Gå til innhold

Politihøgskolen 2009


icee

Anbefalte innlegg

Vel, vel, vel. Uansett så Ble jeg kalt inn :)

Og det er mitt livs desidert mest overraskende øyeblikk. Er vel siste jeg hadde trodd.

Hmm... kanskje phs bare ble plaget av dårlig samvittighet og kalte meg inn i ren sympati? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest VIKAR

Goddagen!

Ka skjer med at alle har fått svar uten meg da? Har ikkje hørt en dritt. Siste oppdatering på brukern min på samordna var fra i dag!

Håper ikkje alle de "gode" datoene er tatt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel. Er ikke oppdatert på SO, så vet du det :)

Får satse på at postmannen har driti seg litt ut. Du får nok svar skal du se. Sikkert i morgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest

Virker som om veldig mange har blitt kalt inn. Veldig bra styrt hele opptaksperioden, mye skryt til PHS for dette. Er det noen som vet om noen som faktisk har fått avslag på søknaden sin? Virker som om de har kalt inn "rubbel og bit". :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror egentlig inni meg selv, at flesteparten er kalt inn. Seriøst? Hvorfor skulle de ellers kalle inn meg utav alle skapninger i universet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest_gjest_*
Virker som om veldig mange har blitt kalt inn. Veldig bra styrt hele opptaksperioden, mye skryt til PHS for dette. Er det noen som vet om noen som faktisk har fått avslag på søknaden sin? Virker som om de har kalt inn "rubbel og bit". :)

jeg vet om ei som ikke ble kalt inn....(ikke meg) så ikke alle har kommet seg gjennom første hinder....

men det var faktisk veldig tragisk og synest synd på henne...

hun hadde ringt phs og spurt om syns kravet ... ble da fortalt et krav på en tabell som var utgått... hun tok dette selvsagt for god fisk og tenkte ikke noe over det... hun lå akkuratt innenfor grensen (trodde hun)... helt til hun fikk brev i posten om at hun hadde for dårligt syn...! skikkelig slag i trynet... hun hadde jobbet bein hardt til testene...

stiller meg spørrende til en slik blooper...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest VIKAR

Dumme meg finner ikke hvor man skal melde seg opp til opptaket. Altså hvor man velger datoen. Kan noe gi meg et hint eller en link?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest VIKAR
det er vel enda litt tidlig å si at man har kommet inn da? :P

Mente på opptaket min kjære bodyglove:P Hehe. Ingenting er avgjort enda. Men er i det minste vurderte "verdig" til å komme på opptaket, og det er ikke dumt vel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Noen andre her som har valgt 9. juni klokken ett? :)

Tok aller siste jeg.. trenger den treningen jeg kan få.. :P Siste uka før blir treningsfri da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest PHS søker

Noen som bor i Oslo området, gjerne i nærhet av østensjø som ønsker å møtes for å prøve ut løpetesten sammen? Kan gjerne samle flere. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vikar
Noen andre her som har valgt 9. juni klokken ett? :)

Tok aller siste jeg.. trenger den treningen jeg kan få.. :P Siste uka før blir treningsfri da..

Yes! 9.juni. Kr.sand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Gjest_gjest_*

ååå dere er så utrolig heldige som kan søke i år....! jeg blir helt syk av å lese dette her!!!!

utrolig kjedelig at jeg ikke får søkt fordi studiekompetansen ikke er i boks før i juni... uutholdelig og vente et helt år... :(

men skjønner utrolig godt hvorfor det er slik det er... men snufs...

lurer på hvor mye av min tid som går til og tenke på denne utdannelsen... men vet det er mye tid...!

tror mange kan være enig i meg med det.. ?!

nå har jeg et helt år til rådighet.... kommer til og bli helt tullete... :)

vil ønske dere mye lykke til .... dere heldiggriser ! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjest
Noen som bor i Oslo området, gjerne i nærhet av østensjø som ønsker å møtes for å prøve ut løpetesten sammen? Kan gjerne samle flere. :)

Bor på Østensjø jeg. Løper den 1 gang pr uke i sal. Den blir faktisk lettere for hver gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Siri-Kristin

Hei :) Endelig ferdig med jusseksamen, og fikk et gledelig brev i posten for en uke siden om at jeg er kalt inn til opptak.

Jeg satt meg opp 28.mai kl 13 00 i Oslo. Noen flere som skal da? Lykke til me treninga :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...