Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hei gullet :hug:

hvordan er det med deg idag, formen bra? :) håper det!!

Fikk ikke noe PM med bilder :sjenert: bare nevner det liksom :sjenert:

JA!!!! :strix: vil såå gjerne møte deg, når du har kommet i orden og vi har fått alt på plass etter bryllupet i heimen så MÅÅÅ vi avtale en dag :strix: spise lunsj sammen eller noe :jepp: Gleder meg!! :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhh :rødme: åh.. :rødme:

så utrolig nydelige bilder :dåne: dere ser såå lykkelige og forelsket ut :strix: skjønner godt at du sliter med å velge hvilke bilder du skal forstørre!! De var nydelige alle sammen :strix:

åh, du er så nydelige i kjolen din :rødme:

takk for at jeg fikk se :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh :rødme: åh.. :rødme:

så utrolig nydelige bilder :dåne: dere ser såå lykkelige og forelsket ut :strix: skjønner godt at du sliter med å velge hvilke bilder du skal forstørre!! De var nydelige alle sammen :strix:

åh, du er så nydelige i kjolen din :rødme:

takk for at jeg fikk se :strix:

Bare hyggelig Miso :):klemmer:

Bildene deres var også helt fantastiske!!! Lykkelige er vi :strix:

Jeg var faktisk innom fotografen, da jeg hentet takkekortene og da hadde han en overraskelse til meg!! Han hadde forstørret en digert bilde av oss, som han hadde i utstillingen i butikken. Sååå moro!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Så gøy at han hadde forstørret bilde av dere :jepp: Det er nok bare fordi dere er så flotte ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at han forstørret ett bildet av dere som han hadde i utstilling, dere er jo sååå flotte så det må være bra for salgstallene hans når aller ser de utrolig fantastiske bildene han tok av dere :strix:

nydlingene :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoppe: Så gøy at han hadde forstørret bilde av dere :jepp: Det er nok bare fordi dere er så flotte ;)

Hehe..:fnise: Synes jeg iallefall :Nikke:

Skjønner godt at han forstørret ett bildet av dere som han hadde i utstilling, dere er jo sååå flotte så det må være bra for salgstallene hans når aller ser de utrolig fantastiske bildene han tok av dere :strix:

nydlingene :rødme:

Ja, nå fyker nok salgtallene i været!! :hoppe:

Jeg håpr vi får kjøpe bildet rabattert etter at det har gjort nytten sin jeg :lur:

:hug: hvordan går det i den nye "treet", lille ekorn!! fått interenett skikkelig enda!! :popcorn:

ÅÅÅÅ jeg trives kjempegodt i det nye treet vårt, trenger ikke å hoppe herfra på en stund! Men: jeg er kjempeklar for en tur til Miso etterhvert!!

Internett er det så som så med...tregt som fy...Så jeg føler virkelig at jeg forsømmer alle mine kjære KGjenter..ikke meningen altså!! Og jeg skal komme meget sterkere tilbake!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du forsømmer oss ikke, søtnos :klemmer: sånn må du ikke tenke :hug: vi er her når internettet blir sterkere, går ikke noe sted vi :klem:

Jaaa, Miso er veldig klar for å treffe LilleEkorn snart :hoppe: åh, det hadde vært så koselig :strix: hvor lang tid er det fra deg til meg? :klø:

håper du og din kjære har en strålende søndag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oioioi..snakk om å forsømme dagboka mi!!! :kjefte: litt på meg selv!!

Jeg har vært så sinnsykt stressa om dagen!! MASSE å gjøre på jobb, få ferdig leiligheten..vi skal jo tross alt feire julaften her med min og kjæres familie..også var det julegavene da..de er heldigvis ganske greie iår siden vi har giftet oss, da er bilder helt topp for foreldre og besteforeldre..veldig greit. Men ellers føler jeg meg sånn :bond: om dagen!!

OG; på lørdag er det IKM dag!!! Håper på full klaff denne mnd, og har en god følelse..som selvsagt bare kan være innbildning..Men krysser fingre og tær!!

Har nemlig lagt merke til disse tingene denne mnd etter EL:

*trøtt

*tisser masse (gjør jeg egentlig ellers også men :klø: )

*litt sånn urinveisinfeksjon-følelse

*kaffe smaker vondt

*halsbrann

*tett nese

*stikninger i nedre del av magen

Også har jeg jo lest alt jeg kan komme over av tråder om tegn på graviditet og disse går igjen..Men det er jo typiske tegn på at "kjære" tante rød kommer snart også...Herregud...man kan jo bli gal av mindre..

Tilslutt: jeg lover på tro og ære og ikke forsømme boka mi mer!!

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser fingrene for at det klaffer med en liten Nøtteliten denne måneden! :jepp: (Men jeg vet alt om hvordan det er å tolke alle mulige symptomer som tegn på graviditet...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

:tristbla: Vel, ikke noe moro her nei...Testen idag viste ikke gravid..Så da er det bare kroppen min som har lurt meg litt. Så da får vi bare se frem til neste pp og håpe at 2009 blir et lykkeår :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...