Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Humøret er mye bedre idag, heldigvis!! Teite Tanta har kommet og det er bare å se frem mot neste PP :)

:klemmer: Snart klaffer det for dere og!! :jepp:

Tusen takk Cypress! Krysser fingrene her, bena kan man jo ikke akkurat krysse, for da blir det vanskelig :fnise:

:klem: til LilleEkorn

Den slemme tanta skulle visst bedre :kjefte: Skal ta en prat med henne jeg, så kommer hun nok ikke tilbake i mars!

Tusen takk for supergod klem mrsSJ, sender masse klemmer til deg også!! Og tusen takk for at vil hjelpe meg å kjefte!!

Huff, kjedelig å lese om at det ikke gikk denne gangen heller :( Men jeg ønsker dere fremdeles lykke til videre med prøvingen, og husk å ha det gøy når dere først prøver :fnise:

:klemmer:

Tusen takk søte du...Sånn er det jo bare noen ganger, og tro meg...vi husker på å ha det gøy og kose oss :Nikke:

Kom på at jeg drakk grapefruktjuice hver på bryllupsreisen og det funket jo bra det :jepp:

Det er handlet inn!! Kjøpte rosa grapefrukt juice fra Sunniva. Blir første pp med juice. Hvor mye skal man drikke? Et glass til frokost eller noe sånt? Driver å vurderer å kjøpe slimløsende hostesaft også...men prøver med kun juice først! Hørt flere det har klaffet for med grapefrukt, så det skader jo iallefall ikke å prøve!

Er grapefrukt et stalltips altså?? :klø:

*notere bak øret, og huske på om noen måneder*

Ja, har lest endel om det i det siste faktisk. Både salviete, som visstnok er giftig i store mengder, så det gidder jeg ikke. Bidronninggele skal visst være bra. Grapefruktjuice er en klassiker, som det har funket for mange med. Og slimløsende hostesaft på ELdagen...:sukk:... tror det viktigste er å huske å :humpe::fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er handlet inn!! Kjøpte rosa grapefrukt juice fra Sunniva. Blir første pp med juice. Hvor mye skal man drikke? Et glass til frokost eller noe sånt? Driver å vurderer å kjøpe slimløsende hostesaft også...men prøver med kun juice først! Hørt flere det har klaffet for med grapefrukt, så det skader jo iallefall ikke å prøve!

Jeg drakk et lite glass hver dag, ikke akkurat min favorittjuice, men drakk det siden det skal være så sunt.Tror ikke jeg visste om virkningen på den tiden, men har hørt det skal være effektivt i etterkant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei vennen!!

huff, ble så trist av å lese at den dumme tanta hadde kommet :kjefte: krysser alt jeg har for at den holder seg borte i mars!! :kjefte:

Skjønner veldig godt at du blir trist, og det hjelper ikke at venner og andre rundt plopper ut med barn og store mager!! men bare vent, en dag om ikke lenge er det din tur til å gå rundt med babymage og barnevogn :jepp: det søteste lille ekornbarnet som noensinne finnes :jepp:

:hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia :vinke:

Innom med en liten faen ta tanta - trøste på klem :troest:

Og ja mitt heiteste tips til å lage baby må også definitvt være :humpe: hihi...

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Hei LilleEkorn!

Så synd det ikke klaffet i februar... :kose:

Men da får dere prøve videre... :lur: Og jeg synes grapefruktjuice er supergodt, så det må jo absolutt være en bonus!!! :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg drakk et lite glass hver dag, ikke akkurat min favorittjuice, men drakk det siden det skal være så sunt.Tror ikke jeg visste om virkningen på den tiden, men har hørt det skal være effektivt i etterkant :)

Den er grei! Nå står juicen i kjøleskapet, og jeg drikker et middels stort glass hver morgen. Smakte ikke så godt de første dagene..men nå begynner den å bli ganske god :)

Hei vennen!!

huff, ble så trist av å lese at den dumme tanta hadde kommet :kjefte: krysser alt jeg har for at den holder seg borte i mars!! :kjefte:

Skjønner veldig godt at du blir trist, og det hjelper ikke at venner og andre rundt plopper ut med barn og store mager!! men bare vent, en dag om ikke lenge er det din tur til å gå rundt med babymage og barnevogn :jepp: det søteste lille ekornbarnet som noensinne finnes :jepp:

:hug:

Dumme dumme dumme tanta ja!!! Ikke sant, det er jo bare store mager, barnevogner og babyprat overalt! Vil være med på det jeg også :)

Heia :vinke:

Innom med en liten faen ta tanta - trøste på klem :troest:

Og ja mitt heiteste tips til å lage baby må også definitvt være :humpe: hihi...

:klemmer:

Takker for det Ananan :klemmer: Her :humpe: vi ivei ja...

Hei LilleEkorn!

Så synd det ikke klaffet i februar... :kose:

Men da får dere prøve videre... :lur: Og jeg synes grapefruktjuice er supergodt, så det må jo absolutt være en bonus!!! :sikle:

Takk for det Twisted!

Begynner å synes at grapefruktjuice er ganske så godt jeg også!

Går det bra med bryllupsforberedelser? *skal løpe inn å titte i boka di straks*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har blitt syk....skikkelig forkjøla..begynte på lørdag med vond hals og har bare blitt verre.. Vært hjemme fra jobb 2 dager nå, men nå føles det som det er på retrett..heldigvis. For; i morgen skal jeg og mannen min på Latter og se Dagfinn Lyngbø, Evolusjon. Også først ut og spise da :) Så da synes jeg liksom at jeg må på jobb først..skal nok klare å lide meg gjennom en dag ja..litt redusert nå for å si det sånn.

Ellers så har jeg bakt scones med sjokoladebiter idag :spise: Skikkelig nammenam!

Nå er det Frustrerte Fruer!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også ha scones med sjokoladebiter!!!! :spise:

Det er superenkelt og helt fantastisk godt!!!

Så her er den superenkle oppskriften :

Sjokoladescones

220 g hvetemel

2 1/2 ts bakepulver

60 g smør

1 ss sukker

50 g sjokolade hakket i biter

ca 1 1/2 dl melk

Bland mel, sukker og bakepulver, suldre smøret i denne blandingen. Rør inn sjokoladen, og ha i melk til den får en fin deigkonsistens. Trykk ut deigen til en firkant som er ca 2 cm tykk, og den del i 9 firkanter. Pensle med melk og stek på 220 grader i 10 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååå.. det hørtes godt ut ja. Tror jammen meg det blir scones på oss i kveld også :sikle:

Ha en fin dag da og god bedring om du er syk fortsatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du ikke har blitt ordentlig syk og går glipp av Evolusjon. Vi var på det i Bergen, og det var moro, selv for meg som egentlig ikke er så veldig glad i Dagfinn Lyngbø! :fnise:

Hva skal dere spise i kveld da? Koselig å spise ute! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå.. det hørtes godt ut ja. Tror jammen meg det blir scones på oss i kveld også :sikle:

Ha en fin dag da og god bedring om du er syk fortsatt :)

Scones er virkelig nammenam!! :sikle: Tror det blir noen til helga også ja :lur:

Tusen takk for godbedring-hilsen :klemmer: Begynner å hjelpe nå! Nå bare er jeg sinnsykt snufsete og nyser som en gal...virker som alt løsner nå..hehe

Håper du ikke har blitt ordentlig syk og går glipp av Evolusjon. Vi var på det i Bergen, og det var moro, selv for meg som egentlig ikke er så veldig glad i Dagfinn Lyngbø! :fnise:

Hva skal dere spise i kveld da? Koselig å spise ute! :Nikke:

neida, helt utrolig hva man orker med litt paracet innabords :fnise: Utstyrt med otrivin og noskapin så fikk jeg og kjære sett Evolusjon. Noe sååå sinnsykt morsomt!! :skratte: Mannen er gal!! Jeg digger jo Dagfinn Lyngbø jeg da, og MÅ få med meg alle showene hans...

Vi spiste på Fridays idag, fikk så lyst på litt usunn mat :sikle: Og jammen ble det ikke brownies med vaniljeis til dessert :fnise:

TUSEN TAKK for oppskrift!!!! :klemmer:

Den skal jeg prøve ut!!!! :jepp::spise:

Bare hyggelig!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Så bra at du koste deg på Dagfinn Lyngbø på tross av forkjølelsen ;)

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei og takk for hilsen i boka mi! Ser vi er i litt lignende livssituasjon - relativt nygifte, og prøvere! Lykke til med marssyklusen, det er da det klaffer! Selv har jeg tenkt å hoppe over neste PP, men det tenkte jeg om denne PP også, og det ble skikkelig halvhjertet.. He,he. Har IKM til helgen hvis jeg har beregnet riktig.

Grapefruktjuice er jo godt! Drakk det denne syklusen (og egentlig for det meste ellers også), og skal si produksjonen av EL-slim tok av! Det er effektive greier, tror jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oioioi, jeg er sløøøv...Stakkars boka mi!! :troest: til boka!!

Så bra at det ble en fin kveld! :hoppe:

Høres godt ut å skeie litt ut på Fridays! :fnise:

Ja, må ha noen utskeielser innimellom!!

Så bra at du koste deg på Dagfinn Lyngbø på tross av forkjølelsen ;)

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Dagfinn Lyngbø er bare helt konge!!

Ønsker dg en superduper dag!!

Hei og takk for hilsen i boka mi! Ser vi er i litt lignende livssituasjon - relativt nygifte, og prøvere! Lykke til med marssyklusen, det er da det klaffer! Selv har jeg tenkt å hoppe over neste PP, men det tenkte jeg om denne PP også, og det ble skikkelig halvhjertet.. He,he. Har IKM til helgen hvis jeg har beregnet riktig.

Grapefruktjuice er jo godt! Drakk det denne syklusen (og egentlig for det meste ellers også), og skal si produksjonen av EL-slim tok av! Det er effektive greier, tror jeg.

Hei hei Exhale :klemmer: Og velkommen til boka mi!! Koselig med nytt ansikt her :) Når giftet dere dere da? Vi har snart vært gift i 6 mnd! Tiden går sååå utrolig fort! *skulle gjerne opplevd den dagen på nytt*

Jeg hadde EL på mandag jeg, så venter i spenning!! Bare 12 dager å vente..ALTFOR lenge!! Ingen symptomer ennå på verken det ene eller andre ennå...Mulig brystvortene er en smule ømmere enn vanlig... Og det rumler veldig i magen om dagen, sånn nederst i magen... Spennende!! Vi :humpe: på søndag 2 ganger, en gang på mandag og en på tirsdag,så bør være godt dekket :fnise:

Og ja!! Grapefruktjuice setter virkelig igang produksjon!!

Innom og :kose: litt på deg bare..

Ååååå, :klemmer: til deg også vennen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...