Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tusen takk for gode ord alle sammen :klemmer:

Det går greit her nå, etter en liten nedtur..Nytt år og nye muligheter!! Har EL første helgen i det nye året, så da blir det masse :sengekos:

Idag har vi pyntet til jul!!! Nydelig juletre :tree: ... I år skal vi for første gang feire jul sammen med begge familiene våre, hjemme hos oss i ny leilighet!! Er såå spent!! Får håpe jeg klarer å få til juleribba :fnise: Skal vel gå greit :jepp:

Alle gavene er pakket inn, og de som skulle leveres er levert. Føler jeg er i rute!! Også gleder jeg meg til å krype opp i sofaen med en kopp te og se på Tre nøtter til Askepott i morgen formiddag!! Det er jul for meg altså!!!

:nisse: GOD JUL til alle snuppene her inne!!!!! :nissevink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som om alt går sin gang ihvertfall ;) Flink du er til å stelle i stand :nisse: Og juleribba er ikke noe problem å ordne, det fikser du lett :nissevink:

Ønsker deg og dine en fredfylt og koselig jul :nissekonekyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:skaal: Godt nyttår alle sammen!!!! :skaal:

Jeg er tilbake!!!! Bredbåndspatruljen har akkurat vært her, og nå er jeg tilbake for fullt!! Har jo litt å ta igjen nå!! :hoppe:

Juleferingen i ny leilighet ble helt topp!! Maten ble god, alle var kjempefornøyde og jeg ble litt stolt..hehe..er jo lov når det er første gang man skal arrangere julaften for hele familien! Fikk masse fint til jul, klær, estee lauder ansiktskrem og div annet. Men best av alt var gaven fra kjære, nemlig TUR TIL PARIS!! Juhuu!! Langhelg i april, det blir såååå koselig!! :hoppe: gleder meg!!

Ellers har jeg spist altfor mye i jula.... :spise: Og det skal nå bort, for her har jeg langt store planer for 2009. NO SUGAR! Og etterpå skal jeg ut og gå tur, og neste uke begynner treningen igjen. Ikke noe latskap her nei :trene:

Og neste helg så skal vi på cruise til Kiel med color Magic, sammen med de som var forloverene våre. Det skal bli såååå koselig!!

Men; nå setter jeg igang å gå igjennom alle dagbøkene som jeg ikke har fått besøkt på en stund.. Litt av en jobb tenker jeg :fnise:

Ha en strålende dag alle sammen!!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gode ord alle sammen :klemmer:

Det går greit her nå, etter en liten nedtur..Nytt år og nye muligheter!! Har EL første helgen i det nye året, så da blir det masse :sengekos:

Nå er det første helgen i det nye året.. ;) Håper dere kooooser dere!!! :fnise:

Bra du har fått bredbåndet på plass forresten!! Og så gøy med Paris-tur!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Paristur var litt av en julegave! Tenker du gleder deg! :jepp:

Skal du ikke spise sukker i det hele tatt i 2009, eller bare kutte ned? :sjenert:

Så gøy at du er på nett igjen forresten! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Paristur i julegave :rødme:

Det er en flott gave det..... jeg elsker Paris.

Vi feiret fireårsdagen vår der og hadde en fantastisk tur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det første helgen i det nye året.. ;) Håper dere kooooser dere!!! :fnise:

Bra du har fått bredbåndet på plass forresten!! Og så gøy med Paris-tur!! :hoppe:

Ja, første helgen i nytt år :hoppe: Vi kooooser oss :lur:

Jaaaa, gleder meg masse til Paris!!! Har aldri vært der, men har lenge hatt ønske om å dra dit...:rødme:

Så bra du er på nett igjen! :hoppe:

Håper du får et fantastisk 2009!

:klem:

Takk Twisted :klemmer: Og det samme til deg!!!!

Paristur var litt av en julegave! Tenker du gleder deg! :jepp:

Skal du ikke spise sukker i det hele tatt i 2009, eller bare kutte ned? :sjenert:

Så gøy at du er på nett igjen forresten! :)

ja, Paris blir helt fantastisk ...sukk..

Jeg kutter ikke ut alt av sukker, men alt av godteri, sukkerholdig brus, sjokolade og så kutter jeg samtidig ut alt av potetgull og liknende. Føler virkelig for å miste noen kilo...

Paristur i julegave :rødme:

Det er en flott gave det..... jeg elsker Paris.

Vi feiret fireårsdagen vår der og hadde en fantastisk tur.

ÅÅå, så romantisk :rødme: Du må gjerne komme med noen tips altså, ingen av oss har vært der før, så alt tas i mot med takk!!

Idag har jeg kastet ut jula!!! Ganske deilig.. Synes det er superkoselig med jul, men når vi er inne i det nye året er det utrolig godt å få alle nisser og grantre ut!!

Også har vi vært og gått på skøyter på en innsjø i nærheten..det var kjempekoselig, men altfor kaldt!! :fryse: trodde nesten tærne mine skulle ramle av etter en time på isen.... Men; om det bare blir noen grader mindre så blir det helt topp å gå på skøyter...og da skal jeg har kjøpt gode ullsåler også!!

I morgen er det første dag på jobb etter ferien...kan ikke si jeg gleder meg akkurat...BLÆ!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei vennen :klemmer:

altfor lenge siden jeg har vært her, men kommer nå tilbake selv for fullt :jepp:

så utrolig trist at det ikke ble noe miniekorn denne gangen, men du skal se at 2009 blir ett år hvor det spirer :lur:

bra julefeiringen var vellykket, flinkingen :kose:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen tilbake :klemmer:

Så gøy at dere er blitt prøvere :strix: Håper det klaffer fort som f*** :jepp:

Takk takk Dinedama :klemmer:

Har vært prøvere i 4 mnd nå, men stresser ikke med det :) Syklusen har vært helt på jordet etter 6 år med p-piller og 4 år med p-ring..så har tatt sin tid å faktisk finne ut når jeg har EL..

Paris er bare helt fantastisk! :rødme: Gleeeeed deg! :strix:

:strix: JAAAA, jeg gleder meg :strix:

Idag er det hverdag igjen...og jeg sitter på jobb. Egentlig ganske deilig, møte kollegaer, skravle og komme inn i normal rytme igjen. ..men skal innrømme at jeg gleder meg til helgen!!! Kiel-cruise med et vennepar!! Moro :hoppe:

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...