Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Så kjedelig at det ikke klaffet i mars LilleEkorn :klem:

Men nå er solen her :sol: og det skal visstnok virke positivt inn på det meste. Kanskje det er det som skal til? Skal krysse fingrene for det jeg....

Bor dere forresten i samme by som oss nå? Husker ikke hvor dere flyttet jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dinedama: Ja, tirsdager er fantastiske! Da er det bare å slå seg ned i sofaen å bli der :fnise:

Miso: Ja, nå er det snart fredag, og da ses vi :klemmer: Gleder meg :hoppe: sender deg mobilnr mitt på FB jeg :)

Ananan: Sola er fantastisk!! Den gjør alt så mye lettere :sol: :sol:

MrsSJ: Ja, det er kjedelig...skal visst ikke være så enkelt dette. Men det er jo bare snart 6 mnd siden jeg sluttet med p-ring, og det kan jo ta litt tid før alt er ute av kroppen. Tydelig at ting ikke er helt i orden ennå..syklusene er litt på bærtur.. Men ja; sol og varme skal jo virke positivt på både det ene og andre :Nikke: Jeg sender deg en PM jeg om hvor vi bor, er ikke så langt unna dere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

da er det torsdag :hoppe: gleder meg veldig til imorgen :hoppe:

jeppsi, sender deg en sms når jeg har fått nr ditt!! så får du mitt :hoppe:

:danser:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende at du og Miso skal treffes :)

Nesten så jeg er litt misunnelig :fnise: Det høres så koselig ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snuppa :klemmer: sniker meg innom for å si takk for en kjempekoselig formiddag :jepp: gleder meg til vi ses igjen :hug:

ha en fortsatt super fin fredag :)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo alle sammen :vinke:

Misoooo: det var superkoselig å treffe deg igår!! Var akkurat som jeg skulle kjent deg kjempelenge :klem: Ikke alle man kan sitte å skravle i 3 timer med uten å merke at tiden går :fnise: Nå må vi bare sette alle planene våre ut i live :lur: Masse :klemmer: til deg søta!!!!

Jeg var å så Menn som hater kvinner igår, og den var fanatstisk bra!!!! Anbefales!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå misunner jeg de møtene deres altså... Dere får ha med oss i ånden da :fnise: Ettersom noen av oss bor et stykke unna..

Dere virker jo så søte alle sammen her inne!! Skulle nesten fått til ett treff alle sammen. Hadde vært moro!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo alle sammen :vinke:

Misoooo: det var superkoselig å treffe deg igår!! Var akkurat som jeg skulle kjent deg kjempelenge :klem: Ikke alle man kan sitte å skravle i 3 timer med uten å merke at tiden går :fnise: Nå må vi bare sette alle planene våre ut i live :lur: Masse :klemmer: til deg søta!!!!

Jeg var å så Menn som hater kvinner igår, og den var fanatstisk bra!!!! Anbefales!!!

Søtnoooooooooos :klem:

ja det var kjempekoselig, gleder meg til vi treffes igjen!! er som om vi skulle kjent hverandre mange år :jepp: tiden bare ble borte :fnise:

Jepp, nå må vi sette planene til live :lur: Ha en strålende lørdag vennen :hug:

Nå misunner jeg de møtene deres altså... Dere får ha med oss i ånden da :fnise: Ettersom noen av oss bor et stykke unna..

Dere virker jo så søte alle sammen her inne!! Skulle nesten fått til ett treff alle sammen. Hadde vært moro!! :jepp:

Kanskje vi kan få til å møtes i oslo eller noe for de som vil!! :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje vi kan få til å møtes i oslo eller noe for de som vil!! :Nikke:

Jeg vil, jeg vil! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

...åååå...litt sliten nå :) Kommet hjem fra fylla..hehe...og det første jeg tenker på er å ta en tur på KG :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:ler:

Håper du får en fin søndag, og at du ikke er altfor redusert! :klemmer:

Goood morning Mazzi :klemmer:

Formen er faktisk ganske så bra, etter å ha sovet lenge sammen med kjære og deretter tatt en lang god dusj, så er jeg klar for frokost nå :) Kjære ligger på sofaen og sover...eller som han kaller det: Jeg sover ikke, jeg bare hviler øynene mine litt... :fnise:

Og: jeg er helt klar for å møtes i Oslo, er jo der nesten hver dag, så det burde ikke bli noe probelm for meg å få det til :) Hadde vært kjempekoselig!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei ekornet!

Jeg skal sende deg navnet på behandleren - har det skrevet ned, men lappen ligger på jobb, og jeg husker det ikke i farta.. men hun holder til i Henrik Ibsens gate, det husker jeg. Kan også fortelle deg hvordan det går etter at jeg har vært der neste uke, hvis du vil.

Ha en fortsatt fin søndag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er de lure planene du og Miso skal sette ut live da??? :klø: Er ikke noe nysgjerrig jeg, neeeeei da.... :sjenert:

Edit: leif

Endret av cypress
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei ekornet!

Jeg skal sende deg navnet på behandleren - har det skrevet ned, men lappen ligger på jobb, og jeg husker det ikke i farta.. men hun holder til i Henrik Ibsens gate, det husker jeg. Kan også fortelle deg hvordan det går etter at jeg har vært der neste uke, hvis du vil.

Ha en fortsatt fin søndag!

Hei Exhale :)

Kjempefint!! Det er absolutt verdt å prøve ut, lar ikke noe være uprøvd :)

Og jeg vil gjerne høre hvordan det går der :)

Ha en superfin dag :klemmer:

Hva er de lure planene du og Miso skal sette ut live da??? :klø: Er ikke noe nysgjerrig jeg, neeeeei da.... :sjenert:

Edit: leif

:lur: :lur: ja nå kan dere lure :lur:

:fnise: Neida vi er jo så snille og greie så det er ikke noe å være nervøse for :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem:

vi har da ingen lumske planer :sjenert: bare søte og snille vi da!! bare snakket om å ta over verden, men det er jo ikke akkurat noe lumsk plan! :)

:klemmer: takk for PM søta!!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lumske planer?!

Ønsker deg en fin dag :klemmer:

Vi??? Lumske planer :sjenert: Neida :fnise:

Ha en super dag du også :klemmer:

:klem:

vi har da ingen lumske planer :sjenert: bare søte og snille vi da!! bare snakket om å ta over verden, men det er jo ikke akkurat noe lumsk plan! :)

:klemmer: takk for PM søta!!! :)

Bare hyggelig snuppelupp :klemmer: Gleder meg til å ta over verden sammen med deg :fnise:

Nå skal vi i bursdag til farmoren til kjære...kan ikke si at jeg gleder meg veldig!! Kjøpte gave på bodyshop jeg, må vel funke til en gammel, men sporty dame det :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...