Gå til innhold

Politihøgskolen 2009


icee

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest_Zilyeah_*

Takk! :D

Jeg har bare 3 i norsk. Burde nok egentlig prøve å forbedre den, men det er vel uansett for sent nå. Får bli til neste år hvis jeg ikke kommer inn. Men det gjør jeg jo! ;) Positiv tankegang!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk! :D

Jeg har bare 3 i norsk. Burde nok egentlig prøve å forbedre den, men det er vel uansett for sent nå. Får bli til neste år hvis jeg ikke kommer inn. Men det gjør jeg jo! ;) Positiv tankegang!

Glemte å logge inn jeg.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt opp norsken.. både bokmål og nynorsk skriftelig..og det gikk så der..ikke akkurat noen suksess tror jeg..

Lenge siden jeg i det hele tatt har skrevet noen skikkelige stiler. Følte jeg hadde glemt alt, selv om det ikke var noen fagstiler. Hadde håpet på et snitt over 3, men har gått gått føyken...

Tror jeg ikke tar opp det igjen..

Føler det ikke er noe vits, og dessuten har jeg andre ting å konsetrere meg om på sykepleien, også koster det mye..

Men har prøvd da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har tatt opp norsken.. både bokmål og nynorsk skriftelig..og det gikk så der..ikke akkurat noen suksess tror jeg..

Lenge siden jeg i det hele tatt har skrevet noen skikkelige stiler. Følte jeg hadde glemt alt, selv om det ikke var noen fagstiler. Hadde håpet på et snitt over 3, men har gått gått føyken...

Tror jeg ikke tar opp det igjen..

Føler det ikke er noe vits, og dessuten har jeg andre ting å konsetrere meg om på sykepleien, også koster det mye..

Men har prøvd da...

har du ikke andre fag du kan ta opp? ikke gi opp da.. jeg holder på å prøver å forbedre karakterene, går saktemen sikkert fremover!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:jepp:

Skjønner at man blir skuffet, og da ytrer man seg ofte mindre smart. Stå på og jobb videre!

Leser på siste eksamen før jul jeg også. Har hatt 3, de siste ukene og skal ha min siste på mandag. Har ikke trent siden 21.november, da jeg ikke har hatt overskudd under lesingen. Hvordan kombinerer dere trening og eksamenslesing? Jeg personlig synes det er vanskelig, og gleder meg til mandag!

Jeg prøver å sette av faste tider for treningen, lettere å forholde seg til. Dessuten gjør jeg det på morgenen før jobb, så får jeg mer ut av dagen!

Man-Ons-Fre studiotrening, Søndag svømming og så løper jeg til jobb hver dag. Lesing tar jeg ettermiddag/kveld. Prøver å lese en eller to timer hver dag så det kan vel også kalles faste rutiner. Mitt råd: PLANLEGG! og prøv å holde deg til planen så går det fremover.

Pass på å spise og sove godt så får man overskudd :jepp:

Ser det med planlegging, men har ikke hatt overskudd de siste ukene grunnet lesing hele tiden. NÅ er eksamen ferdig og jeg er klar for trening og juleferie! Hurra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lykke til, alle sammen. Denne tråden var veldig nyttig for meg under søknadsprosessen i fjor. Som endel andre her går også jeg i GU1 i Oslo, og trives veldig godt sålangt.

Slenger meg på den jeg også. Folk må ha lykke til med årets søknadsprosess!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er moro!! Forrige tråd tok jo helt av :bolledeig: Gleder meg å bli "kjent med" gamle og nye trådbrukere"!! Knall bra iniativ Icee!!

Jeg har begynt treningen jeg også nå - og må si som Gullfisk : jeg har et helt annet utgangspunkt enn jeg hadde ved årets opptak!! Takk o lov!!

Leste at de første skal inn på opptak først i mai - så det er jo litt tid å komme i form på. Og VIRKELIG herlig å slippe å løpe til postkasse for å se etter små eller store brev!! Det tror jeg var det værste med hele opptaket - bortsett fra løpetesten da...... :haar: Den ønsker jeg virkelig ikke ta igjen.. Men må man så må man!!

:)

Får ha lykke til i år MorHubro! Skal se at dette blir året!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært her inne.. artig å se at nye folk melder seg, og at det er fremgang på treningsfronten:)

jeg er skikkelig motivert fortsatt og skjønner mer og mer at det er det her jeg vil. Stagnerer litt på benken for tiden.. og har hørt mange gode råd. men er så utolmodig.. er på 4-6 rep i benken nå (35kg).. og jeg vil ha den 1ern, noen som har troa? :P

skal begynne etter jul med løpetesten 1 gang i uken. den skal jeg også klare 1 på!! :) årets opptak skal bestås med glans!

har du forresten hatt et bra semester sålangt, artaniz? :)

snart ny treningsuke og snart jul! lykke til alle sammen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lenge siden jeg har vært her inne.. artig å se at nye folk melder seg, og at det er fremgang på treningsfronten:)

jeg er skikkelig motivert fortsatt og skjønner mer og mer at det er det her jeg vil. Stagnerer litt på benken for tiden.. og har hørt mange gode råd. men er så utolmodig.. er på 4-6 rep i benken nå (35kg).. og jeg vil ha den 1ern, noen som har troa? :P

skal begynne etter jul med løpetesten 1 gang i uken. den skal jeg også klare 1 på!! :) årets opptak skal bestås med glans!

har du forresten hatt et bra semester sålangt, artaniz? :)

snart ny treningsuke og snart jul! lykke til alle sammen

Kan prøve deg på dette programmet her. Vet ikke hvor godt det vil funke for deg, men jeg gikk opp 15 kg på 2 måneder med det. Er bare å plotte inn hva du tar nå i exel, så er det bare å begynne å løfte.

http://www.iform.no/pub/art.php?id=40

Joda, stortrives på skolen. Merker at det drar seg til mot jul nå. Skal ha prøve og innlevering på tirsdag og onsdag, og eksamen 1 dag etter jul, så er nok å gjøre.

Begynner å gå med uniform på onsdag også, så det er bra greier. Du har noe å se frem til iafall!

Endret av artaniz
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest Gjest_Student_*

Andre skoledag prøver du uniform og sender inn bestilling. Men klærne blir sjelden levert før i desember. Og man begynner ikke med uniform før de fleste kan stille i riktig antrekk, dvs som regel rett før første semester er slutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ok.. :) Kan tenke meg at det er ganske stort da.. :)

God jul til alle forresten!

Har fått pulsklokke i julegave i år! Så nå skal det bli mye morsom trening fremover! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Får ha lykke til i år MorHubro! Skal se at dette blir året!

He he ja vi får håpe det!!!

Må bare komme igang med treningen igjen..litt lang juleferie.. :trene:

Lykke til med eksamene da Artaniz!!!

Og et riktig GODT NYTT ÅR til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Da er det vel bare min tur til å ønske meg selv lykke til :P

Evig optimist som de sier. Alle sier at jeg klarer det. Magefølelsen min sier vel litt av det motsatte, men har bestemt meg for å prøve så får vi ta det derfra.

Btw Lykke til alle sammen og et riktig godt nyttår til dere alle!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...