Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg blir med på møte med åndelig nærvær :lur:

Det høres så koselig ut med alle disse treffene og møtene deres :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såklart du er med i ånden Dinedama!!! :klem:

..du får finne deg et frisørkurs i Oslo, så har du en unnskyldning for å møte oss :lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan vi ikke lage en tråd på FB om møte i Oslo i mai f.eks? Lettere å avtale der enn i dagbøkene våre?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan vi ikke lage en tråd på FB om møte i Oslo i mai f.eks? Lettere å avtale der enn i dagbøkene våre?

Ja, lag tråd!!! Enten her eller på FB! :hoppe:

Men ikke ta det etter 23. mai a... Da er jeg på bryllupsreise... :pls:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil også treffe alle sammen i Oslo :jepp: Men spørs om det passer bare :sukk:

Ser ut som du har hatt en fin påske, selvom tanta kom på besøk igjen dessverre :kose:

Så heldige dere er som skal til Paris :jepp: Jeg har kun vært innom flyplassen og på motorveien rundt Paris så har lite og fortelle deg om hvordan det faktisk er der :fnise: Uansett så ser det ut som det blir en super romantisk tur for både deg og din kjære ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg laget en tråd på FB, så da er det bare å fyre løs der inne :)

Og: idag kom termometeret mitt :hoppe: Så da skal jeg begynne å tempe i morgen!!!! OG; lage meg profil på fertilityfriend, så har jeg skikkelig oversikt!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei gp`jenta mi :kose:

:hoppe: for termometeret!!!! og så :hoppe: vi litt for fertilityfriend!!!! nå skal du se at det blir årnings på det!!! :skya:

håper dere får en strålende dag og en knallbra helg :hug:

hvor i all verden er den tråden du lagde, lette på FB men fant ingen!! kanskje jeg ikke så den :sjenert:

:klemmer: til søteste Ekornfrue som finnes!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innom en liten tur før jeg skal gå og få skjønnhetssøvnen min :jepp:

Jeg må bare gi beskjed til alle mine kjære snuppelurer her inne om at jeg blir borte nesten hele denne uken som kommer.... :sukk: Først kurs på mandag til tirsdag, deretter en dag på jobb, og såååååå PARIS på torsdag :strix: Skal prøve å rekkeinnom og få litt kvalitetstid på KG innimellom :lur:

Ønsker dere alle en superfin uke :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hei søtnosen :klemmer:

sniker innom med en :klem: og ønsker deg en strålende dag også håper jeg at det blir ett bra kurs :jepp: hvis ikke vi høres før du drar så ha en stråååålende tur til paris :strix: :strix: koooos dere :lur:

:kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...