Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Så kjedelig at spiren ikke har festet seg :klemmer:

Men som du sier, det betyr også at det blir masse mer kos og det er jo også bra :strix: Man skal jo ikke ta sorgene på forskudd,men hadde du vært seks uker på vei, i stedet for EL om to uker er det en viss sjangse for at sengekosen hadde uteblitt.

Skal i alle fall innrømme at sex ikke engang eksisterte for min del etter at kvalmen satt inn....

Kjempelekre lysestaker forresten :klemmer::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei hei!

Synd med manglende spire, den kommer nok!! :jepp:

Var det sånn at du hadde tips på bra frisører i Oslo?

Jeg trodde jeg hadde funnet drømmefrisøren, men det viste seg å ikke funke, hun har hoppet av hele yrket.... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig at spiren ikke har festet seg :klemmer:

Men som du sier, det betyr også at det blir masse mer kos og det er jo også bra :strix: Man skal jo ikke ta sorgene på forskudd,men hadde du vært seks uker på vei, i stedet for EL om to uker er det en viss sjangse for at sengekosen hadde uteblitt.

Skal i alle fall innrømme at sex ikke engang eksisterte for min del etter at kvalmen satt inn....

Kjempelekre lysestaker forresten :klemmer::klemmer:

Så sant så sant mrsSJ :Nikke:

Ikke skjedd noe ennå forresten? Venter på å høre om du er på vei til sykehuset! Husk at jeg krysser fingre og tær for deg :klemmer:

Hei hei!

Synd med manglende spire, den kommer nok!! :jepp:

Var det sånn at du hadde tips på bra frisører i Oslo?

Jeg trodde jeg hadde funnet drømmefrisøren, men det viste seg å ikke funke, hun har hoppet av hele yrket.... :sukk:

Hei hei Twisted :klemmer:

Hmm, har desverre ingen konkrete frisører nei, etter at min såkalte flinke frisør viste seg å være helt udugelig..Men lover deg at jeg skal gi deg beskjed om jeg finner eller hører om noen flinke. Tror Zilje_K visste om noen?

Hei søtnos :klemmer:

så trist å høre at spiren ikke festet seg :klemmer: den kommer nok skal du se :jepp: gjør jo ikke noe å :humpe::fnise:

lekre lysestaker ja :jepp:

Halloooo Snuppa!!! :klemmer:

Det er jo noe som heter bedre lykke neste gang..så da satser vi på det :) (er dere prøvere ennå eller?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kikker innom...

lykke til med prøvinga :)

...og jeg syns jeg så tilbud om bilde-kikking litt lengre tilbake her.. gjelder det fortsatt eller? :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig med føding her :sjenert:

Skal til akupunktur i dag da, skal be han ta i litt :fnise: og i kveld skal mannen til pers ;)

Søsteren ønsker seg jo en nevø til bursdagen, og det er jo hyggelig å gi folk det de ønsker seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg krysser også for deg MrsSJ :hoppe:

Så spennende :dåne: Jeg blir helt på tuppa på andres vegne jeg :fnise:

Også krysser jeg fortsatt for Ekornguri også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med den videre :humpe::fnise:

Tusen takk :fnise:

Kikker innom...

lykke til med prøvinga :)

...og jeg syns jeg så tilbud om bilde-kikking litt lengre tilbake her.. gjelder det fortsatt eller? :sjenert:

Takk takk! lenge siden jeg har "sett" deg her inne MrsG!! Så koselig at du er på plass :klemmer:

Sender deg PM med link til bildene jeg!

Dårlig med føding her :sjenert:

Skal til akupunktur i dag da, skal be han ta i litt :fnise: og i kveld skal mannen til pers ;)

Søsteren ønsker seg jo en nevø til bursdagen, og det er jo hyggelig å gi folk det de ønsker seg.

Klart man må gi folk det de ønsker seg :fnise: om det er en nevø eller f.eks en genser spiller jo ingen rolle... Håper du slipper å vente så mye lengre nå kjære MrsSJ :klemmer:

Jeg krysser også for deg MrsSJ :hoppe:

Så spennende :dåne: Jeg blir helt på tuppa på andres vegne jeg :fnise:

Også krysser jeg fortsatt for Ekornguri også :klemmer:

Takk takk!! Og jeg vet akkurat hva du mener, blir helt på tuppa selv jeg!! :bond:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmmm, jeg driver å tenke-tenke-tenker om dagen... :klø: jeg og kjære har vært sammen 10 år neste uke :hjerte: , og jeg har så lyst til å finne på noe...Noen som har noen gode tips?? Har tenkt på å sende blomsterbukett :roser: eller ballongbukett til han på jobben, men er redd at han blir bare sykt flau :rodme: ...Også har jeg tenkt på å kjøpe biletter til et eller annet show...Noen andre forslag?? :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

herreguuuuud.....satt å så i kalenderen min nå..neste uke er ikke morsom!! Gynekologen på mandag og tannlegen på tirsdag!! Ikke akkurat en drømmestart på uken...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Huff, jeg hadde tannlegen denne uka, gruer meg alltid masse, men denne gangen gikk det fint! Null hull! :nigo: Satser på at det er resultatet også for din del!!! :jepp:

GOD HELG!!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, satser på null hull :nigo: hos tannlegen i morgen!!!! Idag er det gynekologen kl 13.30...gleder meg ikke akkurat... :unsure: Håper bare alt står bra til down there...Leser jo så mye om cyster, pco og alt mulig..krysser fingrene for at alt er normalt!! Skal til ei på en privat klinikk, som ble anbefalt på et annet forum, så jeg håper hun er like hyggelig som det stod der!

Får vel jobbe et par timer først ...om jeg bare hadde klart å komme igang.. :scorpis:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

åååå dere er såå skjønne :klemmer: til dere alle!!!!

Jeg har vært hos tidenes hyggeligste gynekolog!! Anne Stensløkken på Balderklinikken i Oslo, hun kan virkelig anbefales! Hun fikk meg virkelig til å slappe av, og hele undersøkelsen gikk veldig fint. Fikk tatt celleprøve og en real sjekk :fnise: Og da så alt helt bra ut, heldigvis. Fikk faktisk sett eggene som lå klare der inne også, det var litt artig :) Også tok vi masse blodprøver for å sjekke at alt er bra og at jeg ikke mangler noe vitaminer eller noe, får skriftlig svar i posten. Så nå er det bare å prøve igjen neste EL :Nikke:

Og nå er det bare tannlegen i morgen, så skal jeg nyte resten av denne uka :hoppe: Krysser fingrene for null hull!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...