Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hei vennen :klemmer:

altfor lenge siden jeg har vært her, men kommer nå tilbake selv for fullt :jepp:

så utrolig trist at det ikke ble noe miniekorn denne gangen, men du skal se at 2009 blir ett år hvor det spirer :lur:

bra julefeiringen var vellykket, flinkingen :kose:

:hug:

Miso-snuppa!!!! :klemmer: Nå er vi tilbake for fullt begge to!!

Jeg tror 2009 blir et fantastisk år, med masse moro og forhåpentligvis en liten nøtteliten etterhvert :):babysmokk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Miso-snuppa!!!! :klemmer: Nå er vi tilbake for fullt begge to!!

Jeg tror 2009 blir et fantastisk år, med masse moro og forhåpentligvis en liten nøtteliten etterhvert :):babysmokk:

krysser virkelig fingrene for at det kommer en nøtteliten hos dere, spennende :strix: hi hi, håper jo å få treffe deg før den lille kommer, sånn at når den har kommet kanskje jeg kan komme på babybesøk :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

krysser virkelig fingrene for at det kommer en nøtteliten hos dere, spennende :strix: hi hi, håper jo å få treffe deg før den lille kommer, sånn at når den har kommet kanskje jeg kan komme på babybesøk :sjenert:

Meg krysser også både fingre og tær :strix:

Klart vi skal prøve å treffes!! Det er et av nyttårsforsettene mine :jepp: Og klart du skal få komme på babybesøk når den tid kommer, du kan jo få være KG-tante om du vil :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meg krysser også både fingre og tær :strix:

Klart vi skal prøve å treffes!! Det er et av nyttårsforsettene mine :jepp: Og klart du skal få komme på babybesøk når den tid kommer, du kan jo få være KG-tante om du vil :sjenert:

Jaaaaa!!! :strix: :strix: det vil jeg veeeldig gjerne være :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er miso prøver allerede kanskje? :lur:

neeei, ikke helt enda.. :sjenert: men vi har snakket om det og det er ikke sikkert at vi venter så lenge.. :sjenert: skal holde dere oppdatert :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende :popcorn: Vi vil ha Miso :babysmokk: og Nøtteliten :babysmokk:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise: hvis det plutselig spirer en liten Misomini får jeg finne på ett kult kallenavn til den.. :fnise:

skal si fra når vi setter i gang prøving :)

gleder meg til det kommer en liten nøtteliten, da blir jeg KG tante :danser::hoppe::danser:

Endret av Miso
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere holder liv i boka mi mens jeg er borte en dag :fnise:

OG; så koselig om du også blir prøver snart Miso!!!! Kanskje det hadde klaffet samtidig for oss :jepp: Det hadde vært noe!! Og sååå flott at du vil være KG-tante for lille nøtteliten når det en gang skjer...Håper det skjer snart!!! Hadde positiv EL-test igår og forrige dagen, så da har vi :sengekos::lur: Så nå er det bare å vente ca 14 dager igjen og krysse fingre og tær!!!

Idag har ikke vært en så veldig morsom dag.... :tristbla: Som dere alle vet så har jeg gått sykmeldt en god stund..og legen min har ikke klart å finne ut hva som feiler meg, og jeg har vært hit og dit til spesialister. Men nå idag har jeg vært hos legen og fått en diagnose. Mest sannsynlig så har jeg fibromyalgi, kroniske smerter i muskler ++. Men på en måte synes jeg det var deilig å vite hva det er med meg, nå trenger jeg ikke gå og lure lengre. Ikke noe særlig sykdom, men jeg har det jo ikke fælt og kan leve helt supert :) Må bare komme meg igang med masse trening, det var kjempebra og kunne holde det i sjakk. Smertene er somregel verst ved værforandringer, kulde og ved stress.. Jippi, jeg som har en superstressende jobb! Da må jeg vel snart bite i det sure eplet og lete etter noe nytt...Elsker jo alle kollegaene mine! :tristbla:

men men; dette knekker ikke meg!! Jeg har et fantastisk liv med verdens beste ektemann :strix: masse gode venner :klemmer: alle dere nydelige kg-jentene mine : :jepp: og familien min. Livet er jo tross alt helt herlig!!...stort sett :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra du klarer å se positivt på ting!!! :klemmer:

Krysser fingrene for dere!!!! Gjør jeg det i 2 hele uker, så kanskje det hjelper!!! :babysmokk:

Endret av zilje_k
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra du klarer å se positivt på ting!!! :klemmer:

Krysser fingrene for dere!!!! Gjør jeg det i 2 hele uker, så kanskje det hjelper!!! :babysmokk:

Tusen takk Zilje_k :klemmer: tror det hjelper kjempemasse!! Ja, man må jo bare tenke positvt, ellers nytter det ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen min :klemmer:

først av alt så skal jeg også krysse alt jeg har for at det klaffer og at det snart er en liten nøtteliten på vei :danser:

Så må jeg si at jeg er imponert over at du er så positiv!! er som du sier, at hvis man ikke er positiv så nytter jo ingenting! Det er veldig bra at du har fått en diagnose på hva som "feiler" deg, det gjør jo ting lettere for da vet du hvordan du skal ta tak i det!!

Syns du er flink jeg :klemmer:

når vet du forresten om det er en nøtteliten på vei?

:popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo kjære Miso :klemmer:

Jeg har IKM ca 18.01, så jeg må ha litt tålmodighet og det har jeg egentlig ikke...Kommer til å teste den dagen, har testene klare hjemme :jepp: *skulleønskedagenekunnegålittfortere*

Ja, er jo ikke noe særlig å få en sånn beskjed hos legen, men når jg har vært sykmeldt siden desember 2007, så er det godt å vite hva som feiler en også..nå må jeg bare sette meg godt inn i hva det innebærer å ha fibromyalgi..

Juhuuuu!!! I morgen drar jeg til Kiel sammen med ekornmannen og forloverne våre!! Moro :hoppe: Shoppe og kose oss :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Høres ut som det blir en knall helg :hoppe: kanskje du klarer å tenke på noe annet! *skullleogsåønskeatdagenegikkfortere*

skjønner at du er utålmodig, det hadde jeg også vært..

gleder meg veldig til å bli KG tante :danser: :danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff det hørtes ikke ut som noe særlig til sykdom :tristbla: Men bra at du er så positiv :klemmer:

Du er jo bare en humørspreder hele du :hoppe:

Det var godt å komme inn i boken å se så mye glede :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe: Da er det bare å vente 14 dager og håpe på at det klaffer denne gangen med en nøtteliten :babysmokk:

Så godt at du endelig vet hva som feiler deg, selvom det er litt trist at du har fått en kronisk sykdom :tristbla: men så positiv som du er på det så er det sikkert ikke noe problem ;)

Hørtes gøy ut å reise til Kiel, får jeg være med i kofferten? :fnise: Litt reisesyk jeg nemlig :)

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt med en avklaring da,selv om fibromyalgi sikkert ikke er den avklaringen du hadde håpet på... Det viktigste er jo tross alt at du finner ut hva som skal til for å gjøre dagene best mulig for deg. Om det er en ny jobb eller hva det er finner du nok ut av :)

Du må i alle fall kooooose deg masse på Kieltur :danser:

Jeg elsker Kielbåtene jeg,deilig mat og romantisk stemning :rødme:

Krysser fingrene for positiv test den attende :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...