fnise:

Nå sitter jeg på jobb, er så utrolig drittlei jobben min...jobber med salg..Vil ikke det mer. Men så er tankene mine; vi planlegger baby snart og driver og prøver. Kan jo ikke si opp jobben min da? Og hvem vil vel ansette meg, som kanskje blir gravid i prøveperioden og da ikke får fortsette, også har jeg 3 mnd oppsigelse her.. What to do???? Jeg holder på å dø.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen :klemmer:

der var den nye dagboken din ja :hoppe:

:skaal: :skaal: :skaal: :skaal:

for ny dagbok

:skaal: :skaal: :skaal: :skaal:

Så moro at dere driver å prøver på en nøtteliten :jepp: gleder meg til å se når det dukker opp en nydagbok her :jepp:

spennende spennende :popcorn:

:kose:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo Miso :klemmer:

Ja, blir spennende å se om jeg får en ny slags dagbok etterhvert, var ikke full klaff på bryllupsreisen iallefall, selvom vi prøvde fælt :fnise: Menmen, som kjære sa igår; jo lengre tid det går jo mer kos blir det :fnise: Greit med kos altså, men jeg vil så gjerne at det skjer noe raskt!! Er bare litt utålmodig av meg..

Idag er jeg hjemme fra jobb...var det i går også..Hadde så sinnsyk migrene igår at det eneste jeg klarte å gjøre var å flytte meg fra senga til sofaen..Idag er jeg litt bedre i hodet, men har feber og vondt i halsen min... :tristbla::forkjola: Kjedelig å være syk, meeeeen da får man mer KG tid!!!!

I morgen har pappa bursdag...hmmmm..hva gir man til en pappa som ikke ønsker seg noe som helst.... :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En god vin eller konjakk e.l...? :vetikke: Det forutsetter jo naturligvis at han setter pris på denslags..

Hmm, han er ikke noe særlig glad i den slags..Hvs han hadde vært det, så hadde det vært genialt Mazilla! Lurer litt på bok, han er glad i krim og historie...Noen som vet om noen gode bøker?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel gjerne lest alt jeg måtte finne på å foreslå... :fnise: Men f.eks Stormenes tid av Ken Follett? :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han har vel gjerne lest alt jeg måtte finne på å foreslå... :fnise: Men f.eks Stormenes tid av Ken Follett? :jepp:

Hmmm, vet han har lest noe av Ken Follett, jeg skal be mamma snoke litt i bokhylla hjemme jeg, og om hun ikke finner den, så skal jeg løpe og kjøpe!! :jepp: Takk for tips Mazilla! Pappa skal nemlig være borte en kort uke på en klinikk, og da er det jo lurt å ha noe å lese på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

:goodbye: LilleEkorn!

Måtte bare inn og vinke litt i boka di!

Håper du blir frisk snart så helga di ikke bare blir forkjølelse!! *krysser fingre*

Og gratulerer med salg av leilighet!!! Jeg også vil selge! Gleder meg til å høre om ny leilighet og prøving på nøtteliten! ;)

Til foreldre som har alt har jeg til slutt begynt å ende på enten bøker eller billetter til teater/konserter/diverse kulturting. Kunne det vært en ide??

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel gjerne lest alt jeg måtte finne på å foreslå... :fnise: Men f.eks Stormenes tid av Ken Follett? :jepp:

Hmmm, vet han har lest noe av Ken Follett, jeg skal be mamma snoke litt i bokhylla hjemme jeg, og om hun ikke finner den, så skal jeg løpe og kjøpe!! :jepp: Takk for tips Mazilla! Pappa skal nemlig være borte en kort uke på en klinikk, og da er det jo lurt å ha noe å lese på :)

..og hvis han har lest Stormenes tid (og likt den), så kan jo kanskje den løse oppfølgeren I all evighet som "nettopp" har kommet være noe..? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gooooood bedring vennen min :kose:

håper du snart er tilbake og hopper rundt :jepp:

sender deg masse god bedrings :klemmer:

Tusen takk Miso-vennen!!! Håper og tror alle god bedring klemmene virker :)

Der var det ny dagbok ja :vinke: Gratulerer med ny leilighet, prøving og alt. Jammen en spennende tid du har foran deg :klemmer:

Tusle!! Velkommen hit :):klemmer: Ja, håper det blir en spennede tid fremover, og at alt klaffer. Er litt utålmodig av meg så vil gjerne at ting skal skje raskt!!

Alt bra med deg da Tusle?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...