Gå til innhold

Mens vi venter på Nøtteliten


LilleEkorn

Anbefalte innlegg

Hei søta mi!! :hug:

ja da var det tirsdag, en dag mindre til helg :hoppe: det er :sol: nydelig blå himmel og deilig seommervarme!! :jepp: det hjelper litt på humøret at sola stikker frem!!

du har så rett vennen min, en dag er det vår tur!! det vet jeg! vi får backe hverandre opp og trøste, utrolig glad for at du er du jeg :kyss2:

:hug::kose::klem::klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

Det var en gang et lite ekorn som hadde så altfor mye å gjøre. Den lille ekorn-hytta så ut som en orken hadde vært der, og det lille ekornet hoppet bare lydløst over alt rotet. Snart klarer ikke ekornet å hoppe så høyt, så nå må det lille ekornet bare ta seg selv i nakken og hoppe i det.

Det lille ekornet storkoste seg i bryllup i helgen, og syntes det var veldig stas å være forlover. Det var et skikkelig koselig bryllup! det lille ekornet koste seg med både vin, champagne og god mat og ikke minst jordbær!!

Det lille ekornet var også storfornøyd med kjolen, som passet etter en uke med intens trening og sunn ekornmat.

Det lille ekornet har også kost seg masse med ekornmannen i det siste, for å prøve å få en liten nøtteliten etterhvert. Det hadde vært så koselig i den lille nøttefamilien. Men det lille ekornet begynner å bli ganske så oppgitt over alt det aldri ser ut til å bli noen liten nøtteliten her, men hun gir ikke opp, selvom det er mange tunge stunder i ventetiden.

Nå må det lille ekornet ta en liten oppdateringsrunde i de andre kg-livene hun følger med på her inne.

det lille ekornet ønsker alle en strålende dag!

Synes du formulerte det her så søtt :rødme: Og så er jo det lille ekornet ganske så søt hun også da ;)

Jeg krysser ihvertfall alt jeg eier og har for at en nøtteliten skal dukke opp i nærmere fremtid :kose:

:klemmer:

Endret av MaiL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei snups, må få deg også inn på "mine innlegg" Vil ikke gå glipp av noe her ser du :lur:

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt enig i at en liten nøtteliten bør komme seg på plass og det gjør den nok snart skal du se :jepp:

go`jenta!! :kyss2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk du tilfeldigvis i nedre Majorstuområdet sånn rundt 8:15 i dag? :lur:

:lur: Ja, og jeg skulle akkurat til å skrive til deg å spørre om det samme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Ansjoni
:lur: Ja, og jeg skulle akkurat til å skrive til deg å spørre om det samme!

Da var det deg altså :nigo: Plutselig hadde det gått noen forbi meg som virket veldig kjent!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det deg altså :nigo: Plutselig hadde det gått noen forbi meg som virket veldig kjent!!

:nigo: Samme tenkte jeg!!! Også hadde du så fiiiin kjole/tunika!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni
:nigo: Samme tenkte jeg!!! Også hadde du så fiiiin kjole/tunika!!

Takk! :hjerte: Det er faktisk en kjole min kjære har kjøpt til meg, riktig så flink. Skulle jo stoppet og sagt hei, hadde nok gjort det hvis du var alene :sjenert: Neste gang :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk! :hjerte: Det er faktisk en kjole min kjære har kjøpt til meg, riktig så flink. Skulle jo stoppet og sagt hei, hadde nok gjort det hvis du var alene :sjenert: Neste gang :jepp:

Flink mann du har !!!! Ja, jeg gikk sammen med en kollega...typisk! Neste gang, da blir det :skravle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åååååå, jeg kjeder meg på jobb og vil ha ferie NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!

:lur: fri i morra da :nigo: og da skal jeg skrive søknad også skal vi mest sannsynlig på båttur i oslofjorden!!! Nice :nigo:

ÅÅÅ, det må jeg fortelle!!! hehe, vi var på båttur med en kamerat igår, og tror dere ikke vi havarerte :dåne: joda, vi kjørte gjennom et sund og plutselig så smalt det skikkelig!! Vi hadde kjørt på en trestokk, og propellen var delvis knust og falt av! så der lå vi da, i den stooooore innsjøen...Så vi måtte beynne å padle med to små årer, og båten er ganske stor så det så nok utrolig dumt ut.. :fnise: Heldigvis stoppet en annen båt og tauet oss inn til havna.. Hadde nok tatt noen timer å padle...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så det var ikke dere så havnet på land oppå en vei da? :ler:

Nope, :fnise: vi holdt oss heller flytende midt ute i innsjøen vi da... men på vei hjem så begynte vi å tulle med at når vi først var igang med uhell, så ramler vel båten snart av hengeren..og tror du ikke sjåføren klarte å kvele bilen i et veikryss på vei hjem, så vi sperret all trafikk med båthengeren på tvers i det krysset.... var visst ikke meningen at den båtturen skulle bli vellykket!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:hoho:

Det må jeg si :ler: Hvorfor ikke bare bli ferdig med uhellet når man først har begynt? ;)

:ler: så sant så sant!!!

En ulykke kommer sjelden alene!!

Håper morgensdagens båttur går bedre da :D

Murphyps Lov: «hvis noe kan gå galt, så vil det også gjøre det (og fortrinnsvis på det verst tenkelige tidspunkt)».

:ler:

Jepp, krysser både fingre og tær her!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

:ler: Godt jobbet ;)

Ikke sant!! Skal man først gjøre noe sånt, så må man gjøre det skikkelig :ler:

:skratte:

Det er moro så lenge det går bra!!! :jepp:

Ha en fantastisk fridag LilleEkorn!!

Ja, så lenge ting går bra, så kan man le godt av det etterpå!

Ha en flott dag du også Twisted :sol:

........................................

Båtturen igår var supervellykket!!!!! Ikke noe havari eller noe sånt tull!! Ble kun solbrent på nesa og på en liten flekk på magen :fnise:

Idag er det sommerfest med jobben. Vi skal ut på båttur på Oslofjorden, og jeg lurer fælt på hva jeg skal ha på meg...har to antrekk med meg.. det skal sies at jeg pleier å gå i kjoler, tunika og thights i sommerlige farger, så hadde kanskje vært gøy med en forandring. Antrekkene er som følger:

Antrekk 1: Sommerkjole i korall, med flate flettede slip-in sandaler i brunt.

Antrekk 2: Jumpsuit i sort, med halterneck, sorte pumps og gullsmykker.

Hmmmm, lurer på om jeg skal være søt eller tøff.... Hvis vi havner ut på byen etterpå er det antrekk 2 som er mest passende iallefall..

Endret av LilleEkorn
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ansjoni

Jeg stemmer for alternativ 1 :jepp: Veldig sommerlig og og fint på en dag som denne!!

Men alternativ to hørtes ikke dumt ut det heller....:lur:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...