Gå til innhold

Røya skal få fin rompe

Sekretæren

Anbefalte innlegg

I dag var bosu morsommere. Sist var jeg bare forundret over hva jeg gjorde, nå klarte jeg å konsentrere meg mer om balansepunkt og kjernemuskulatur. Det var også en tøffere økt, denne instruktøren var råere på kondistreningen. Og det kan jo ta knekken på den beste ;) Men etterpå var det sinnsykt digg. Deilig å sitte i kantina og spise den andre frokosten mens andre nettopp har stått opp :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hehe, jeg er også imponert over morgentreningen min :ler:

En venninne av meg sa: "Hvem er du og hva har du gjort med Miss Shorty?"

:sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forresten så skal jeg svømme i dag. Det er lenge siden sist, og det gleder jeg meg til , det er så digg! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet
Hehe, jeg er også imponert over morgentreningen min :ler:

En venninne av meg sa: "Hvem er du og hva har du gjort med Miss Shorty?"

:sjenert:

Så bra! Sånne tilbakemeldinger er moro!

God svømming! Jeg skal være besøke nyfødt-bride og ikke hottie bride i kveld.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra! Sånne tilbakemeldinger er moro!

God svømming! Jeg skal være besøke nyfødt-bride og ikke hottie bride i kveld.... :)

Du vil alltid være en hottie bride ;)

Du er jo så sprek at jeg får dårlig samvittighet :dåne:'

Stå på flinka! :klemmer:

Hmm... tror ikke du trenger å ha dårlig samvittighet! Du har en litt tøffere kamp fremfor deg enn de fleste av oss! Du kommer sterkere tilbake! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bosu er sånn halvball, ikke sant? Trodde det var Corebar jeg, men det er visst sånn styrke med ei stang...

God helg, forresten! :skya:

Jepp, det er halv ball. :) Ganske morsomt egentlig. Corebar har jeg ikke hørt om...

God helg til deg og :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok en spontantrenings, svømte 1500 meter i dag med ei venninne. Vi var ikke på Domus, men på et folkebad i nærheten. Det var utrolig mange syklubbsvømmere i dag. Lang lang rekke med fruer som snakker om vinduspuss. Men bortsett fra det så var det en grei økt. Bruker i gjennomsnitt ett kvarter på 500 meter. Jeg har ikke akkurat teknikken inne for å si det sånn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag prøvde jeg meg på Step 1 og Styrke 45 rett etter hverandre. Jeg hadde litt vondt i nakken før jeg gikk inn i salen. Aner ikke hvordan det skjedde, men jeg vred nakken på en teit måte i garderoben. Jeg gjennomførte Step, og var veldig fornøyd. Før styrketimen sa jeg i fra til instruktøren (hu finske), at det kunne hende jeg måtte gå midt i timen, og det var greit. Men, som jeg har fortalt i hottie-bride-tråden; jeg fikk vondt i magen og måtte på do etter en halv time. Altså, jeg klarte jo 30 minutter, det er jo bedre enn ingen styrketrening i det hele tatt. Men likevel.... det var irriterende.

Men sånn bortsett fra det, var det å trene styrke like etter en skikkelig kondis-økt, noe helt annet enn å bare komme rett fra frokostbordet. Haha! Jeg måtte gå ned i vekter. Jeg brukte gul på rompe/lår-treninga, så det var en annen erfaring. Men sånn er det vel, jeg er jo ikke akkurat topptrent :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Neferet

Step er jo uansett ganske heftig på rompe og lår da, så ikke rart det var greit med litt lettere vekter eller?

Synes uansett du var flink i går jeg! Neste søndag har jeg som mål å bli med deg! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skulle veldig gjerne vært med neste søndag igjen, men da skal jeg bort. Og da blir det ikke trening på fire dager. Må få til et eller annet på mandagen om ei uke før jeg drar på nattevakt, ellers kommer jeg til å bli skikkelig rastløs. :hoppe:

I dag skal jeg trene sykkel for første gang, skal på en introduksjonstime kl 16.15 i Sal 2B :jepp:

I morgen blir det Styrke 45. Har funnet ut at jeg liker tirsdagstimene ganske godt egentlig. Deilig avslutning på lese/skrive-dagen.

Onsdag: Enten sykkel eller bosu.

Når begynte jeg å trene hver dag...? :klø: Er dette galskap? Kroppen min har det bra, og det er jo variert..... hmmm.... Jeg har jo så lyst! Jeg blir ikke støl lenger, er det greit da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg var litt eplekjekk. Denne dagen er forbeholdt restitusjon. Dessuten har jeg jævla vondt i rompa :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått roet meg ned etter helgens strabaser. Har vært i innerste, tjukkeste Finmark på cowboyfest. Utrolig deilig å være der oppe, men det ble ikke noe trening.

Så i morgen er det Styrke 45, deretter hjem igjen for å sove før nattevakt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med svømmeteknikk kjenner jeg meg igjen i :fnise:

Jeg er sikker på at jeg ikke kan svømme :lol: Jeg flyter opp med rompa og føttene så jeg får ikke sparket fra ordentlig under vann.. Det blir bare plasking :ler: Så da tar det sin tid å svømme.. ;)

Alle andre svømmer fra meg hele tiden.. :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det med svømmeteknikk kjenner jeg meg igjen i :fnise:

Jeg er sikker på at jeg ikke kan svømme :lol: Jeg flyter opp med rompa og føttene så jeg får ikke sparket fra ordentlig under vann.. Det blir bare plasking :ler: Så da tar det sin tid å svømme.. ;)

Alle andre svømmer fra meg hele tiden.. :sukk:

:ler: ja, jeg er litt der jeg og ;) Men jeg tenker at så lenge ting ikke gjør vondt, nakke eller rygg, så er det jo ikke så ille likevel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...