Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Body Shop tror jeg slår ann uansett om man er gammel eller ung :Nikke:

Jeg ble også nyskjerrig på planene.. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bodyshop funker for alle :jepp: det er jeg sikker på, uansett så er eldre mennesker vanskelig å finne gaver til.. med mindre de har en spesiell hobby eller sparer på noe.. de har jo alt!! eller så kjøper de det selv.. ikke lett det der :klø: hun blir nok kjempeglad for gaven :nigo:

Like så snupp, ta over verden blir lett som en plett :) så søte og sjarmerende som vi er så er det ingen som tør å gjøre motstand :lur:

kose deg i bursdag!! spis masse kaker :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det fredag :danse: herlig med helg :hoppe:

Farmoren til kjære ble glad for gaven, og jeg fikk spist kake, så det var en vellykket bursdag :fnise:

Dinedama: hehe, planene er hemmelige, men slapp av de kommer til å bli avslørt når tiden er inne :fnise:

Ananan: :klemmer: ønsker deg en kjemepfin helg også!!!

Miso: ja, nå må du krysse fingre og tær for meg, og hvis det klaffer denne gangen så har jeg termin 20 desember, snakk om julegave!! :fnise:

Nå har kjære sluttet å snuse, så får vi håpe det kanskje var det som skulle til for at det skal klafffe. Har hørt om fler i det siste hvor det har klaffet etter at mannen har kuttet ut snusen, og dama har kuttet ut kaffen..Så det er de siste tiltakene vi har gjort her...EL idag, så da ble det :humpe: igår og :humpe: idag.

God helg alle sammen!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Krysser alt jeg har vennen, dere fortjener dette såå ufattelig mye så alt som kan krysses det skal krysses!!!! Ja tenk, det er litt av en julegave :skya: dere trenger ikke kjøpe gaver til folk i såfall, dere gir jo i tilfelle en vanvittig bra julegave :jepp:

..Må bare si meg enig med deg, alt vil bli avslørt når tiden er inne :Nikke:

tror vi er flinke til å gjøre folk nysgjerrige, det er mye morsommere enn å være nysgjerrig :fnise:

Gooood helg søtnosen :klemmer:

og god :humpe::lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Krysser fingre og armer for at det går i boks nå som han har kutta snusen! :hoppe: Vil ikke krysse beina, for da blir det en kjedelig helg.. :sjenert:

God helg!! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg, Lille Ekorn! Har hørt at det ventes babyboom om 9 måneder pga. Earth Hour i kveld - kanskje blir du en av de som kan si at barnet ditt ble laget på grunn av kjedsomhet i mørket under Earth Hour? :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Håper du har hatt en fin helg!!!

Hvor lenge etter EL er det forresten vanlig å teste?? *spent*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leste på babyverden at det er lettere å bli gravid nå som det går mot lysere tider også :biggrin: Var jo strålende sol i helgen :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hallo :vinke:

Vært en hektisk dag idag :) Har hatt hjemmekontor og selvfølgelig ble det noe trøbbel, så har vært endel i telefonen..Men det ordnet seg heldigvis! Ellers så har jeg blitt hektet på å hekle, og lager nå babyteppe til ei venninne som venter barn :) Føler meg som skikkelig husmor når jeg sitter der i sofaen med pleddet over meg og hekler og hører på tv`n :fnise:

Ellers har jeg vært litt deppa i det siste, har liksom ikke helt følelsen av at det skal klaffe noen gang for oss.... :sukk: Men vet jo at det bare kan være tilfeldig, og prøver å finne alle mulige unnskyldninger for at det ikke ahr klaffet ennå. Bare se her:

1: det er bare 7 mnd siden jeg kuttet ut p-ring, så i teorien så kan jeg fortsatt ha hormoner i kroppen...iallefall i de første 6 mnd

2: syklusene mine er helt på bærtur...alt fra 34 dager til 25 dager..og det viser jo bare at kanskje hormonene er litt fucka for å si det sånn..

3: vanskelig å forutsi EL når syklusene er på bærtur og dermed vanskelig å :humpe: mest i forkant av EL..

4: jeg har vært så stresset i det siste..siste året faktisk..hjelper jo ikke å tenke på det 24 timer i døgnet..

5: kjære har gått med mobilen i lomma altfor mye

6: kjære har snust alrfor mye altfor lenge, han har nå kuttet drastisk ned på det.Fra 1 1/2 boks om dagen til ca 5 portioner om dagen..

7: kanskje jeg bare ønsker det altfor mye :sukk:

Egentlig godt å få skrevet det ned.. Men; er jo ca 10 dager igjen til IKM og jeg gir ikke opp håpet, men håper heller ikke for mye.

Mazilla: skjønner godt at du ikke vil krysser bena, det blir for kjedelig :fnise:

Miso: Masse :klemmer: til deg!! Så koselig å bli savnet!! Jeg har ikke rukket så mye idag, men skal ta en runde rundt nå og oppdatere meg på dagens begivenheter!! Ønsker deg en superfin uke!! Og du skal få svar fra meg etterpå :klem:

Exhale: hehe kanskje det blir masse miljøbarn gitt :fnise: vel, jeg glemte hele Earth hour jeg... Ønsker deg en kjempefin dag!! Og; tusen takk for PM!

MaiL: Det håper jeg også :hoppe::klem:

Dinedama: Jeg har kost meg masse masse i helga :lur:

Cypress: Jeg hadde en kjempefin helg!! Håper du også hadde det! Vel, IKM er ca 14 dager etter EL, og om ikke dumme tanta har kommet innen 16 dager etter EL, så tester jeg. Man kan teste inntil 4-5 dager før IKM, men jeg orker ikke bli så skuffet når den er negativ..så da venter jeg heller å ser om tanta kommer.

MrsSJ: Flott!!! Alt som kan hjelpe meg mot å bli :gravid: tas i mot med glede!! Håper på strålende sol og varmegrader fremover!! Så bilder av din lille sjarmør på FB, og han er jo bare helt fantastisk vakker!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klemmer: vennen min!!

huff, liker ikke å høre at du er trist!! blir så lei meg selv da!! Men jeg kan skjønne litt hvorfor du er trist!! det er vanskelig når man ønsker noe så sterkt å så skjer det ikke!! og det er lov å være deppa av og til :hug:

men det er som du selv skriver, kanskje grunnene rett og slett er at stoffer fra p-piller og p-ring ikke er ute av kroppen og det av den grunn ikke fester seg. Samtidig så er det heller ikke lett når syklusen din ikke holder seg lik!! :sur:

Det som er positivt er at du vet jo at alt er iorden :) det er ikke noe som sier at du ikke skal kunne bli gravid! Kanskje det hjelper hvis dere får sjekket sæden bare for å se at alt er iorden! kanskje snakke med legen ang syklusen og se om de kan hjelpe, kan ikke de ta tester eventuelt blodprøver for å se når EL er? :klø:

Det aller viktigster er at du ikke gir opp, det kommer til å skje!! bare vent! om ikke mange mnd vagger du rundt høygravid!! Jeg vet at det kommer til å skje fordi du kommer til å bli en fantastisk mamma :klemmer:

..også skal jo barna våre være lekekamerater ;)

Husk at jeg er her hvis du trenger meg, vi er alle her å støtter deg!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tuuusen takk for kjempehyggelig svar Miso :klemmer: Og tusen takk for at du er her for meg, godt å vite aty du faktisk bare er en drøy times kjøring ifra meg, i tilfelle liksom :)

nei, det er jo ikke noe som sier at det ikke skal kunne gå på normal-måten og selvfølgelig skal barna våre bli lekekamerater!!!

Jeg skal prøve å slappe av frem mot IKM og bare nyte at våren er i anmars!

:sol: Sola skinner idag og vi skal hente ny bil idag!!! :hoppe: 2008modell,helt ny Volvo V50, sølvfarget! Kjære er storfornøyd :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...