Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har sniklest litt her innimellom, og nå tenkte jeg det var på tide å legge igjen et spor her, så da vil jeg ønske deg en riktig god påske! :sol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hola hola :):danse:

Nå er det påske og feriekos :hoppe: Vel..har hatt fri et par dager jeg, men det er jo først nå det er ordentlig påske :Nikke: Idag har jeg laget skikkelig påskemiddag med lammelår og kokte poteter (jeg pleier aldri lage kokte poteter..det er hat) Ble skikkelig godt :spise: Og med fruktsalat med vaniljesaus til dessert..det er skikkelig nammenam!!!

....også har vi vært innom en afterski-tema-fest rett borti gata her.. :fnise: Skiklær og briller, kvikklunsj og masse drikke.. Noen hadde til og med med seg slalomutstyr som stod i gangen..utrolig bra!!

Kjære pusser opp bodene vi har i påsken og er en skikkelig handyman :fnise: Men jammen blir det ikke bra!! Og jeg har vært skikkelig husmor og pyntet med påskeliljer på terassen og ved inngangen...må le litt..stod med en stor skje og gravde i jorda i krukkene som jeg plantet i :fnise: Jeg har jo ikke noen mini-spade!!

Goooood påske til dere alle snupper!!! Masse påske :klemmer: til Twisted, Miso,Ananan, MaiL, Mazilla og ZiljeK OG så koselig med et nytt ansikt i boka mi!!!! Velkommen Muffin :klemmer: og en kjempefin påske til deg også!!! Skal løpe inn og titte i boka di!

..psst..ingen tante her ennå, men vedder på at hun er rett rundt hjørnet og står der og ler ondt samtidig som hun sniker seg innpå meg og starter helvete :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:klemmer: vennen!!!

:klemmer: til deg kjære Miso!!

Hvordan går det her da? Fått tantebesøk du også eller? Håper ikke det....

:klemmer:

Dumme tanta kom her også...:kjefte: Regnet ikke med annet etterhvert, siden spottingen kom et par dager før.. Begynner å bli ganske så godt kjent med tante-tegnene nå.. :klemmer: til deg også!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt!! :sur: Men da kan du i det minste kose deg med et glass vin eller to i Paris! :Nikke: Selv om du selvfølgelig gjerne skulle ha "sluppet"...

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjipt!! :sur: Men da kan du i det minste kose deg med et glass vin eller to i Paris! :Nikke: Selv om du selvfølgelig gjerne skulle ha "sluppet"...

:klem:

Jepp, da blir det nok noen glass vin i Paris :Nikke: Mulig jeg har EL rett før eller når vi er der faktisk :) Kankje det kan bli en liten kjærlighetsbaby i kjærlighetsbyen :strix:

Hatt en fin påske Mazilla? Skal komme på "besøk" i boka di etterpå :)

Nå står hjemmelaget pizza i ovnen, og jeg gleder meg til å kose meg i sofaen sammen ,med kjære etterpå :) Må jo nyte siste feriedagen.... Og så har jeg bestilt meg termometer med 2 desimaler, for nå skal jeg begynne å tempe! Her skal ingenting være uprøvd!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatt en veldig fin påske jeg! :)

Høres ut som det kan bli en riktig så fin Paristur! :lur:

Hjemmelagd pizza er ikke å forakte det heller! Håper dere koste dere ordentlig den siste feriedagen! :Nikke:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare en uke og 1 dag til vi skal til Paris :strix: Gleder meg så masse til noen skikkelige kjærestedager med mannen min! Påsken gikk bare så altfor fort, og når man bare er hjemme, så blir det liksom ikke ferie....

4 timer igjen på jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt misunnelig på deg som får reise til Paris :rødme:

Det er jo så fantastisk der...

Har veldig lyst til å reise på storbyferie jeg også,men mannen vil heller spare :gjeiper:

Sparing er jo bare teit spør du meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk aldri vært i Paris! Det er vel egentlig en skam...

Hvor lenge skal dere være der? Er det bare dere to som skal på tur?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er litt misunnelig på deg som får reise til Paris :rødme:

Det er jo så fantastisk der...

Har veldig lyst til å reise på storbyferie jeg også,men mannen vil heller spare :gjeiper:

Sparing er jo bare teit spør du meg :fnise:

Spare hva er det?? Vi må jo sørge for at pengene sirkulerer :fnise: OG; siden det er finanskrise så må vi hjelpe bedrifter slik at de ikke går konkurs :fnise:

Har aldri vært i Paris eller frankrike, så det blir spennende!! Kanskje jeg får frisket opp litt i fransken min også....det trengs!

Jeg har faktisk aldri vært i Paris! Det er vel egentlig en skam...

Hvor lenge skal dere være der? Er det bare dere to som skal på tur?

Ikke jeg heller, så det blir ekstra gøy!! Vi drar på torsdag med fly som letter omtrent når sola titter frem og kommer hjem rundt midnatt på søndag, så det blir en god lenghelg :Nikke: Og det er bare jeg og kjære som skal på tur :strix: Kjenner at det skal bli godt med litt kjærestetid :rødme:

Hvordan er væert i paris nå da, mon tro :klø: Med tanke på hva man skal pakke med seg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det høres veldig herlig ut med kjærestetur til Paris. :rødme: Dere får det nok romantisk og fint. :strix:

Angående været så er det nok litt varierende vårvær. Pent.no melder dette været, men det kan jo fort endre seg da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅ så herlig da, romantisk kjærestetur til Paris :rødme: :rødme: :rødme:

Ikke misunnelig jeg asså :filer: Reiser dere i morgen? Håper dere får masse :sol:

Ha en kjempefin tur :goodbye:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei søta :klemmer:

innom med en torsdags :klem:

skjønner godt at du gleder deg til å reise, har selv aldri vært i paris eller frankriket, men det skal jo være über romantisk :rødme: det blir nok så flotters skal du se :strix:

vi får ta en diskusjon på planene våre når du er tilbake :lur: :lur:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres veldig herlig ut med kjærestetur til Paris. :rødme: Dere får det nok romantisk og fint. :strix:

Angående været så er det nok litt varierende vårvær. Pent.no melder dette været, men det kan jo fort endre seg da.

:strix: det tror jeg også!!!

Hmmm, får følge med på yr.no og pent.no fremover.. Mye kan endre seg på en uke :Nikke:

ÅÅ så herlig da, romantisk kjærestetur til Paris :rødme:

Ikke misunnelig jeg asså :filer: Reiser dere i morgen? Håper dere får masse :sol:

Ha en kjempefin tur :goodbye:

hehe...:fnise: ikke misunnelig nei...

Vi reiser neste torsdag, så har en uke igjen og glede meg og planlegge alt vi skal se og gjøre!!

Hei søta :klemmer:

innom med en torsdags :klem:

skjønner godt at du gleder deg til å reise, har selv aldri vært i paris eller frankriket, men det skal jo være über romantisk :rødme: det blir nok så flotters skal du se :strix:

vi får ta en diskusjon på planene våre når du er tilbake :lur:

:kyss2:

Søtnosen min :kyss2:

Sender torsdags :klem: til deg også!!!

Planene ja :lur: Vi må møtes snart igjen :lur: Og det er jo bare superkoselig :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...