Gå til innhold

Politihøgskolen 2009


icee

Anbefalte innlegg

Hehe. Ja, bør vel det :)

I hvilken rekkefølge har du søkt?

Har søkt

1: Kongsvinger

2: Bodø

3: Oslo

Håper min egen ambulanseerfaring hjelper meg inn :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jobber som ambulansearbeider nå.. Håper de tar det i betrakning i forhold til min jobberfaring.

Jeg har mine ønsker slik:

1. Oslo

2.Kongsvinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jøss. Ikke dårlig :D Med litt flaks nå da :)

Er servicetekniker nå frem til 1.april, og da endre jeg nok opp i køen hos NAV tenker jeg. Litt surt når bedriftene bruker finanskrisen for alt den er verdt, og sparker folk i hytt og gevær :s

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skjønner. Min står fortsatt på ukjent. Jeg er så sykt spent på opptaket. håper jeg kommer meg på beina snart. Godt å høre at du er frisk, Rune.

Spm: når man har vært inne til intervju. Får man da vite om en er skikket eller usikket? Hadde vært greit mtp omprioriteringer i SO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Tror ikke det er noe de bestemmer på stående fot. Tror de samler alt i hopes, og går gjennom hver enkelt kandidat og sorterer derfra, for til slutt å ønske velkommen eller å sparke deg bak :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_Marit_*

De sammeligner endel av søkerne til slutt, men det er og ganske mange som lukes ut med engang etter intervjuet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda. Skal vel ikke se bort fra det. Å sitte der med "fyllenerver" og ikke helt vite hva du hverken mener eller snakker om, er vel ikke akkurat noe som gir deg plusspoeng vil jeg tro :) <= meg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De sammeligner endel av søkerne til slutt, men det er og ganske mange som lukes ut med engang etter intervjuet.

Og da får vedkommende vite om det rett etter intervjuet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Etter å ha sniklest en stund er det vel på tide at jeg registerer meg og bidrar litt.

Jente på 32 år, jeg gjør så godt jeg kan med å dra opp snittalderen.

Dette er min første og eneste gang jeg kommer til å søke, så det får briste eller bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg har søkt følgende:

1. Bodø

2. Oslo

3. Konsvinger

Ang trening så gjør jeg så godt jeg kan. Jammen ikke lett med 2 små barn i huset, fulltidsjobbing i 2 delt turnus, og en mann som jobber tredelt turnus. Med andre ord mye planlegging.

Håper vi kan vi bidra med masse positive ord og inspirasjon til hverandre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... og håper vi kommer inn :) Får mye tid fra onsdag av, for da har jeg nemlig ikke noen jobb lenger!

Takk til finanskrisen :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da får vedkommende vite om det rett etter intervjuet?

Tror ikke det. Ingen får vel noe konkret svar før opptaket er klart, eventuellt om man stryker på noen av de fysiske testene, selv om dette visstnok ikke er 100% diskvalifiserende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...