Devilina Skrevet 22. april 2010 #1901 Skrevet 22. april 2010 Det er så forskjell i grunn. Første gang vi satt inn egg så viste det ikke før dagen etter jeg tok prøve, men hadde nok lite HCG i kroppen, for det gikk dårlig. Fikk en SA noen dager etterpå. 2 gangen vi satt inn egg (frys) så fikk jeg pos test ca 3 dager før testing. Og det er den spiren som er jenta i magen min nå Lykke til på testing og håper virkelig det klaffer
barnesangen Skrevet 27. april 2010 #1902 Skrevet 27. april 2010 Hei alle jenter. Nok engang ble det neg test her i huset. Ingen utslag på blodprøven i går .Følte selv at det ikke gikk, så nedturen var lettere å kontrollere nå enn sist. Planen videre er å melde fra om nesten TR, og så få oppstartsdato for 2.IVF-forsøk. KLemmer til alle. B
pingvin Skrevet 27. april 2010 #1903 Skrevet 27. april 2010 Hei alle jenter. Nok engang ble det neg test her i huset. Ingen utslag på blodprøven i går .Følte selv at det ikke gikk, så nedturen var lettere å kontrollere nå enn sist. Planen videre er å melde fra om nesten TR, og så få oppstartsdato for 2.IVF-forsøk. KLemmer til alle. B Hei, Så dumt det ikke klaffet denne gangen!! Neste gang sitte det;) Masse lykke til videre!! Må du vente lenge på neste IVF forsøk nå da, eller går det nokså kjapt? Jeg er ny på dette, har ikke startet enda..Venter og venter på å få komme inn til samtale.
pusilus Skrevet 30. april 2010 #1904 Skrevet 30. april 2010 I dag er jeg på dag 3. med puregon. Mensen var jeg så og si ferdig med dagen jeg begynte med sprøyten, men i dag har jeg begynt med å spotte i større mengder enn jeg har gjort før. Er det noen andre som har hatt det slik?
Rockymor Skrevet 30. april 2010 #1905 Skrevet 30. april 2010 Jeg begynte på Puregon 2.mensendag og hadde mensen i de neste 5 dagen om jeg husker riktig. (som blir normal syklus for meg...) Hadde ingen plager med spotting underveis, så om det er normalt å spotte, kan jeg dessverre ikke fortelle deg. Jeg gjorde det ikke... Lykke til med prøvingen!
barnesangen Skrevet 1. mai 2010 #1906 Skrevet 1. mai 2010 Hei, Så dumt det ikke klaffet denne gangen!! Neste gang sitte det;) Masse lykke til videre!! Må du vente lenge på neste IVF forsøk nå da, eller går det nokså kjapt? Jeg er ny på dette, har ikke startet enda..Venter og venter på å få komme inn til samtale. Siden det er feriestengt på Riksen i juli, blir det oppstart med nesespray i midten av juli, og uttak ca medio august for mitt vedkommende. Syns ikke det er så lenge. 2.IVF begynner ca 1 år etter 1.ivf. Ha en strålende helg.
pusilus Skrevet 7. mai 2010 #1907 Skrevet 7. mai 2010 Da var ultralyden overstått Eggene mine har vokst bra og det blir uttak på mandag. Jeg gleder meg til en medisinfri dag på søndag. I helgen skal min kjære og jeg bare kose oss
Cat74 Skrevet 7. mai 2010 #1908 Skrevet 7. mai 2010 Da var ultralyden overstått Eggene mine har vokst bra og det blir uttak på mandag. Jeg gleder meg til en medisinfri dag på søndag. I helgen skal min kjære og jeg bare kose oss Hei! Da er vi helt likt - har også uttak på mandag! Både gleder og gruer meg! Hadde 12 egg som var klare til høsting og det lover kanskje godt - vet jo ikke uansett hvordan prosessen med befruktning går - Lykke til da! Krysser fingrene for oss begge.
pusilus Skrevet 7. mai 2010 #1909 Skrevet 7. mai 2010 Hei! Da er vi helt likt - har også uttak på mandag! Både gleder og gruer meg! Hadde 12 egg som var klare til høsting og det lover kanskje godt - vet jo ikke uansett hvordan prosessen med befruktning går - Lykke til da! Krysser fingrene for oss begge. Det er jo et kjempe bra utgangspunkt Cat Det går nok bra på mandag skal du se, dette kan de som jobber på fretilitetsseksjonene vet du. Lykke til på mandag Krysser fingrene for oss begge
^^Belle^^ Skrevet 9. mai 2010 #1910 Skrevet 9. mai 2010 Jeg har et spørsmål til dere allvitende KG'ere. Hvor snart etter uttak/innsetting begynner dere å trene igjen? Jeg har nemlig kommet inn i en skikkelig god rutine nå, og er redd for at den skal gå rett i dass dersom jeg venter for lenge etterpå.
pusilus Skrevet 9. mai 2010 #1911 Skrevet 9. mai 2010 Slenger meg med på spørsmålet til Belle, jeg har en trening jeg veldig gjerne skulle ha vært på samme dagen som innsettingen er
Devilina Skrevet 9. mai 2010 #1912 Skrevet 9. mai 2010 Kroppen til folk funker jo forskjellig... noen er kvikke og raske med en gang, men andre blir veldig såre, ømme og dårlige... Første gang vi hadde innsetting gikk det hel knirkefritt for meg, men gikk jo dårlig dessverre. Man andre gangen da vi satt inn egget vi hadde på frys var det ikke noe godt. Men overlevde da det og. Man får jo beskjed om å leve som normalt, så om du føler for å trene så gjør du det i tilfell
inkasikin Skrevet 10. mai 2010 #1913 Skrevet 10. mai 2010 Jeg fikk beskjed om å vente 1-2 uker med trening, men nå hadde jeg ganske ondt etter uttaket......
^^Belle^^ Skrevet 10. mai 2010 #1914 Skrevet 10. mai 2010 Ja, det kommer jo helt an på hvordan man føler seg selvsagt. Pusilus: jeg hadde ikke klart å trene samme dagen som innsetting, da jeg var ganske sår og øm etter uttaket. Kun innsetting har vært smertefritt for meg så langt og jeg kunne ha trent samme dagen. Men så er jeg jo redd for frøet da...
pusilus Skrevet 10. mai 2010 #1915 Skrevet 10. mai 2010 Jeg får vel høre med dem på på onsdag tenker jeg , om formen min er grei kan det vel ikke være noe i veien for litte granne trening Uttaket gikk forresten ganske fint i dag , jeg har sovet av meg det meste av "dopen" nå og føler meg i ganske så grei form. Lurer på om jeg skal prøve meg på en liten rusletur senere for å få luftet vettet litt
Prada Skrevet 10. mai 2010 #1916 Skrevet 10. mai 2010 Jeg hadde ikke noe problemer med noen av innsettingene, men hadde allikevel ikke tatt sjansen på å trene samme dag samt et par dager etterpå. Mener de anbefalte å leve som normalt, men ta det litt med ro..? Etter alt peset med IVF ville jeg ikke på noen måte gjøre det vanskeligere for embryoet å feste seg. Men det hjalp ikke for min del da..
Cat74 Skrevet 18. mai 2010 #1920 Skrevet 18. mai 2010 Da ruger jeg Hei Pusilus! Gratulerer med tilbakesatt egg og pågående ruging. Jeg er også ruger siden sist onsdag. Har gått greit egentlig- har hatt litt vondt i eggstokkene men ellers ok. Har vært litt plaget med treg mage og nå kommer det kviser både her og der.. knurr. Når skal du teste? Jeg hører til Ullevål og de sier vi ikke skal teste før om 3 uker? jøye meg-- lenge å vente
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå