Gjest Miso Skrevet 16. april 2009 #361 Del Skrevet 16. april 2009 Absolutt så fort dere er hjemme fra romantiske Paris gleder meg til å se deg igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2009 #362 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg blir med på møte med åndelig nærvær Det høres så koselig ut med alle disse treffene og møtene deres Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. april 2009 Forfatter #363 Del Skrevet 16. april 2009 Såklart du er med i ånden Dinedama!!! ..du får finne deg et frisørkurs i Oslo, så har du en unnskyldning for å møte oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. april 2009 #364 Del Skrevet 16. april 2009 helt klart at du er med i ånden absolutt!!!! hadde vært såå moro å treffes alle sammen også!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. april 2009 Forfatter #365 Del Skrevet 16. april 2009 Kan vi ikke lage en tråd på FB om møte i Oslo i mai f.eks? Lettere å avtale der enn i dagbøkene våre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2009 #366 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg stemmer for Bodø! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 16. april 2009 #367 Del Skrevet 16. april 2009 blir litt langt fra fredrikstad til bodø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 16. april 2009 #368 Del Skrevet 16. april 2009 Kan vi ikke lage en tråd på FB om møte i Oslo i mai f.eks? Lettere å avtale der enn i dagbøkene våre? Ja, lag tråd!!! Enten her eller på FB! Men ikke ta det etter 23. mai a... Da er jeg på bryllupsreise... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 16. april 2009 #369 Del Skrevet 16. april 2009 blir litt langt fra fredrikstad til bodø Det går egentlig veldig fort med jet-fly Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disco Biscuit Skrevet 16. april 2009 #370 Del Skrevet 16. april 2009 Jeg vil også treffe alle sammen i Oslo Men spørs om det passer bare Ser ut som du har hatt en fin påske, selvom tanta kom på besøk igjen dessverre Så heldige dere er som skal til Paris Jeg har kun vært innom flyplassen og på motorveien rundt Paris så har lite og fortelle deg om hvordan det faktisk er der Uansett så ser det ut som det blir en super romantisk tur for både deg og din kjære Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 16. april 2009 Forfatter #371 Del Skrevet 16. april 2009 Da har jeg laget en tråd på FB, så da er det bare å fyre løs der inne Og: idag kom termometeret mitt Så da skal jeg begynne å tempe i morgen!!!! OG; lage meg profil på fertilityfriend, så har jeg skikkelig oversikt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. april 2009 #372 Del Skrevet 17. april 2009 Hei gp`jenta mi for termometeret!!!! og så vi litt for fertilityfriend!!!! nå skal du se at det blir årnings på det!!! håper dere får en strålende dag og en knallbra helg hvor i all verden er den tråden du lagde, lette på FB men fant ingen!! kanskje jeg ikke så den til søteste Ekornfrue som finnes!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 17. april 2009 #373 Del Skrevet 17. april 2009 Tråden er inne i hemlig-gruppa vår!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 17. april 2009 #374 Del Skrevet 17. april 2009 da får jeg lete litt der takk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 17. april 2009 #375 Del Skrevet 17. april 2009 Ja, nå blir det nok årnings. Håper du får en fin helg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleEkorn Skrevet 19. april 2009 Forfatter #376 Del Skrevet 19. april 2009 Innom en liten tur før jeg skal gå og få skjønnhetssøvnen min Jeg må bare gi beskjed til alle mine kjære snuppelurer her inne om at jeg blir borte nesten hele denne uken som kommer.... Først kurs på mandag til tirsdag, deretter en dag på jobb, og såååååå PARIS på torsdag Skal prøve å rekkeinnom og få litt kvalitetstid på KG innimellom Ønsker dere alle en superfin uke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 19. april 2009 #377 Del Skrevet 19. april 2009 Ha en fin uke du og!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 19. april 2009 #378 Del Skrevet 19. april 2009 Du får ha god tur til Paris hvis vi ikke "sees" før da Kos dere masse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Miso Skrevet 20. april 2009 #379 Del Skrevet 20. april 2009 Hei søtnosen sniker innom med en og ønsker deg en strålende dag også håper jeg at det blir ett bra kurs hvis ikke vi høres før du drar så ha en stråååålende tur til paris :strix: koooos dere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Muffin! Skrevet 20. april 2009 #380 Del Skrevet 20. april 2009 Jeg vil også ønske dere en veldig god tur! Kos dere masse! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå